Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Peugeot RCZ

Ići dole

Peugeot RCZ

Počalji od Ryan taj Sub Dec 17, 2011 4:26 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
Ryan

Broj poruka : 9265
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od sumi 72 taj Sub Dec 17, 2011 11:23 pm

Proizvodi se u Gracu u Magna Štajer fabrici.
avatar
sumi 72

Broj poruka : 32
Datum upisa : 17.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Ryan taj Sub Dec 17, 2011 11:37 pm

Od napred izgleda fenomenalno kao i vecina Peugeota, ovaj zadnji kraj malo mi...
avatar
Ryan

Broj poruka : 9265
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od sumi 72 taj Sub Dec 17, 2011 11:52 pm

Zadnji kraj često skarabudže na Pežou.Uživo mi nije lep ni kod 508.
avatar
sumi 72

Broj poruka : 32
Datum upisa : 17.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Petrucci taj Sub Dec 17, 2011 11:56 pm

Delim mišljenje sa vama da na nekoliko Pežoovih modela taj zadnji kraj deluje nedovršeno, mada tu ima i ona marketinška caka da je bitno da se nešto primeti i o njemu priča. Suviše su to ozbiljne firme da bi sebi dopustile takve propuste.
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15297
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Petrucci taj Ned Dec 18, 2011 12:12 am

Slušaj, ma toliko je 'bljak' da bih ja skakao do plafona kad bi mi neko rekao da sam ovakvog dobio na nekoj lutriji, iz cuga bih zaboravio to što mu ovi štopovi deluju kao da su sa nekog drugog auta.
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15297
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Ryan taj Ned Dec 18, 2011 8:19 am

Pogrešno sam se izrazio, nisu štopaljke bljak već je gledano sa strane malo ružnjikav. Krov mu je neobičan, mnogo mi liči na Audi TT.
avatar
Ryan

Broj poruka : 9265
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od ske taj Ned Dec 18, 2011 8:21 am

neuspela kopija Audi TTa
avatar
ske

Broj poruka : 3347
Datum upisa : 15.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od compact taj Ned Dec 18, 2011 9:16 am

a ne bi ga vozio ?
avatar
compact

Broj poruka : 5735
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 21
Raspolozenje : mrzim strumfove

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od sumi 72 taj Ned Dec 18, 2011 9:30 am

Ma to je sve malo psihološki,dok nam oko ne navikne na novinu.Meni je sada već lepši od TT-a.
avatar
sumi 72

Broj poruka : 32
Datum upisa : 17.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od ske taj Ned Dec 18, 2011 9:47 am

ma vozio bih ga , al bi pre vozio TTa
avatar
ske

Broj poruka : 3347
Datum upisa : 15.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Sinisa 309 GTI taj Ned Dec 18, 2011 10:23 am

bravo ske!!
avatar
Sinisa 309 GTI

Broj poruka : 1788
Datum upisa : 17.12.2011
Vozilo: : Audi A6
Raspolozenje : nadrkan

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Ryan taj Ned Dec 18, 2011 11:23 am

Iskreno ako cemo tako ipak mi je lepši ovaj RCZ od TT-a..
avatar
Ryan

Broj poruka : 9265
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Gost taj Ned Dec 18, 2011 8:45 pm





Gost
Gost


Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Gost taj Ned Dec 18, 2011 10:37 pm

Hodanje po tankoj žici između sportskog automobila i verzije za svakodnevno vozačko iskustvo, dugo je već poznati izazov. Dve krajnosti našle su se u Peugeotovom "RCZ"-u...

Retki su evropski proizvođači masovnih automobila koji se usuđuju da razviju izrazito sportski model, potpuno različit od klasičnih, porodičnih verzija.

Koliko god da je Peugeot RCZ baziran na mehaničkoj platformi Peugeota 308, ipak je bilo neophodno uložiti veliku sumu novca u razvoj sportskog kupea. I to ne običnog kupea - u pitanju je prvo ekskluzivno vozilo iz Peugeotove game (ako se izuzmu čistokrvni sportski automobili), koje je samo prethodnica nekolicini novih modela čije će se premijere dogoditi u narednom periodu.

Za početak, karoserija je vrlo pažljivo dizajnirana tako da ideja prototipa prikazanog pre tačno tri godine ne bude narušena. U početku je izgledalo kao da je to samo još jedna veoma atraktivna studija koja neće zaživeti u serijskoj proizvodnji.

Na svu sreću, Peugeot nije podlegao kompromisima, pa je ljubiteljima "lavova", ali i ostalim poštovaocima premijum automobila, ponudio veoma atraktivan kupe koji se može pohvalti ne samo vrhunskim dizajnom, već i sjajnim voznim karakteristikama i obiljem luksuza. Izrazito naglašeni bokovi i krov već su sami po sebi dovoljni da auto odmah upada u oči i to svima, čak i onima koje automobili uopšte ne interesuju.



Ovakav krov se dobija uz doplatu od 1.430 evra. a u pitanju je Aerodinamički profilisan krov sa konkavno-konveksnom površinom što doprinosi ne samo vizuelnom utisku, već i smanjuje ukupnu masu vozila.



Pravo iznenađenje nastaje u enterijeru.
Nismo očekivali tako veliku količinu luksuza i raskoši. Bela koža na električno pokretanim sedištima je samo jedan deo ekskluzivne priče. Kožom obložena komandna tabla je nešto što se ne viđa baš svaki dan čak ni na najluksuznijim automobilima. Uz crnu kožu i crni lak centralne konzole još su upadljiviji hromirani detalji koji se mogu naći na svakom koraku u kabini, uključujući tastere i prekidače. Iako brojne, sve komande su relativno jednostavne i funkcionalne. Potrebno je nekoliko minuta da se naviknete na nešto što u početku izgleda previše komplikovano.



Osećaju prostranosti, osim belih sedišta, doprinosi i zakošenost centralne konzole pod uglom od 45 stepeni, kao u daleko većim kupeima.
Između centralnih otvora za vazduh je postavljen analogni časovnik, što je još jedna odlika premijum automobila. Za naše tržište je pomalo neobična numerička tastatura mobilnog telefona, koja vam omogućava da lakše i brže "okrenete" željeni broj. Naravno, tu je i mogućnost glasovnog biranja, s obzirom na to da je testirani "RCZ" opremljen najskupljim paketom koji uključuje blutut povezivanje sa mobilnim telefonom.
Postoji i mogućnost ubacivanja posebne SIM kartice preko koje se u desetak evropskih zemalja direktno pozivaju odgovarajuće službe u slučaju nezgode. U tom slučaju se preko mreže mobilne telefonije serviserima ili hitnim službama automatski šalju bar približni podaci o vrsti kvara ili nezgode.



Kao deo vrhunske opreme, ugrađen je JBL audio sistem sa pojačalom snage 240 vati. Osam zvučnika auto momentalno pretvaraju u koncertnu dvoranu, a putnicima je ostavljeno nekoliko mogućnosti za reprodukciju muzike.

Tu su USB i priključak za 3,5 mm konektor, kao i slot za SD memorijsku karticu sa koje se mogu reprodukovati fotografije i filmovi preko velikog displeja dijagonale sedam inča.

Inače, displej je preklapajući i na njemu se prikazuju i informacije sa navigacionog uređaja koji prikazuje i trodimenzionalne mape zemalja u kojima je ta opcija dostupna.

Sve komande su mekane tako da nije potreban preveliki napor kao kod nekih sportskih verzija klasičnih hečbekova. Pedala kvačila nije tvrda, a ručica menjača je veliki korak napred u odnosu na dosadašnje modele PSA grupe. Ima kratak hod i vrlo je precizna (ne baš potpuno sportska!), pa je pravo zadovoljstvo koristiti je često.
Sistem ubrizgavanja goriva je tako podešen da se motor ponaša vrlo pitomo. Polasci su lagani i tečni, kao i promene brzina. Nema cimanja i trzanja ni prilikom naglih dodavanja i puštanja "gasa", bez obzira na trenutni broj obrtaja. Ovako uglađeno ponašanje motora je vrlo relaksirajuće, a ako vredno menjate brzine i auto držite na optimalnim obrtajima, lako ćete postići fabrički deklarisanu potrošnju.
Turbo rupa je gotovo neprimetna, a zahvaljujući velikom obrtnom momentu koji je dostupan već od 1700 obrtaja, što je karakteristika modernih turbo-dizela, pa sve do 4500 obrtaja što je odlika benzinaca, "RCZ" lako povlači i gotovo trenutno reaguje na komandu "gasa" bez obzira na režim rada.
Ovo je jedan od retkih motora koji čak i maksimalnu snagu postiže u širokom opsegu od 5.500 do čak 6.800 obrtaja u minutu, tako da ga sa uživanjem možete poterati bez osećaja krivice da ste prešli opseg u kom je motor već dao sve od sebe.
Sa ravnom krivom obrtnog momenta u dijagramu se danas srećemo često, ali sa ravnom krivom snage – nije tako čest slučaj.

Za dodatno uživanje pobrinuo se i izduvni sistem koji stvara sportski, ali ne i preglasan zvuk.

Na cevima su projektovane specijalne klapne koje proizvode odgovarajuće kovitlanje vazduha, čak i pri konstantnim brzinama. Iako je kabina odlično zvučno izolovana, do putnika stižu veoma prijatne zvučne vibracije relativno dubokih tonova.



Kada smo već kod putnika, "RCZ" je kupe koji može da preveze 2+2 putnika. Iako su zadnja sedišta pomoćna, na njima se vrlo pristojno sedi bar kada je u pitanju prostor za glavu.
Za to je zaslužan specijalno profilisan krov, a generalno, nije problem ni sa kolenima jer su zadnja sedišta dugačka. Za pomoćna sedišta i nije tako loš komfor



Peugeot RCZ može se pohvaliti i prilično velikim prtljažnikom zapremine 384 litra, što je više nego dovoljno za prtljag dve osobe na dužim putovanjima.
Jedino što tom prilikom može da im zasmeta jeste ipak previše tvrdo ogibljenje za duže relacije, pogotovo u verziji sa niskoprofilnim "devetnaesticama" koje su bile na testiranom "RCZ-u".
Međutim, za one koji vole brze prolaske kroz krivine, oslanjanje je idealno podešeno, pogotovo u kombinaciji sa vrlo direktnim upravljačem koji vam omogućava da ne skidate ruke sa njega jer se sa jednom četvrtinom kruga može i skrenuti na raskrsnici.

Menjač, performanse, uz potrošnju, unutrašnji raskoš i platforma na kojoj je sazdan, jasno upućuju na ambicije čiji je cilj što bolji balans između nekoliko talenata kojima je "RCZ" obdaren.

Na jednom polu tih krajnosti nalaze su rešenja koja krase putničke automobile (platforma, menjač, komfor), na drugom su sportske karakteristike koje dodaju adrenalin (performanse, upravljivost, ogibljenje).
Između te dve obale ne stoji provalija, već logičan prelaz koji daje karakter kakav se očekuje od putno-sportskog karaktera "RCZ"-a.
Slične automobile već izbacuju i neki drugi proizvođači: sada je i Peugeot u tom krugu, sa modelom koji je iznenađujuće hrabar i dovoljno potentan.

Zahvaljujući aerodinamičkim rešenjima kao što je specijalno profilisan, talasasti krov, koeficijent otpora vazduha je 0,32 Cd, uprkos velikim točkovima i širokim bokovima.
Aktivni zadnji spojler ima ulogu da poboljša aerodinamiku pri velikim brzinama. Automatski se izvlači pod uglom od 19 stepeni pri brzinama većim od 85 km/h, a vraća se ako brzina padne ispod 55 km/h.
Druga pozicija pod uglom od 34 stepena je automatski aktivna pri brzinama većim od 155 km/h, a vraća se na prvu pri 145 km/h. Pritiskom na taster smešten ispred ručice menjača, vozač može manuelno da podigne spojler na drugu poziciju.

Najnoviju generaciju benzinskih motora zapremine 1,4 i 1,6 litara PSA grupa je razvila u saradnji sa BMW-om.
"RCZ" u ponudi ima isključivo motor veće zapremine i to sa turbo punjačem. Standardno ima 156 "konja", a od letos je dostupna i najjača verzija od 200 KS.
Ljubiteljima dizelaša, na raspolaganju je 2,0 HDi sa 163 KS.
Na Salonu automobila u Parizu predstavljena je i hibridna verzija "RCZ"-a sa elektro motorom koji pokreće zadnje točkove, i koja u kombinaciji sa najjačim turbo benzincem ima emisiju CO2 od svega 95 g/km. To je trenutno jedan od najboljih rezultata u ovoj kategoriji, ako se u obzir uzme snaga motora.



Cena: 30.080 evra sa PDV-om.

Izvor: Auto magazin

Gost
Gost


Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Gost taj Uto Dec 20, 2011 3:16 pm

Peugeot RCZ 156 THP

Dužina: 4287 mm
Širina: 1845 mm
Težina: 1350 kg
Motor: 1598 kubika
Cilindara: 4
Jačina motora: 156.1 PS / 154 bhp / 114.8 kW @ 5800 rpm
Maksimalna brzina: 215 km/h
0-100 km/h za 8.00sec

Peugeot RCZ 200 THP

Dužina: 4287 mm
Širina: 1845 mm
Težina: 1372 kg
Motor: 1598 kubika
Cilindara: 4
Jačina motora: 199.7 PS / 197 bhp / 146.9 kW @ 5800 rpm
Maksimalna brzina: 231 km/h
0-100 km/h za 7.60sec


Gost
Gost


Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Живота taj Pet Dec 23, 2011 11:03 pm

Ekstra auto ali ja bi pre kupio garsonjeru nego njega.
avatar
Живота

Broj poruka : 12
Datum upisa : 23.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Ryan taj Pet Dec 23, 2011 11:06 pm

Ništa se ti ne sikiraj. Ima taj i garsonjeru na iznajmljivanje i RCZ
avatar
Ryan

Broj poruka : 9265
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Живота taj Pet Dec 23, 2011 11:12 pm

Kakvu garsonjeru kucu na tri sprata
avatar
Живота

Broj poruka : 12
Datum upisa : 23.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Ryan taj Pet Dec 23, 2011 11:12 pm

avatar
Ryan

Broj poruka : 9265
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot RCZ

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu