Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

termostat

Strana 1 od 2 1, 2  Sledeći

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

termostat

Počalji od zoran_58 taj Sre Sep 28, 2016 12:00 pm

Da li neko zna koja je radna temperatura za 307icu? Moj najvise dostigne 80 cak i posle duse voznje i nikako iznad toga. Rekose mi da je termostat mozda riknuo i ostao otvoren.
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od mladenmi16 taj Sre Sep 28, 2016 12:09 pm

Kel ti to oduvek tako? Možda ga je nekad neko i izvadio pre nego je stigao kod tebe? 80 stepeni je svakako niska temperatura, trebala bi da se vrti oko 90.
avatar
mladenmi16

Broj poruka : 5671
Datum upisa : 01.06.2013
Godina : 35
Vozilo: : PSA Opel zafira 1.8 16V
Raspolozenje : Mrzim radne subote...

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Sre Sep 28, 2016 12:17 pm

mladenmi16 ::Kel ti to oduvek tako? Možda ga je nekad neko i izvadio pre nego je stigao kod tebe? 80 stepeni je svakako niska temperatura, trebala bi da se vrti oko 90.
pa nisam nesto obracao paznju na to ranije, mislio sam da je normalno. Mislis da ga uopste nema?
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od mladenmi16 taj Sre Sep 28, 2016 1:07 pm

Nije uopšte nemoguće
avatar
mladenmi16

Broj poruka : 5671
Datum upisa : 01.06.2013
Godina : 35
Vozilo: : PSA Opel zafira 1.8 16V
Raspolozenje : Mrzim radne subote...

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od Ninno taj Čet Sep 29, 2016 3:27 am

Termostat na tom motoru otvara na 83 stepena, kod benzinaca u istim vozilima na 89, inace ide sa kucistem komplet termostat+kuciste. Ako resis da proveravas sve oko temperature rashladne tecnosti i generalno motora prvo proveri kad je hladan ujutru na prvo paljenje odmah cim upali na koliko obrtaja mu je ler gas. Sledece kad vec pocne da greje uzmi sondu za merenje pa prati temperaturu na dovodnom crevu u kuciste termostata a u isto vreme prati da li se na crevu od termostata ka hladnjaku greje (ne bi trebalo). Za to vreme svako malo skokni do kabine pa prati kako raste temperatura na inst. tabli. Kad dodje do 'kriticne' temperature trebalo bi da otvori termostat a to ces primetiti kad pocne crevo od njega da se greje (tad sondom konstatuj temperaturu otvaranja termostata). Ovom metodom kontrolises da li termostat otvara/zatvara. A dok je hladniji od 70, 75 stepeni uporedjivanjem temperaatura od i do termostata mozes to ustanoviti (crevo koje vodi od termostata mora biti hladno, ne sme biti postepeno toplije na npr. 50-60-70 stepeni), kad otvori termostat ono se brzo zgreje ali nikako ne bi trebalo postepeno dugo. Tako ces ispitati termostat a sledece sta treba uraditi je kontrola senzora temperature. On se nalazi na samom kucistu termostata. Taj senzor je izmedju ostalog zaduzen za broj obrtaja na leru...zato sam ti naglasio da cim ga hladnog upalis proveris sta ti pokazuje sat na broj obrtaja. Onda treba da pratis kako i koliko i na kraju na koliko padne broj obrtaja kad auto zagreje. Za proveru opet mozes koristi sondu pa uporedjuj temperature na samom bloku motora, dovodnom crevu do termostata i odvodnom od termostata (tokom zagrevanja i kad otvori termostat, a istovremeno prati ponasanje kazaljki za temperaturu i ler gas). A ispravnost senzora se ispituje na voltazu i omazu multimetrom. On sluzi i kao prvi u lancu okidaca za paljenje ventilatora hladnjaka. Sigurnosti radi dok auto radi otkaci konektor sa senzora, u roku od 2 sekunde bi se trebao upaliti ventilator hladnjaka. Kad vratis konektor ventilator ce se ugasiti. Inace na temperaturu rashladne tecnosti utice stanje vodene pumpe, kvalitet/stanje antifriza (ako je u sistemu samo destilovana voda to isto utice jer ona slabije prenosi toplotu od antifriza), stanje termostata, ispravnost senzora, elektricne instalacije u sistemu za merenje temperature i svi vodovi prema ventilatoru hladnjaka. Ti obzirom da sumnjas da ti auto slabije postize radnu temperaturu ili je uopste ne dostize treba da proveris ovo sto sam gore opisao - termostat i senzor. Na sve ovo nije lose upaliti grejanje i pratiti za koliko grejanje u kabini pocinje makar da bude mlako (ali to tek u posebnoj kontroli nevezano za ovo sto sam naveo-to mozes i kroz voznju, krenes sa hladnim motorom, odvrnes grejanje na max i vidi za koliko ce vremenski/km poceti da duva mlako). Najbolje je da pre ikakve zamene komponenti sve lepo ispitas na ispravnost (kvalitetan termostat nije jeftin, senzor je nesto jeftiniji) a onda uzmi pa otkaci konektor sa senzora...lepo ga ocisti od svega sto na njemu ne treba biti, isprskaj kontakt sprejom i prebrisi viskove, zavrsno sredi kontakte obazrivo i sve lepo vrati. Onda prati sta ce se desavati a mozes i ceo postupak kontrole vezan za senzor da ponovis. Sad sve ovo sto sam napisao mozda deluje konfuzno ali to je zato sto se u isto vreme meri jedno, gleda drugo, prati trece...ako imas nekoga da ti pomogne to je jos lakse (jedan prati u kabini sve promene a drugi radi merenja pod haubom i komunicirate o trenutnim ocitavanjima). Srecno.
avatar
Ninno

Broj poruka : 1043
Datum upisa : 27.07.2016
Godina : 37
Vozilo: : Peugeot 307 restyle 1.6HDI (90KS), Peugeot 206 1.1 (60KS)

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od Жиле taj Čet Sep 29, 2016 9:21 am


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 10065
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 50
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od mishja taj Čet Sep 29, 2016 9:33 am

Cini mi se da covek ima ELM pa moze sa njim da vidi sta kaze ELM a sta kaze termometar i odma zna dal je semzor a termostat pupne crevo posle njega, eto vrlo prosto
avatar
mishja

Broj poruka : 3223
Datum upisa : 17.11.2013
Godina : 39
Vozilo: : skoda fabija 1.9sdi

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Čet Sep 29, 2016 11:00 am

Ninno ::Termostat na tom motoru otvara na 83 stepena, kod benzinaca u istim vozilima na 89, inace ide sa kucistem komplet termostat+kuciste. Ako resis da proveravas sve oko temperature rashladne tecnosti i generalno motora prvo proveri kad je hladan ujutru na prvo paljenje odmah cim upali na koliko obrtaja mu je ler gas. Sledece kad vec pocne da greje uzmi sondu za merenje pa prati temperaturu na dovodnom crevu u kuciste termostata a u isto vreme prati da li se na crevu od termostata ka hladnjaku greje (ne bi trebalo). Za to vreme svako malo skokni do kabine pa prati kako raste temperatura na inst. tabli. Kad dodje do 'kriticne' temperature trebalo bi da otvori termostat a to ces primetiti kad pocne crevo od njega da se greje (tad sondom konstatuj temperaturu otvaranja termostata). Ovom metodom kontrolises da li termostat otvara/zatvara. A dok je hladniji od 70, 75 stepeni uporedjivanjem temperaatura od i do termostata mozes to ustanoviti (crevo koje vodi od termostata mora biti hladno, ne sme biti postepeno toplije na npr. 50-60-70 stepeni), kad otvori termostat ono se brzo zgreje ali nikako ne bi trebalo postepeno dugo. Tako ces ispitati termostat a sledece sta treba uraditi je kontrola senzora temperature. On se nalazi na samom kucistu termostata. Taj senzor je izmedju ostalog zaduzen za broj obrtaja na leru...zato sam ti naglasio da cim ga hladnog upalis proveris sta ti pokazuje sat na broj obrtaja. Onda treba da pratis kako i koliko i na kraju na koliko padne broj obrtaja kad auto zagreje. Za proveru opet mozes koristi sondu pa uporedjuj temperature na samom bloku motora, dovodnom crevu do termostata i odvodnom od termostata (tokom zagrevanja i kad otvori termostat, a istovremeno prati ponasanje kazaljki za temperaturu i ler gas). A ispravnost senzora se ispituje na voltazu i omazu multimetrom. On sluzi i kao prvi u lancu okidaca za paljenje ventilatora hladnjaka. Sigurnosti radi dok auto radi otkaci konektor sa senzora, u roku od 2 sekunde bi se trebao upaliti ventilator hladnjaka. Kad vratis konektor ventilator ce se ugasiti. Inace na temperaturu rashladne tecnosti utice stanje vodene pumpe, kvalitet/stanje antifriza (ako je u sistemu samo destilovana voda to isto utice jer ona slabije prenosi toplotu od antifriza), stanje termostata, ispravnost senzora, elektricne instalacije u sistemu za merenje temperature i svi vodovi prema ventilatoru hladnjaka. Ti obzirom da sumnjas da ti auto slabije postize radnu temperaturu ili je uopste ne dostize treba da proveris ovo sto sam gore opisao - termostat i senzor. Na sve ovo nije lose upaliti grejanje i pratiti za koliko grejanje u kabini pocinje makar da bude mlako (ali to tek u posebnoj kontroli nevezano za ovo sto sam naveo-to mozes i kroz voznju, krenes sa hladnim motorom, odvrnes grejanje na max i vidi za koliko ce vremenski/km poceti da duva mlako). Najbolje je da pre ikakve zamene komponenti sve lepo ispitas na ispravnost (kvalitetan termostat nije jeftin, senzor je nesto jeftiniji) a onda uzmi pa otkaci konektor sa senzora...lepo ga ocisti od svega sto na njemu ne treba biti, isprskaj kontakt sprejom i prebrisi viskove, zavrsno sredi kontakte obazrivo i sve lepo vrati. Onda prati sta ce se desavati a mozes i ceo postupak kontrole vezan za senzor da ponovis. Sad sve ovo sto sam napisao mozda deluje konfuzno ali to je zato sto se u isto vreme meri jedno, gleda drugo, prati trece...ako imas nekoga da ti pomogne to je jos lakse (jedan prati u kabini sve promene a drugi radi merenja pod haubom i komunicirate o trenutnim ocitavanjima). Srecno.
vrlo detaljno i korisno, samo ne raspolazem ja bas tolikim znanjem i alatom vezanim za motore. Veliko hvala u svakom slucaju. Kad si vec napomenuo, kabina se vrlo brzo zagreje, s tim nemam problema. Jedino sta me muci jeste da temperatura zna da varira tokom voznje (pada i vraca se na 80). Mora da tu nesto nije u redu


Poslednji izmenio zoran_58 dana Čet Sep 29, 2016 11:17 am, izmenjeno ukupno 1 puta
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Čet Sep 29, 2016 11:01 am

mishja ::Cini mi se da covek ima ELM pa moze sa njim da vidi sta kaze ELM a sta kaze termometar i odma zna dal je semzor a termostat pupne crevo posle njega, eto vrlo prosto
ima covek elm. Na elmu pokazuje isto sto i kazaljka, dakle nikad preko 80
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od mishja taj Čet Sep 29, 2016 11:50 am

A na primer kad je tempetatura 60 na kazaljci jel crevo posle termostata vruce, ako jeste onda termostat ne valja, eto jos prostije
avatar
mishja

Broj poruka : 3223
Datum upisa : 17.11.2013
Godina : 39
Vozilo: : skoda fabija 1.9sdi

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Čet Sep 29, 2016 12:30 pm

mishja ::A na primer kad je tempetatura 60 na kazaljci jel crevo posle termostata vruce, ako jeste onda termostat ne valja, eto jos prostije
hladno sa 60, vruce sa 78.
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od Ninno taj Čet Sep 29, 2016 2:20 pm

Nisam znao da covek ima ELM, onda je stvar dosta laksa za izvesti. Ako auto brzo zagreva u kabini to znaci da je termostat ispravan u smislu da zatvara kad je hladan. Da nije tako obzirom da je dizel trebalo bi mu prilicno dugo da uopste smlaci a kamo li zagreje, i crevo od termostata bi se postepeno grejalo ali vrlo dugo. Ocitavanja na ELM-u se poklapaju sa vrednostima na instr. tabli tako da je sa senzorom sve ok. Jos ostaje pitanje kad je ujutru hladan na prvom paljenju sta kaze ler gas, broj obrtaja? Mada obzirom da je senzor temperature ok i to ce biti ok. Sigurnosti radi procisti mu konektor, nece da mu skodi. Sto se termostata tice ovo 'hladno sa 60, vruce sa 78' mi zvuci prilicno ok, termostat otvara na 83 a 5 stepeni se od spolja ne moze regirstovati narocito jer termostat ne radi po principu prekidaca (pali/gasi...otvoren/zatvoren) nego postepeno otvara-zatvara a onda dok tecnost prostruji ili stane temperature variraju...i pomalo kasne. Utvrdili smo do sada da je senzor temperature ok, da je termostat kad je hladan zatvoren, da otvara na granicnoj temperaturi i sto se njega tice jedino bi moglo biti da mozda sporije reaguje (ali da se to proveri treba rasturanje sto je vec malo jaci posao). Ako ces da spremas auto za zimski period i menjas antifriz onda to tad proveri. U svakom slucaju nikakav karambol ne moze nastati sada kako je, problem bi bio da senzor pogresno ocitava vrednosti a opasan problem bi bio da termostat ne reaguje i ne otvara. Sta koristis od rashladne tecnosti, kad je menjana?
avatar
Ninno

Broj poruka : 1043
Datum upisa : 27.07.2016
Godina : 37
Vozilo: : Peugeot 307 restyle 1.6HDI (90KS), Peugeot 206 1.1 (60KS)

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Čet Sep 29, 2016 3:08 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]
Ovako to izgleda kad se ugreje. Obrtaji posle prvog paljenja budu oko 820. Mene samo brine ovaj zimski period, posto sam nacuo da otvoren termostat zna da pravi probleme kad dodje hladno vreme.
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od Ninno taj Čet Sep 29, 2016 3:46 pm

Zna da pravi probleme jer auto ionako teze postize radnu temperaturu kad je napolju +25, kad ode temperatura u - jos je teze a kad je otvoren termostat sve vreme prakticno nikad ne bi dostigo radnu temperaturu (teoretski). Sto znaci da kompjuteru uvek stizu podaci da je auto hladan i u odnosu na to on ce uvek da drzi pojacan ler gas i da daje vise obogacenu smesu (jer tezi da dostigne u ovom slucaju nemogucu radnu temperaturu). Pod br. 1 potrosnja bi otisla u nebesa. A na duze staze moze da povuce neke druge probleme ali da ne duzimo sad. Ovako, ako izuzmem svoje iskustvo reci cu ti kako je kod mene jer ja imam Peugeot 307 1.6 HDI (90ks). Po fabrickim specifikacijama normalan ler gas je 750+-50, tako je i za motore sa 110ks. Termostati kod obe snage motora su na 83 stepena. Razlika je jedino u temperaturi ulja - kod slabijeg modela je 60 stepeni, kod jaceg 80. Kod mene kad upalim hladan auto ler gas je oko 830 tako nekako kao i kod tebe, kad se ugreje ler dodje na 750-760. Termostat mu otvara na 83 sto je od prilike druga crtica na satu izmedju 70-90. Kad sam na otvorenom putu kazaljka mrda pomalo ali je tu negde izmedju druge i trece crte (znaci 80 stepeni), u gradu kreni-stani podje navise ali do druge crte najvise - tad termostat otvori. Kad je pod maksimalnim opterecenjem na nekim usponima malo skoci ali to opet termostat resava. A kad je napolju 30+ i u gradskoj guzvi se zaglavim onda podigne malo iznad 90 (ni do prve sledece crte) i tu ga saceka ventilator da sredi stvar i sredi do nekih 85 stepeni tek toliko da termostat idalje bude otvoren. Ako se u tom momentu uslovi promene i krene neka otvorenija voznja temperatura pocinje da pada i opet dolazi do one granicne koju sam naveo u pocetku. Ovo mi je starija slika ali moze da posluzi orijentacije radi.

[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Ninno

Broj poruka : 1043
Datum upisa : 27.07.2016
Godina : 37
Vozilo: : Peugeot 307 restyle 1.6HDI (90KS), Peugeot 206 1.1 (60KS)

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Čet Sep 29, 2016 3:58 pm

Ninno ::Zna da pravi probleme jer auto ionako teze postize radnu temperaturu kad je napolju +25, kad ode temperatura u - jos je teze a kad je otvoren termostat sve vreme prakticno nikad ne bi dostigo radnu temperaturu (teoretski). Sto znaci da kompjuteru uvek stizu podaci da je auto hladan i u odnosu na to on ce uvek da drzi pojacan ler gas i da daje vise obogacenu smesu (jer tezi da dostigne u ovom slucaju nemogucu radnu temperaturu). Pod br. 1 potrosnja bi otisla u nebesa. A na duze staze moze da povuce neke druge probleme ali da ne duzimo sad. Ovako, ako izuzmem svoje iskustvo reci cu ti kako je kod mene jer ja imam Peugeot 307 1.6 HDI (90ks). Po fabrickim specifikacijama normalan ler gas je 750+-50, tako je i za motore sa 110ks. Termostati kod obe snage motora su na 83 stepena. Razlika je jedino u temperaturi ulja - kod slabijeg modela je 60 stepeni, kod jaceg 80. Kod mene kad upalim hladan auto ler gas je oko 830 tako nekako kao i kod tebe, kad se ugreje ler dodje na 750-760. Termostat mu otvara na 83 sto je od prilike druga crtica na satu izmedju 70-90. Kad sam na otvorenom putu kazaljka mrda pomalo ali je tu negde izmedju druge i trece crte (znaci 80 stepeni), u gradu kreni-stani podje navise ali do druge crte najvise - tad termostat otvori. Kad je pod maksimalnim opterecenjem na nekim usponima malo skoci ali to opet termostat resava. A kad je napolju 30+ i u gradskoj guzvi se zaglavim onda podigne malo iznad 90 (ni do prve sledece crte) i tu ga saceka ventilator da sredi stvar i sredi do nekih 85 stepeni tek toliko da termostat idalje bude otvoren. Ako se u tom momentu uslovi promene i krene neka otvorenija voznja temperatura pocinje da pada i opet dolazi do one granicne koju sam naveo u pocetku. Ovo mi je starija slika ali moze da posluzi orijentacije radi.

[You must be registered and logged in to see this image.]
eto kad smo kod toga. Auto imam nesto manje od godinu dana ali nijednom do sad nisam cuo da se ventilator pali. Je li to moguce? Na kojoj temperaturi se inace pali?
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od Ninno taj Čet Sep 29, 2016 4:14 pm

Moguce je kad nikad ne dodje u temperaturu za paljenje ventilatora. Jos ako su ti neke krace gradske relacije onda je to razumljivo, a kad si na otvorenom tad je pa tek razumljivo jer strujanje vazduha hladi. Iz tvog pitanja mogu da zakljucim da nikada nisi menjao rashladnu tecnost a to bi trebalo, ide zima, ne veruj bas oko svega prethodnom vlasniku, zarad mirne glave manje od 2000 din. ulaganje je mnogo pametnije nego da nastupe mnogo skuplje problematike. Ako bi da proveris da li ti radi ventilator kad upalis auto iskopcaj konektor sa senzora za temperaturu, za par sekundi bi se morao upaliti ventilator. A ovako da budes 100% siguran kad se vracas kuci od nekuda on je ionako normalno zagrejan e ti nastavi u leru da mu drzis gas na nekih 2500 obrtaja i temperatura ce poceti vremenom da se penje...pa ce da se zadrzi dok termostat odradi svoje ali ti ne popustaj gas...onda ce da nastavi da se penje. Kad predje 90 tad ga prati jer do prve sledece crtice bi trebao da upali ventilator (jedan podeok je od prilike 7 stepeni). Inace ventilator se pali na 95+-1 stepeni. Primetices kad se ventilator upali i nedugo zatim ce i temperatura na kazaljci da padne. Napomena: posto ne znas da li ventilator uopste radi kad ovo proveravas ako nesto krene po zlu pa ne upali ventilator nemoj da ga gasis jer ces jacom temperaturom opteretiti sistem koji bi se trebao ohladiti (a dok se on prirodno ohladi prodje vreme) nego odvrni grejanje ma max, potom upali kabinski ventilator isto na max i odmah kreni sa voznjom...tako ce temperatura motora da padne (ali ovo vazi samo ako se ventilator kojim slucajem ne upali na 95-96 stepeni).
avatar
Ninno

Broj poruka : 1043
Datum upisa : 27.07.2016
Godina : 37
Vozilo: : Peugeot 307 restyle 1.6HDI (90KS), Peugeot 206 1.1 (60KS)

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Čet Sep 29, 2016 4:55 pm

Probacu sve. Hvala jos jednom na savetu. Ako mozes isprilike da mi objasnis gde se tacno nalazi senzor i trebam lista da skidam prethodno. Isti nam je motor.
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od Жиле taj Čet Sep 29, 2016 5:19 pm

zoran_58 ::Probacu sve. Ako mozes isprilike da mi objasnis gde se tacno nalazi senzor i trebam lista da skidam prethodno. Isti nam je motor.
[You must be registered and logged in to see this image.] obeležio sam ti gde se nalazi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 10065
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 50
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od nemanja80 taj Čet Sep 29, 2016 5:22 pm

Ninno ::
[You must be registered and logged in to see this image.]

Au bre Ninno naspi malo u taj rezervoar  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O kako bi petak bio lepsi da sutra nije subota radna ...
avatar
nemanja80

Broj poruka : 625
Datum upisa : 17.06.2016
Godina : 37
Vozilo: : Peugeot 307 1.6 16v benzin

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od vojkan taj Čet Sep 29, 2016 6:38 pm

Možda prethodni vlasnik kad je i ako menjao antifriz, nije znao da to ozrači. Pokušaj da ozračiš, ima jedna plava slavinica, kod mene je tu negde iznad termostata.
avatar
vojkan

Broj poruka : 907
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 53
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Čet Sep 29, 2016 6:55 pm

vojkan ::Možda prethodni vlasnik kad je i ako menjao antifriz, nije znao da to ozrači. Pokušaj da ozračiš, ima jedna plava slavinica, kod mene je tu negde iznad termostata.
time izbacim vazduh jel?
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od zoran_58 taj Čet Sep 29, 2016 7:00 pm

Mrčela ::
zoran_58 ::Probacu sve.  Ako mozes isprilike da mi objasnis gde se tacno nalazi senzor i trebam lista da skidam prethodno. Isti nam je motor.
[You must be registered and logged in to see this image.] obeležio sam ti gde se nalazi.
samo da budem siguran. Je li ovo sto pokazujem prstom? [img][You must be registered and logged in to see this image.][/img]
avatar
zoran_58

Broj poruka : 187
Datum upisa : 02.03.2016
Godina : 29
Vozilo: : peugeot 307 1.6hdi 2005

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od vojkan taj Čet Sep 29, 2016 7:03 pm

Pa da, vazduh može praviti probleme.
Inače u mestu, kad je temperatura 80 i držiš ga na 2500ob treba vrlo brzo, možda dva tri minuta da ode preko 90. Ako ide teraj slobodno do sledeće crte i onda proveri ventilator, mora da se uključi, ako neće onda po upustvu kako ti je Nino napisao.
Moraš da izađeš napolje i da digneš haubu, ventilator se u prvoj brzini slabo čuje.
avatar
vojkan

Broj poruka : 907
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 53
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od vojkan taj Čet Sep 29, 2016 7:07 pm

To je senzor temperature, to što pokazuješ, skoro sam ga menjao, kod mene je skazaljka za tem, išla sama u max i nazad na određenom opsegu uz signal stop.
avatar
vojkan

Broj poruka : 907
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 53
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od Жиле taj Čet Sep 29, 2016 7:54 pm

[You must be registered and logged in to see this image.] plavi šarafić je za odzračivanje sistema hlađenja.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 10065
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 50
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: termostat

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Strana 1 od 2 1, 2  Sledeći

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu