Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Peugeot 406

Strana 1 od 5 1, 2, 3, 4, 5  Sledeći

Ići dole

Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Čet Dec 22, 2011 4:40 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]

Peugeot 406 prati filozofiju udobniih francuskih limuzina, pa očekujte dosta uživanja u vožnji. Prilično je težak za slabije motore, pa preporučujemo neki snažniji do 2.0 litra zapremine. Dosta primeraka je imalo problema sa hladjenjem motora, a i klima uredjaj zna da "poludi", posebno ako je zimu proveo potpuno zaboravljen. Kočnice su preskupe za popravku, pa ih obavezno proverite.

IZGLED
Velika limuzina, pa još i Francuz može da znači samo jedno - udobna vožnja kako po gradu tako i po autoputevima uz minimalnu buku koja dopire u kabinu. Sama pozicija vozača je dobra i pregledna iako se volan ne podešava po dubini. Većih zamerki nema ni na polju smeštaja ostalih putnika. Mesta ima dovoljno za sve. Instrument tabla nije klasična, primetno je da je uloženo dosta razmišljanja u njen konačni izgled.
Sedišta su francuski udobna pa ne očekujte previše napora pri dužim putovanjima. Gepek je prostran, utovarni prag dovoljno nizak, a po potrebi, zadnja klupa se obara i daje prilično ravnu površinu za smeštaj kabastijih stvari.

[You must be registered and logged in to see this image.]

MOTOR
Pežoovi HDI motori su poznati kao dobra radna snaga pa u ovom slučaju preporučujemo neki od njih. Treba napomenuti da je na samom početku proizvodnje ugrađivan 1.9 turbodizel koji vam savetujemo da izbegnete jer je previše bučan. Prefinjenija varijanta, 2,0 HDI, koji ga je zamenio postoji u dve varijante. Sa 90 i 110 konjskih snaga. Nakon 2001. godine je došao i 2,2 HDI sa celih 138KS, mada mi smatramo da je dvolitarski dizelaš, i to slabiji, sasvim dovoljan za ovu limuzinu. Od benzinaca tu su 1,8, 2,0, 2,0T i 3,0 V6 motori. Ako se odlučujete za neki od ovih, preporuka je na dve litre zapremine, sa ili bez turbine, taj izbor ostavljamo vama. Benyinac zapremine 1,8 litara nije loš izbor, ali zahteva ruku na menjaču. Najjači od četiri benzinska motora pretvara ovu lađu u praktično trkački auto ali imajte na umu da će posete pumpi biti jako česte.

KVAROVI
Jedan od najvećih problema za koji se zna su kočioni diskovi pa pri kupovini ovakvog polovnjaka obavezno proverite istrošenost istih. Ovaj rezervni deo je dosta skup pa ukoliko ne budete oprezni eto neplaniranog izdatka. Redovna zamena rashladne tečnosti na svake dve godine bi trebalo da spreči curenje ili zapušavanje hladnjaka čemu su 406-ice sklone pa proverite da li je prethodni vlasnik bio revnosan po ovom pitanju. Kada već gledate u servisnu knjižicu bacite pogled i na zupčasti kaiš koji se menja na oko 80.000km.

Problema sa strujom je bilo, a posebno sa klima uređajem, pa proverite njegovu ispravnost. Sve u svemu, delovi za Pežoa nisu nimalo jeftini pa otvorite četvoro oči pri kupovini polovnjaka i dobro istestirajte svu elektroniku na kolima.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Izvor: Autopedija
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petar023 taj Čet Jan 19, 2012 5:35 pm

Motori

Benzinci

-1.6 1.580 cc 88 PS (65 kW; 87 hp)
-1.8 1.761 cc 90 PS (66 kW; 89 hp)
-1.8 1.761 cc 112 PS (82 kW; 110 hp)
-1.8 1.749 cc 117 PS (86 kW; 115 hp)
-2.0 1.998 cc 132 PS (97 kW; 130 hp)
-2.0 1.997 cc 136 PS (100 kW; 134 hp)
-2.0 1.997 cc 145 PS (107 kW; 143 hp)
-2.0 HPI 1.997 cc 140 PS (100 kW; 140 hp)
-2.0 Turbo 1.998 cc 147 PS (108 kW; 145 hp)
-2.2 2.231 cc 158 PS (116 kW; 156 hp)
-3.0 V6 2.946 cc 190 PS (140 kW; 190 hp)
-3.0 V6 2.946 cc 207 PS (152 kW; 204 hp)

Dizelaši

-1.9 TD 1.905 cc 90 PS (66 kW; 89 hp)
-2.0 HDi 1.997 cc 90 PS (66 kW; 89 hp)
-2.0 HDi 1.997 cc 109 PS (80 kW; 108 hp)
-2.1 TD 2.088 cc 109 PS (80 kW; 108 hp)
-2.2 HDi 2.179 cc 133 PS (98 kW; 131 hp)

avatar
Petar023
Moderator
Moderator

Broj poruka : 1442
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 27
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v
Raspolozenje : Nije loše, nije loše

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Sinisa 309 GTI taj Čet Jan 19, 2012 9:33 pm

2.0 Turbo ni 150 konja nema...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vreme od mladica napravi starca,od budale mudraca nikad!
avatar
Sinisa 309 GTI

Broj poruka : 1822
Datum upisa : 17.12.2011
Vozilo: : Audi A6
Raspolozenje : nadrkan

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petar023 taj Čet Jan 19, 2012 9:40 pm

Šteta.. Zato ovaj 3.0

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ
avatar
Petar023
Moderator
Moderator

Broj poruka : 1442
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 27
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v
Raspolozenje : Nije loše, nije loše

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Sinisa 309 GTI taj Pet Okt 26, 2012 11:51 am

Koliko ja znam na HPI motore ne moze da se ugradi plin,tj moze,ali je preskupo a i sama ekspoaltacija istog nije isplativa ni priblizno kao kod obicnih motora zato sto i kad je na plinu troskari pomalo benzina. inace motor kao motor nee verujem da ima neke razike od onog sa 136ks....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vreme od mladica napravi starca,od budale mudraca nikad!
avatar
Sinisa 309 GTI

Broj poruka : 1822
Datum upisa : 17.12.2011
Vozilo: : Audi A6
Raspolozenje : nadrkan

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Pet Okt 26, 2012 12:04 pm

Ko je dobacivao za stolom?! Evo me pa ću reći ono što ja znam o tom modelu. HPI motori (u PSA grupaciji), iliti IDE kod Renoa, spadaju u motore za koje proizvođači prilikom prodaje na ovim prostorima nisu davali iste garancije kao za druge svoje modele. PSA je otišao dalje pa su u rekordno kratkom roku i prestali da ih prodaju kod nas i u okruženju. Njihovo objašnjenje je bilo vrlo jednostavno - ‚Benzin vam je jako loš'. Čisto sumnjam da se kod kvaliteta goriva nešto bitno promenilo, a i imao sam prilike da upoznam par ljudi koji muke muče sa svojim ljubimcima sa tim 'pumpama visokog pritiska'. Da se razumemo, to su, kako tvrde po inostranim forumima, odlični motori, imaju 4 ks više od klasičnog i troše oko litar manje, u proseku. Jednostavno, zahtevaju čisto gorivo koje pumpa (najjeftinija je oko 500 evra) pod visokim pritiskom ubacuje u sistem. Nisam čuo da je na ove modele iko uspeo da uradi adaptaciju za pogon na LPG kod HPI modela, verovatno zbog tog sistema ubrizgavanja. Iskreno, posle svega što sam čuo i pročitao, meni ne bi na pamet palo da kupim HPI, bar dok se nekim zakonima ne uvede obaveza o kvalitetu goriva na pumpama, a bojim se da to neće biti skoro. Ako već gledaš benzinski 406 onda ti je 2.0 16v (136 ks) odličan izbor, samo treba ugraditi plin kod nekog pismenog zbog nekih nekompatibilnosti sa starijim tipovima plinskih računara. Održavanje košta kao i za bilo koji drugi auto, u nekim situacijama i manje (ne računam famozni Golf II), vešanje ne dozvoljava 'pretrčavanje' preko ležećih saobraćajaca, u gradu ume da posrče i do 15l naročito ako je noga na gasu teža, na otvorenom je iznenađujuće ekonomičan za motor i karoseriju tih dimenzija, o užitku koji pruža vožnja tog modela nema potrebe da ti pričam ali je ipak malo 'švapskiji' od klasičnih francuza sa torzionim ogibljenjem ali je zato stabilniji i bolje leži...tako, ne znam šta bih ti više rekao, a da to već nisi znao ili čuo. Ukratko: HPI - NE! 2.0 16v - Da, HDI 90 ks sa pristojnom kilometražom (jako teško naći) - odličan izbor!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Ryan taj Pet Okt 26, 2012 2:33 pm

:petrucci rules
avatar
Ryan

Broj poruka : 9272
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od compact taj Pet Okt 26, 2012 9:51 pm

bezi sto dalje od HPI

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this link.]

99% žena je nezadovoljno svojim seksualnim životom, što je i normalno jer ja ne mogu da stignem na sve strane...
avatar
compact
Auto centar "DIZNA""

Broj poruka : 5763
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 21
Raspolozenje : mrzim strumfove

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Moca97 taj Sub Okt 27, 2012 12:41 am

Imam pezoa 406 1.8 benzinac 99' godina. Imam problem sa kratkim i dugim svetlima. Prilikom paljenja nisam ih imao. Zamenio sam ih kod majstora- gde mi je isti rekao da je verovatno uzrok los kvalitet sijalice. Medjutim nakon par dana opet isti problem. Na auto putu. Ovaj put samo kratka svetla.
Zna li neko gde bi mogao biti problem?
avatar
Moca97

Broj poruka : 3
Datum upisa : 27.10.2012
Vozilo: : Pezo 406

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Sub Okt 27, 2012 1:19 am

Nisam te baš razumeo, crkavaju sijalice?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Moca97 taj Sub Okt 27, 2012 6:10 pm

Upravo tako. Prvi put nakon paljenja automobila, drugi put tokom voznje.
avatar
Moca97

Broj poruka : 3
Datum upisa : 27.10.2012
Vozilo: : Pezo 406

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Sub Okt 27, 2012 9:12 pm

Činjenica je da su sijalice mahom lošeg kvaliteta pa celodnevni rad na njih utiče pogubno. Postoji još jedna stvar za koju je utvrđeno da im bitno skraćuje radni vek, a to je automatsko uključivanje svetala. Jednostavno, sijalice se uključe odmah, dok se napon još nije stabilisao. Ja sam na mojoj 406-ici tu opciju isključio i sijalice traju duže. Ne znam da li tvoj model ima to i ako nema biće da se radi o nekvalitetnim sijalicama. Sve ostale deformacije može da izmeri i reši svaki autoelektričar (napon koji dolazi na konektor i njegova stabilnost).
Ukoliko ti opcija automatskog uključivanja nije aktivirana onda pokušaj sa kvalitetnijim sijalicama i time da svetla uključuješ tek 30-sak sekundi po paljenju auta.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Moca97 taj Sub Okt 27, 2012 9:27 pm

Hvala puno na odgovoru. Javljam se kad ustanovim problem.
avatar
Moca97

Broj poruka : 3
Datum upisa : 27.10.2012
Vozilo: : Pezo 406

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Ryan taj Sub Okt 27, 2012 10:07 pm

Da li si gledao da ti alternator ne prepunjava. Uzmi unimer i pogledaj koliko ti aternator puni akumulator. Takodje moguce je da alternator puni nestabilnim naponom a to uveliko utice na rad sijalica...Ovo je samo teorija ali vredi proveriti...
avatar
Ryan

Broj poruka : 9272
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Kecmanvl taj Ned Jan 13, 2013 7:58 pm

IMAM PROBLEM .NA DISPLEJU MOG PEŽOA 406 SE POJAVIO NATPIS FMAST ...a malo dalje TA..
Šta znače ove dve skraćenice.Ako neko zna neka mi odgovori na [You must be registered and logged in to see this link.].
Unapred hvala.!!!
avatar
Kecmanvl

Broj poruka : 1
Datum upisa : 13.01.2013
Vozilo: : peugeot 406 HDI

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Ryan taj Ned Jan 13, 2013 8:02 pm

A zasto bi tebi neko odgovarao na mail kada je ovo forum koji sluzi za takve stvari ???
avatar
Ryan

Broj poruka : 9272
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od caki83 taj Ned Jan 13, 2013 8:30 pm

Ako si mu reko cika Rajko.
avatar
caki83

Broj poruka : 781
Datum upisa : 01.12.2012
Godina : 34
Vozilo: : citroen C5 2.0 hdi
Raspolozenje : zavisi koliko me auto sluzi!!!

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Ned Jan 13, 2013 10:31 pm

Mislim da je to nešto oko radio aparata, FM Automatic Station Tuning. Nisam se susretao sa ovom porukom na mojoj 406-ici, a šta bi mu značilo to 'TA', pojma nemam

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Uto Apr 30, 2013 8:25 am

Menjam juče gume i zagledam prednje diskove kad ono popriličan ajnzac. Ima tu još mesta ali za koju hiljadu kilometara će početi da svetli signal kočnice pošto neće moći da pritisne do kraja. Kakva su vaša mišljenja o ravnanju diskova, slažete li se sa tim ili smatrate da odmah treba menjati kočione diskove?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Ryan taj Uto Apr 30, 2013 10:34 am

Ja to nikada nisam radio tako da ne znam sta da ti kazem. Kolika je cena ravnanja?
avatar
Ryan

Broj poruka : 9272
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Uto Apr 30, 2013 10:47 am

Nije to skupo, tipa desetak eura po disku, ja sam na starom Pežou to radio ali sam znao minimalnu debljinu diska. Na ovom su dvostruki i nešto su deblji pa me zanima mišljenje ljudi koji se bolje od mene razumeju u te prca-boce. Novi diskovi ne verujem da su ispod 100-120 jura za par. Minimalno.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Ryan taj Uto Apr 30, 2013 1:15 pm

Ravnaj ti to i uzivaj..gde bre 120 eura na ovu oskudaciju..
avatar
Ryan

Broj poruka : 9272
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Uto Apr 30, 2013 1:19 pm

Videćemo kad dođe vreme pa čika koji to radi izmeri debljinu diska.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od compact taj Uto Apr 30, 2013 8:18 pm

1000dinara je ravnanje za oba diska, ja nosio prosle nedelje sa jednog punta, ali ja to nikada ne bih radio na svom automobilu jer su se POTROSILI... Zamisli kada bi nemci videli da mi obradjujemo diskove???

A i ne verujem da su valeo diskovi za tvoj auto 100 ili 120 evra

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this link.]

99% žena je nezadovoljno svojim seksualnim životom, što je i normalno jer ja ne mogu da stignem na sve strane...
avatar
compact
Auto centar "DIZNA""

Broj poruka : 5763
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 21
Raspolozenje : mrzim strumfove

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Petrucci taj Uto Apr 30, 2013 9:24 pm

Mislio sam na oba. Misliš da su manje? To bi bilo dobro, jer me uz pločice izađe baš mnogo pa zato i razmatram ravnanje.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15511
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 406

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Strana 1 od 5 1, 2, 3, 4, 5  Sledeći

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu