Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Ići dole

Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Pet Jul 21, 2017 12:46 pm

Da predstavim i svoju makinu. Posto prvih 7 dana ne mogu da postavljam slike tj. eksterne linkove, nadam se da ce neko od moderatora opcijom edit uspeti da ih ubaci.
U pitanju je auto iz naslova. Kupljen u Francuskoj gde je bio na operativnom lizingu 42 meseca kod Alphabet-a  https://www.alphabet-used-cars.fr. Jedan vlasnik, ali pravno lice. Proizveden u avgustu 2012. godine, prva registracija 20.9.2012. Uzeo ga sa 134 450km pravih. Ima servisnu knjizicu sve u ovlašćenom servisu održavan, nista od vanrednih servisa nije upisano u bazu samo na 20 000km redovni servisi i potrosni materijal. Proverio sam auto u peugeot-u kod Pupinovog mosta i dobio informaciju da peugeot u centralnu bazu ne upisuje redovne servise, samo vanredne kvarove i da bi to trebalo da je 99% ta kilometraza koja je. Sama lizing kuca je u papirima napisala "KM garantie", a i od samog placa preko koga sam i narucio vozilo i cekao ga skoro mesec dana sam dobio garanciju na kilometrazu, i garanciju na ceo auto godinu dana ili 15000km. Dobio sam i sve papire od kupovine auta od strane lizing kuce kod ovlascenog peugeot dilera u FR pa sve do papira ovde u SRB. Automobil od strane lizing kuce nov placen 21.650e što mislim da je previse za ovaj auto nov. Ovo je neka business oprema 4x el podizaci, vazdusne zavese, dig. dvozonska klima, ESP+ASR+ABS+EDB, Tempomat, el. retrovizori ali na moju veliku zalost bez elektro sklapanja (moracu to da ugradim), senzori za kišu, senzori za svetla, USB+MP3 muzika sa 4 zvucnika,  prednja LED dnevna svetla itd. itd.

Auto je izasao 6700e na moje ime. Na to me je jos kostalo to sto sam ugradio zastitu od kradje (sapa sistem-klin u volanu, skriveni prekidac, hi jack alarm sa GPS, izmesten obd i promenjen sam konektor) - 350e, registracija 220e., 4 nove gume sa balansiranjem na Hunters masini, 205/55 R16V Sava Intensa HP 240e, diskovi i pločice 100e, mali servis + veliki 300e i zadnje ATE plocice pre mesec dana 25e. Uzeo i kasko, dobio ponudu preko prijatelja iz AMSS za 27000 din. godisnje na 12 rata, full kasko, 5% ili 50e ucesca sa kradjom na teritorija EU. Njihova procena auta na 8300e.

Što se tiče garancije na auto od strane placa Auto Karanovac iz KV koji mi ga je i doterao auto po narudzbini, imao sam već prilike da proverim da li funkcioniše. Naime kada je stigao auto i kada sam otišao u Kraljevo, klima nije radila jer sam rekao da ništa ne diraju i ne šminkaju auto, tako je i cena krajnja dogovorena. U povratku za BG na putu KV-KG sam svratio u neki servis gde su me poslali sa placa i dopunjena je klima o trošku placa i zamenjeno ulje u kompresoru. Rekao mi je još tada dečko koji je nakačio klimu na mašinu da mu je sumnjivo što je u sistemu ostalo manje od 200g freona ali kao videćemo dal će mašina da odradi do kraja punjenje. Mašina odradila sve i ja upalim radi klima. Radila je nedelju dana ok mada svakim danom sve slabije i slabije dok nije skroz prestala.Oterao auto kod Saleta za klime u Žarkovo, po preporuci servisa Krstevski gde sam održavao Lagunu, a i caletovog picass-a i posle testiranja utrvde da je hladnjak klime bušan svuda oko ventilatora, kao da je istrulio, kazu fabricka greska na 308-icama ne istraje hladnjak klime ni 5 godina. Poskidaju oni one plastike kada ono tu boga oca đubreta, buđi... Pokazao mi sve lepo i stvarno pušta samo tako na nekoliko mesta. Kaže ova klima nikada nije čišćena. 17000 din. popravka: nov Valeo hladnjak klime koji je i fabrički, zamena istog, čišćenje kompletne klime i dopuna freona. Pozovem vlasnika placa, preko koga je i uzet auto i kaže čovek nikakav problem, neka pošalju predračun na mail i plaćam i tako je i bilo. Sve preporuke za Auto Karanovac mogao je ladno da me iskulira, ali nije   . Klima evo radi za sve pare :)

Sem toga cim sam uzeo auto morao sam da promenim diskove, imali su riseve i treslo na preko 100 kada se koci. Narucio od tece što drži Sanel veleprodaju ATE diskove i plocice, oni direktni uvoznici. diskovi i pločice sa 30% rabat-a 10500 din. Zadnji diskovi provereni i nemaju riseve i debljina je 9mm a toliko su i novi kada se kupe, plocice zamenjene zadnje pre 2 meseca stavljenei isto ATE.

Veliki servis se na ovom motoru navodno radi na 10 godina ili u periodu 180-240 000km, tj. provera zupcastog kajsa se radi na 180k, dok se PK kajs sa spanerima posebno menja na 120 000km. Posle predjenih 4000km, na 139 000km cim je krenulo hladno vreme zimus pocinje da mi se cuje neki spaner. Odem do Krstevkog gde sam odrzavao sva FR vozila, on ne moze da odredi koji spaner se cuje je ali vidimo da je u FR PK kajs stavljen GATES nov. Ustanovimo da je u FR u ovlascenom servisu na 120 000km promenjen samo kajs bez spanera i rolera i da se verovatno cuje spaner PK. Nisam hteo da se zezam i odlucim da zamenim sve kajseve i sve spanere, kada vec uzimam sve iz veleprodaje. Tako da sam to i uradio, zupcasti set SKF sa Graf vodenom pumpom, PK set Gates i tad na 140 000km uradio i mali servis svi filteri sem goriva i ulje. Od Avgusta kada sam uzeo do sada sam presao 16000km od toga oko 2500km cisto otvoreni put, ostalo po gradu i prezadovoljan sam autom. Sem navedenog nisam imao vanredne neke kvarove, nadam se da ce tako i ostati sto duze... Cak se ni lampica za DPF nije palila, doduse ja malo "ostrije" vozim i cesto ga cepim preko mosta na adi ili gazele u visoke obrtaje pa verovatno stigne da odradi regeneraciju na vreme. Potrosnja po gradu mi je bez klime 7.3l cep-cep OMV maxmotion dizel, sa klimom je 7.6, zimi mi je isla i do 8l po gradu ali uz dosta grejanja auta i sl. Na otvorenom putu do Zlatibora 5.5l uz oštru voznju. Do Pefkohorija i nazad pre par nedelja i voznja taamo, ukupno 1920km - potrosnja po boardu 7.3l ali uz voznju pun gas gde god sam mogao... na 200 po cajgeru trosi 11.8l po board-u.

Od sredjivanja u nekom narednom periodu imam u planu da mu odradim Morimoto projektore i xenone sa sve ugradnjom fabričkih prskalica (nasao za 50e obe), dodatnom pumpom za iste, čantrom za vodu itd. da se sve izvuce da izgledaju priblizno isto fabričkim xenonima (oko 300e bi sve koštalo sa delovima svim potrebnim i ugradnjom), ili kompletno fabričke xenone da prepakujem i kada tj. ako krene da zeza FAP filter, onda i njegovo gasenje i skidanje, gasenje EGR i neki blazi cip 15-ak ks (na oko 125ks) - 200e u bobosport-u u Smederevu. Stakla sam vec zatamnio sva 65% LUMAR poslednje generacije, na starom sajmistu. Neko veće "budženje" neću sigurno, jednostavno volim "fabriku" :)

Evo i slika:

[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this image.][/url]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

A evo i sa zatamnjenim staklima svim na 65% na jakom suncu i pred zalazak sunca. Ogromna razlika. Na jakom suncu kao i da nije zatamnjen - sto sam i hteo, cim je malo hladovina, a nocu pogotovo ne vidi se nista unutra.

JAKO SUNCE:
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

HLADOVINA:
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.][/quote]
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Ryan taj Pet Jul 21, 2017 12:51 pm

Fantasticno predstavljanje automobila i prelep u svojoj beloj boji...
avatar
Ryan

Broj poruka : 9273
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Pet Jul 21, 2017 1:00 pm

Iskreno ja belu i ne volim na kolima, samo Crnu :)
Komsinica ima istog ovakvog kao mog samo crnog i brutalan je. Stim sto je njen u Allure opremi (samo xenone nema) ima i navigaciju, grejace sedista, bele cajgere, ventilaciju za pozadi, sklapanje retrovizora. Isto godiste kao moj ista kilometraza u isto vreme smo i uzeli (ona mesec dana pre mene tj. ja sam ovog narucio iz FR i cekao 3 nedelje, ona svoj kupila ovde na placu), mene moj izasao 6700e+ reg. i ovo sto sam ulozio, nju je njen izasao 8200e+reg i isto je ugradila zeder, kupila letnje gume (dosao na zimskim), servisi neki itd. Zrtvovao sam tu dodatnu opremu i boju ali me iskostao 1500e manje. Nema veze sto ga vise vozim sve mi se vise svidja i ovako beo.. :)
Prednost je sto je ceo beo, nema crnih lajsni, retrovizora itd. pa mi je OK. I ova zatmanjena stakla mislim da su mu lepo "cucnula".
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Petrucci taj Pet Jul 21, 2017 1:02 pm

Je, je...crn je baba roga. Ali, da ne zaprdujemo, što bi rekao prost narod, auto je odličan. Jesi li atestirao folije na staklima?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15534
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Жиле taj Pet Jul 21, 2017 1:04 pm

Makina je za kao i predstavljanje iste Very Happy
Ja bih vole da motor vidim. bounce

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 11251
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Pet Jul 21, 2017 1:12 pm

Slikacu motor, to je onaj novi 8V u verziji od 92 i 112/114/120ks.. Stim sto ovi jaci imaju plivajuci zamajac i 6 brzina. Na tim motorima su navodno ispravili greske sve sa onog prve generacije 16v od 90/109ks. Ja sam trazio 2.0hdi od 150ks ali nije ih bilo, jedva sam i ovaj sa 112ks nasao, uglavnom po aukcijama su 70% sa 92KS, 25% sa 112/114KS, a manje od 5% ovi 2.0HDI sa 150KS..
Kontrolisao sam sada ulje na 12000km kada sam dosao sa mora i na maximumu je, trunke ulja nije potrosio a poprilicno sam ga "gazio" na otvorenom. Na board-u pise da zamenim ulje za 8000km posto su i u FR menjali na 20 000km i tako je i podesen, ali mislim da cu da skratim interval na 15000km. Ne valja "prziti" ulje u motoru vise od 500h a to je sa prosecnom brzinom od oko 30km/h tacno ta kilometraza.

Petrucci ::Je, je...crn je baba roga. Ali, da ne zaprdujemo, što bi rekao prost narod, auto je odličan. Jesi li atestirao folije na staklima?
Pa mogao bi samo zadnja da atestiram, prednja ne mogu preko 30%, a i to je preskupo. Treba mi potvrda od ovlascenog uvoznika pezoa da uopste smem da zatamnjujem. Ne znam da li naplacuju to, pa onda da se *ebem sa agencijom za bezbednost saobracaja i njoj da dajem 6000 din, pa AMSS za ispitivanje 2500 din. 30% folije koje su dozvoljene napred je maltane kao kod mene fabricki sto je, malo tamnije i to mi je glupo. Nece me ja mislim ni ovako niko dirati. Preko dana se maltane i ne primecuje da je zatamnjen izgleda kao malo jace fabricki tonirano staklo, tako da mislim i sa tehnickim necu imati problem. Sad u avgustu mi istice registracija pa cu videti. U najgorem slucaju spusticu sva stakla :)
Mada i to mogu da zavrsim i da ga ne teram uopste na tehnicki, ali ja zbog sebe i mog stila voznje, svaki auto koji sam imao sam terao na tehnicki pregled. Plus sto ja dodatno na svakih 4-5 meseci ga teram na valjke/kanal na kontrolu trapa posto mi to besplatno, a centriranje trapa jednom godisnje na 20 000km.
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Ninno taj Pet Jul 21, 2017 2:47 pm

Pozdrav Djukabg, dobrodosao na forum za pocetak. Alal ti vera na predstavljanju, svaka cast, napokon za procitati/videti ozbiljno odradjen posao bez otaljavanja. Auto je prelep, odnos snage motora i mase vozila odlican i vrlo optimalan za povlacenje/brzinu/potrosnju/registraciju...nisi pogresio uopste, naprotiv. Kako rece 'blazi cip' ce dodatno dovesti stvari na pravu meru...obzirom na malo tezu nogu na gasu brzo ce sam sebe isplatiti. Auto je vrhunski, stanje takodje, odrzavanje besprekorno...kratko i jasno - sve je za
avatar
Ninno

Broj poruka : 1196
Datum upisa : 27.07.2016
Godina : 37
Vozilo: : Peugeot 307 restyle 1.6HDI (90KS), Peugeot 206 1.1 (60KS)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Pet Jul 21, 2017 3:08 pm

Hvala na dobrodoslici svima :)
Po gradu vozim relativno mirno do 60-65, samo na otvorenom volim da ga stisnem, ili gde je bezbedno. On i ovako vuce lepo, komotno se salta na oko 2100-2200rpm,  ali recimo prilikom obilazenja, sa klimom pogotovo, oseca se mali nedostatak snage pri obrtajima ispod 2500. Mora da se prebacuje u nizi stepen prenosa da bi se sto pre izvrsilo preticanje. Zato sam i pricao sa ovima iz Bobosport-a da ugasimo DPF, EGR i samo malo da ga cipnem da nema dima pozadi... to bi trebalo da bude oko 120+ pravih konja (maksimum za ovaj motor a da bude bezbedno je oko 130KS). On trenutno sa DPF-om i EGR-om i predjenih 150 000km realno nema vise od 105ks, garantovano... Ako ga budem cipovao stavice ga oni na Dyno pre i posle pa cu bas videti.
Inace je auto ovako u stvarno odlicnom stanju. Bio sam malo skeptican jer sam dao kaparu i narucio auto samo na slikama iz FR uz dogovor da ako ne bude nesto kako su mi rekli vratice mi kaparu + pismenu garanciju sto su mi dali na ceo auto, pristao sam na taj rizik i nisam pogresio.

Jedino sto je pocelo da me zeza od pre nedelju dana su prekidaci od prozora, ali samo ovim mojim vozacevim vratima. Uvek otvara moj prozor kada kliknem taj radi, ali nekad nece da otvori ova 3 ostala prozora. Dok CHILD LOCK i podesavanje retrovizora radi normalno. Prekidaci na samim prozorima normalno spustaju i podizu prozor, ali sa ovog mog "joystick-a" zeza nekad i i nece ta 3 da otvori/zatvori i to nema pravila kada. Jednostavno klik nece da spusti prozor ni jedan od ova 3, posle 5 minuta voznje probam ono radi. Pa se desi da otvorim nece da zatvori, pa moram direktno na prekidac na vratima. Velike ove vrucine i nikako da stignem da skinem taj moj "joystick" sa tim prekidacima pa da proverim konektore i da naprskam malo pravog contact spreja jer ne znam sta bi mogao da bude problem.
Isto to caleta zaza na xsari picasso sa zadnjim prozorima. Menjali smo prekidac i opet nekad hoce da otvori-zatvori zadnji prozor nekad nece i mora na prekidac na samim vratima. Ako je neko imao slicne probleme ili ima ideju sta bi moglo biti neka kaze, svaka pomoc i vise nego dobrodosla :)


Poslednji izmenio Djukabg dana Pet Jul 21, 2017 3:13 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Petrucci taj Pet Jul 21, 2017 3:12 pm

Da, samo skidanje i čišćenje konektora

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15534
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Жиле taj Pet Jul 21, 2017 3:13 pm

Za podizače nekada pomogne skidanje kleme.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 11251
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od vojkan taj Pet Jul 21, 2017 5:18 pm

Svaka čast na predstavljanju i na automobilu. Ja inače obožavam bele automobile.
Pošto planiram da postojeći auto zamenim 308 icom SW mnogo će mi pomoći ovakvo pošteno predstavljanje.
Jednu stvar bih hteo da ti kažem u vezi skidanja FAP a.
Isti problem sam imao sa preticanjem(mada je moj auto još teži i malko slabiji) sve dok nisam maknuo FAP. Čak i dok je bio skoro čist. Pošto sam ga skinuo zimus a nisam imao neke duže relacije testirao sam ga prilikom poslednjeg odlaska na odmor, gde su za to postojali svi uslovi, od prevelikih uzbrdica do promena režima rada u svim uslovima. Razlika je ogromna, od potrošnje do snage. Uostalom ako se odlučiš za to videćeš i sam.
Pozdrav i uzdravlje se vozio.
avatar
vojkan

Broj poruka : 1396
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Pet Jul 21, 2017 5:41 pm

Ozbiljno razmisljam da prezalim tih 200e i odradim to sve i FAP i EGR i da ga malo nacipujem, ali vrlo malo jer ne zelim oblak dima iza. Stvarno mi se cini da ga nesto gusi i onda tek posle 2500 povuce kako treba. Najizrazenije je sa klimom. U servisu Krstevski su mi isto rekli da je to do FAP-a i da je auto u odlicnom stanju i da mu je sve uredu, Lexia od gresaka izbacivala samo da je nekoliko puta prekinuta regeneracija FAP-a. Problem je sto ja ni ne znam kada je radi, ne oseti se da bilo sta radi, i ja ga ugasim kada stignem na odrediste. Inace ovaj motor toliko mirno radi na leru da ga unutra skoro i ne cujem, mirniji dizel skoro nisam vozio.

Sto se tice podizaca ne znam da li bi pomoglo skidanje kleme, s obzirom da na prekidac na vratima radi svaki prozor, nece samo sa vozacevog onog sa 4 prekidaca i na tom radi vozacev, ova 3 zezaju.

Inace ukoliko uzimas 308-icu SW ne bi ti savetovao ista slabije od ovog motora sa 112ks i 6b. I onaj od 92KS ima isto FAP, razlika je sto ovaj jaci ima i plivajuci ali vredi tih 20-ak ks vise. Jedino ako uzimas pre-restyle kod njih je ugradjivan onaj stariji 16v od 90 i 109KS, stim sto i ovaj od 109 je u glavnom imao 6 brzina. Alternativa je i 2.0HDI ali su dosta redji za razliku od 307-ice gde ih je bilo dosta dok nije popularizovan 1.6HDI motor.

Evo slike i tog motora:
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Ned Jul 23, 2017 3:59 pm

Skinuo danas "joystick" za podizace iz vozacevih vrata. Mora sam "joystick" da se rasturi da bi se prislo svakom prekidacu posebno jer sve ide na jedan konektor i jedan kabl u vratima koji se usteka u taj konektor.
Naprskao sam na konektor kontakt sprej i probao rade svi podizaci, ali i bez toga ova 3 cas rade, cas ne, ali sva sreca vozacev ne prekida nikad tako da nije drama :)
Videcu kada budem imao vremena da opet izvadim joystick taj i donesem kuci i rasklopim ga celog pa da proverim sve kontakte na nivou prekidaca. Ako ne pomogne nista videcu da nadjem negde polovan taj deo isti je na svim 308-icama, citroenima c4 itd.
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od vojkan taj Ned Jul 23, 2017 7:21 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]
Pročitaj ovo sa našeg foruma možda ti pomogne.
Tu uglavnom zezaju ono grafitni kontakti na silikonskoj podlozi i one plastične polugice.Ja sam ih čistio alkoholom.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1396
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Ned Jul 23, 2017 9:13 pm

Procitao sam tu temu na kraju cu da skinem klemu pa da vidim, a posle da otvorim to i da pogledam prekidace. Nego na ovom motoru zavucen akumulator ka kabini ispod soferke, nisam ni gledao gde su mu kleme.
Imam ja i neku grafitnu pastu, sa njom sam na laguni sredio potrnciometar papucice gasa, isto se izlizao taj grafitni deo u istom i zezalo, ja natrpao tu grafitnu pastu, razvukao po ploci i radilo je godinu dana kod mene i prodao sam tako auto, nadam se da ce i za ovo da pomogne.
Za sada me ne nervira toliko jer vozacev radi besprekorno, a auto mi je non stop pod klimom, verujem da kada zahladi i pocnem cesce da otvaram prozore pocece uzasno da me nervira... kao i sve kada mi ne radi na kolima :)
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Lightsoft taj Ned Jul 23, 2017 11:17 pm

Otvori i skini onu gumu sa grafitnim kontaktima. ocist, obrisi lepo.
Ako je propao grafitni sloj, nekada su resavali tako sto malo svrljaju grafitnom olovkom po tome. Koliko posle traji, veliko je pitanje. Po meni, dosta nesigurno.
Drugo, imas u prodavinicama elektronike, grafitni sprej. Dosta je skup za toliko malo koliko tebi treba.
Trece i verovatno najbolje. Probaj da nadjes od starijih mobilnih telefona male plocice koje su nekada ztavljali. Velike su koliko i ti kruzici. Zalepis ih kod tebe i zavrsis pos'o. Verovatno na najbolji nacin.
Postoji mogucnost i od aluminijske folije da iseces kruzice i zalepis. I to su radili nekada. Jos negde imas te kruzice al' ubi sada se ne secam gde. Imam sliku u glavi ali gde to bese ...

Lightsoft

Broj poruka : 573
Datum upisa : 25.04.2016
Vozilo: : 407 2.0HDI

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Ned Jul 23, 2017 11:22 pm

Hvala na savetu, cim nadjem vremena uzecu da rasturim to da vidim, ali za 5 godina zveknuli prekidaci kuku
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od vojkan taj Ned Jul 23, 2017 11:57 pm

Imaju daljinci za televizor. Ja sam na njima lepio ali nisam smeo na autu do sad. Možda i probam.
Malo je nezgodno što taj deo posle bude deblji pa da ne napravi problem. Možda je ipak sprej najbolje rešenje.
avatar
vojkan

Broj poruka : 1396
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Sre Jul 26, 2017 11:43 pm

Od kada sam samo naprskao kontakt sprej na onaj veliki konektor ni jednom vise nisu prekinuli prekidaci.

Prvi put kada mi se to desilo bilo je kada sam ostavio malo otvoren prozor na kolima jer je bila vrucina, pa ostavio malo otvorene da se provetrava i seo u kafic i krenuo nenormalni pljusak i voda se slivala i sa unutrasnje strane. Moguce da su tada malo oksidisali kontakti od vode, ali cudno vozacev nikad nije prekidao. Uglavnom praticu stanje za sada evo par dana radi bez prekida.

Trenutno se jurim sa kasko osiguranjem, posto sam jos odavno pokidao prednji sus pleh koji je bio nacet i kada sam kupio auto pa sam ga ja dokrajcio na ivicnjake, takodje i onu zastitu ispod branika, a to je povuklo i desno podkrilo da je napuklo na par mesta gde su rupe kroz koje idu srafovi. Takodje pre neki dan sam primetio da mi se pozadi okrnjilo desno stop svetlo kao od kamencica nekog u samom cosku (nije probusio stop svetlo samo se okrnjila i napuklap plastika), bukvalno se i ne vidi pa i to da zamenim novim kad vec mogu. Ko ih sisa, istice mi sada kasko za ovu godinu, a popust ako ne prijavim stetu sledece godine je smesan nekih 3000 din :)
Posto mi je auto mladji od 5 godina Kasko pokriva sve nove PLASTICNE delove u 100% iznosu. Zvao danas ovlasceni servis ex Verano sada Terra motors i cene su prava sitnica:

- Veliki sus pleh koji ide ispod motora: 19.042 dinara original, zamenski na drugom mestu Grcki neki 2800 din.
- Zaštita ispod branika 13.805 dinara original, zamenska na drugom mestu skuplja 4700, jeftinija 2800 din.
- Desno podkrilo 7879 dinara original, zamensko isto Grčko 950 din.
- Stop svetlo - 12.108 dinara original Magnetti Marelli , Peugeot Turkey - 7300 din, gledao jedno i drugo stop svetlo i ne vidim razliku i na jednom i na drugom ima sa unutrasnje strane Peugeot.

Znači sve novo da uzmem bio bi racun bez ruku za kasko 52.834 dinara. Ako preko servisa prijavim da cu da stavim polovne delove pokrivaju iznos bez racuna za te delove od 60% novih, znači 31700 din.

Razmisljam se da uzmem original stop svetlo, a ove plasticne delove ili polovne (ako nadjem u dobrom stanju) ili zamenske nove. To nisam pametan sta mi je ciniti. Cena polovnih i zamenskih novih je gotovo identicna maltane u evro.. Znam da cu i taj sus pleh i taj podbranik vrlo brzo izgrebati od ivicnjaka, jer je 308-ica po mom misljenju dosta niska napred odnosno branik je nizak, pod ne kaci nikad. Ne isplati mi se da uzimam novo original sve. Mislim platio bi sve kasko ali ja gledam da izbegnem ucesce od 50e. Ako bi napravio ovakvu varijantu kasko bi isplatio 31700 din, a mene bi delovi kostali 12180 za stop + 2800+2800+950= 12970 din bi mi ostalo. Moje ucesce je 50e (6000 din) znaci na delovima bi mi ostalo 7000 din od kaska. Posto bi delove menjao u servisu kod prijatelja, cekam sutra zapisnik da uzmem od kaska da vidim samo koliko sati rada su procenili za zamenu tih delova. Verovatno ne mnogo, to je sve na sraf sem stop svetla za koje mora ceo branik da se skine da bi se zamenilo. Mada ako bi na radnim satima servis uspeo da naduva racun da izbegnem moje ucesce od 50e onda bi narucio sve delove odovlascenog i bas me briga, ali ukoliko to ne bude bilo moguce da li polovne plastike uzeti (a opet pitanje je da li cu sus pleh i podbranik naci polovan u dobrom stanju s obzirom da produzujem kasko i da ce slikati delove koje zamenim) ili nove zamenske?
Takodje i stop svetlo dal da dajem 100e za novo original, ili da uzmem tursko ili polovno stop svetlo za oko 70-ak evra? Jel ima neko iskustva sa tim zamenskim plasticnim susplehovima /zastitama /podkrilima i stop svetlima?
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Pon Jul 31, 2017 2:27 pm

Konacno sam se "nagodio" sa kaskom da mi popravi te gluposti. Cene koje sam napisao koje Euroimpex ovlasceni uvoznik Peugeot-a za Srbiju prodaje kao original u stvari i nije original. Prevaranti. Stop svetlo je u stvari Magnetti Marelli i možda ono i jeste prva ugradnja to ne znam, ali to prodaju kao original Peugeot. Sto se tice sus plehova, pod krila i sve plastike, to sto ovlasceni za pezo prodaje kao original su sve Yu Lucas delovi. Euroimpex kupuje od njih i prodaje te delove (sus pleh, podkrila itd.) kao original jer takve delove ne uvoze kao "original". To mi je u poverenju rekao covek koji je menadžer kod njih i pokazao mi delove. Isti ti delovi kod Yu Lucas-a duplo jeftiniji.

Sa kaskom je ispao problem sto nemam policijski zapisnik, jer nisam mislio da za te gluposti treba da zovem (kamencic u stopaljci, pokidan sus pleh od ivicnjaka...) jer sam naplacivao ranije kod Weinera milion tih sitnih ostecenja bez policijskog zapisnika, a AMSS traži za svaku sitnicu policijski zapisnik, u suprotnom pokrivaju štete samo do 300e. Posle natezanja sa njima i pretnjom tužbom da u zakonu stoji da za sve štete manje od 500e ne treba uvidjajna ekipa MUP i da se sve resava zapisnikom o steti i da to što oni pričaju o 300e nema utemeljenje u zakonu. Na kraju balade pristali su da mi zamene sve delove ali iskljucivo u servisu sa kojim imaju ugovor i poslali me u VMS - [You must be registered and logged in to see this link.] da oni sve odrade, imaju sve delove na stanju (pitanje je ko je ali verovatno te iste Yu Lucas) a ja cu platiti učešće 6000 din. Ostavljam auto sutra kod njih pa cu videti. Bratu od jednog od direktora iz AMSS preko koga sam i kasko osigurao auto su radili najnoviji A4 i to je bio poprilicno razbijen i ispalo je sve TOP. Imaju limarsku radionicu i komoru, sa Lekler bojama rade. Kod mene je smesno sta treba da urade, da zamene podkrilo, usmerivac vazduha ispod branika, zadnje desno stop svetlo, a možda i da ofarbaju zadnji branik, pošto je isti vec farban u FR ali lose i na par mesta ima tackice sto se skinula farba sto je i konstatovano zapisnikom i proslo je kroz "štetu".
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od paun taj Pon Jul 31, 2017 4:51 pm

A jesu li sve ovo racunali kao jednu stetu ili? Posto kod vecine kasko osiguranja imas npr po dve stete,...
avatar
paun

Broj poruka : 32
Datum upisa : 20.06.2017
Godina : 36
Vozilo: : Peugeot 308sw

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Djukabg taj Pon Jul 31, 2017 11:37 pm

Rekao sam im da sam isao u rikverc i sleteo u kisni kanal u dvoristu u selu i da sam tako otkinuo usmerivac vazduha, sto je povuklo podkrilo, a zadnjim delom sam se naslonio na ivicu kanala i napukla stopaljka i pojavile se tackice na braniku :)
Malo se svadjao sa proceniteljem i provukao je kao jedna steta.
Imam pravo na 2 stete godisnje gde mi je ucesce 5% ili 50e minimum, 3 steta mi je ucesce na to jos 20% od godisnje premije, u mom slucaju jos 45e na ovih obaveznih 50e... zato sam i gledao da provucem kroz jednu. AMSS zakera za sve zivo, zato su i najjeftiniji (barem za moj auto), dok weiner je bio najskuplji (barem za moj auto) ali sa weinerom sam naplacivao milion ogrebotina kao jedna steta bez policijskog zapisnika i sl. Videcemo kako ce se zavrsiti ovo sa AMSS.
avatar
Djukabg

Broj poruka : 23
Datum upisa : 20.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 2012
Raspolozenje : Odlicno :)

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 308 1.6 e-hdi 112ks 6b, 5v, 2012. god

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu