Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Vakuum creva peugeot 407

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Vakuum creva peugeot 407

Počalji od fantom0701 taj Uto Nov 14, 2017 12:49 am

Zdravo svima. Novi sam na forumu, pa ne mogu da pronađem šemu vakuum creva za 407-icu. Inače vozim 407-icu 2.0 HDI 100 kW motor. Odstranjen je FAP i fizički i software-ski, ali me muči turbina. Neko se igrao u servisu sa crevima od vakuuma, pa je auto izgubio snagu. E sada sam gledao gde koja creva idu, ali mi je upitno na koji ulaz u vakuum ventil ide crevo sa vakuum pumpe a gde je izlaz prema turbini. Imam dva elektroventila. Sa jednog su skinuta sva creva, jer je valjda išlo to jedno crevo na klapnu na usisnoj grani. Prvobitno stanje koje sam zatekao (posle čačkanja majstora u servisu) jeste da je crevo od turbine išlo na Y plastiku. Jedan krak je bio povezan direktno na vakuum pumpu a treći kraj je bio na gornjem elektroventilu, ali je crevo skinuto i začepljeno. Na donjem elektroventilu je dolaz direktno sa vakuum pumpe a odlaz ide na neku vakuum bocu ispred motora, zavučeno ispod usisne grane. E sada problem je što na toj vakuum boci imaju dva izlaza gde je samo na jednom spojeno crevo a drugi izlaz je sobodan i verovatno tu gubi vakuum. Jednom kada sam bio kod drugog majstora, on je stavio barometar i izmerio vakuum na turbini i rekao mi da ne zakucava odmah na koliko treba bar-a, nego ide polako i onda zakuca. Do čega tu može biti?
U ovoj prvobitnoj šemi vakuum creva, onaj donji elektroventil ne igra nikakvu ulogu i turbina je non stop pod vakuumom. Večeras sam malo sređivao creva, i auto bolje vuče ali u višim brzinama oko 90 na sat i više, čujem neko brujanje iz motora. Da li sam to nešto pogrešno prespojio?
Situacija je sledeća: Y plastiku sam spojio na vakuum bocu na gornji izlaz a donji izlaz sa boce ide na donji elektroventil. Drugi krak Y plastike ide na turbinu (tj. na neki elektroventil pre turbine), treći krak je začepljen. Sa donjeg elektroventila drugo crevo ide direktno na vakuum pumpu. E sada da li je moguće da sam zamenio raspored creva na elektroventilu i kakve posledice to može da ima?
avatar
fantom0701

Broj poruka : 2
Datum upisa : 13.11.2017
Godina : 34
Vozilo: : Peugeot 407

Nazad na vrh Ići dole

Re: Vakuum creva peugeot 407

Počalji od Жиле taj Uto Nov 14, 2017 11:44 am


Treba da imaš tri el. ventila, dva za ove dve klapne na usisu i jedan za trurbinu (na slici imaš rezervoar vakuma, pitao si za tu kutiju). Turbina treba da je stalno pod vakumom (čim upališ motor vakum zakrene lopatice za niže obrtaje) .



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 10182
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Vakuum creva peugeot 407

Počalji od fantom0701 taj Uto Nov 14, 2017 1:23 pm

Žile, hvala puno. Ne znam kako, ali je kod mene neki čudan model ili je nešto budženo na njemu. Nemam ove dve pečurke na usisu nego samo jednu. Moguće da je bio udaran pa je to neko prepravljao. Koliko vidim sa slike, sa vakuum pumpe bi trebalo da ide jedno crevo na vakuum bocu, a izlaz da ide na turbinu da bi ona bila non stop pod vakuumom. E sada ne znam u kakvom je stanju ta vakuum boca. Možda je i ona negde napukla ako je auto udaran. Pošto je crevo koje ide na klapnu na usisu začepljeno, onda mi ova dole dva elektroventila ništa ne koriste, pa bih mogao crevo koje ide direktno sa elektroventila turbine spojiti na Y granu na kojoj je crevo sa vakuum pumpe?
Pored vakuum boce ima nešto što liči na neki elektroventil. Da li smem preskočiti tu bocu u vakuum sistemu ili ona pored dva izlaza koja mogu da napipam prstima, ima još neki izlaz što daje funkciju nekom drugom elementu motora?
avatar
fantom0701

Broj poruka : 2
Datum upisa : 13.11.2017
Godina : 34
Vozilo: : Peugeot 407

Nazad na vrh Ići dole

Re: Vakuum creva peugeot 407

Počalji od Жиле taj Uto Nov 14, 2017 2:42 pm

Ima samo dva izlaza iz vakum pumpe tako je na slici. Duni dima na vakum rezervoar ako pušta uvuče dim . Odčepi to vakum crevo što ide na klapnu na usisu i vidi da li ima vakuma , mada ako je jedna onda je samo za gašenje motora i vakum se samo tada pojavi. Uzmi medecinski špric i parče creva pa spoji na vakum ventil klapne na usisu i povuci je špricom ako se pomera pri potezanju šprice i drži vakum  onda je klapna ispravna (onda videti el. ventil što upravlja sam njom) ako je sve ispravno spoji liniju vakuma na klapnu. Isto tako možeš probati i rasteretni ventil na turbini , skini vakum crevo sa el. ventila i nabi špric i samo povučeš mora da rži vakum i da čuješ kako se pomere krilca na turbini. Ja nisam mjastor i ne znam da li je nešto budženo ili je takav motor fabrički. Proveri dobro vakum linije jer ti imaš problem sa punjenjem turbine na višim obrtajima?
Možda i el. ventil zeza pa ne zatvori vakum na višim obrtajima.
Ponovo sma pročitao prvi post , pa ti imaš problem sa vakumom jer ne zakrene krlilca na turbini za niže obrtaje nego skoro bez vakuma radi ventil na turbini. Negde gubi vakum i nema snage da odradi ventil na turbini, probaj ono sa špricom kako sam ti rekao.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 10182
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Vakuum creva peugeot 407

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu