Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Peugeot 307

Strana 1 od 2 1, 2  Sledeći

Ići dole

Peugeot 307

Počalji od staff taj Sre Jun 06, 2018 7:56 pm

Auto je kupljen pre 2-3 meseca, radi se o modelu 2.0hdi 66kw 2004god. Oprema je najosnovnija osim sto ima digitalnu klimu. Odmah je uradjen veliki servis: zamenjeni svi filteri, kaisevi, ulje, antifriz, ulje za servo i zamenjena je remenica alternatora.

Stanje auta je dosta dobro ako se uzme u obzir da ipak ima 14 godina. Motor i turbina su odlicni, odlicno vuce, ne dimi, turbina se ne cuje. Limarijski zdrav, bez korozije ali ima dosta tih sitnih ogrebotina.

Na autu ima jos dosta stvari koje treba srediti. Neke su sitne, neke malo krupnije.

Od bitnih planiram sledece da uradim: zamena seta kvacila, zadnjih kocnica i releja grejaca jer je to pokazalo na dijagnostici kada sam radio veliki servis ali mi majstor rece da ne moram sa tim da zurim.

Od sitnijih tu je naravno rucica za zmigavce koju sam vec narucio jer sam ukljucuje levi zmigavac kada iskljuci desni, nema zvucnog signala kada su zmigavci ukljuceni i ne pali se svetlo za rikverc (sijalica je ispravna) pa moram da vidim u cemu je problem.

E sad, vidim i na forumu da ima dosta tema o temperaturi. Kod mene isto prelazi 90 u gradu, a ni jednom nisam cuo da se ukljucio ventilator.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Na slici se vidi da je upaljena i lampica za motor. E to je jako zanimljivo, kada nivo goriva dodje do prve crte ona se ugasi, cim sipam gorivo i kazaljka ode do druge, trece, cetvrte crte, cim upalim auto na pumpi pali mi se lampica i izbaci antipollution fault. Kada nivo goriva spadne ona se ugasi i onda opet ispocetka.

Kao sto vidite ima dosta toga da se sredi ali generalno auto me odlicno sluzi, prostran, udoban, potrosnja je OK.

Koji set kvacila preprucujete Luk ili Valeo?

P.s. Ubacicu slike auta naknadno, kad ga budem slikao.
avatar
staff

Broj poruka : 6
Datum upisa : 05.06.2018
Godina : 28
Vozilo: : Pezo 307 2.0 hdi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od vojkan taj Sre Jun 06, 2018 8:14 pm

A kad radi klima startuje li ventilator? To ti je bilo na granici da startuje ventilator, mislim da je 96 ili 98 stepeni za prvu brzinu, možda laže kazaljka za koji stepen. Kod mene je startovao kad je bila na crti, ali sam dijagnostikom utvrdio da laže za 2 do 3 stepena.
Ja sam stavio Lukov set kvačila i fiksni zamajac, sa skoro 15hiljada km pređenih sve je u redu.


Poslednji izmenio vojkan dana Sre Jun 06, 2018 8:17 pm, izmenjeno ukupno 1 puta

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1346
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od Petrucci taj Sre Jun 06, 2018 8:16 pm

Svašta. Još nisam čuo za tu varijantu, da se tako uključuje check engine lampica. Mada, 307 je, pogotovo u ranim verzijama, imao prilično 'mušičavu' elektroniku. Ako ne pravi nikakve probleme, onda bi možda bilo najbolje ignorisati lampičicu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15376
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od vojkan taj Sre Jun 06, 2018 8:23 pm

Za to paljenje greške verovatno dijagnostika. Koje je sistem ubrizgavanja, Bosh ili SImens? Bosh ima pumpu u rezervoaru, mada ne verujem da je tu problem. pošto sam imao sa njom problema i nije bilo nikakve greške. Da li si probao da recimo sipaš gorivo dva puta zaredom, sa kratkom pauzom?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1346
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od PUG207 taj Sre Jun 06, 2018 9:11 pm

staff ::Auto je kupljen pre 2-3 meseca, radi se o modelu 2.0hdi 66kw 2004god. Oprema je najosnovnija osim sto ima digitalnu klimu. Odmah je uradjen veliki servis: zamenjeni svi filteri, kaisevi, ulje, antifriz, ulje za servo i zamenjena je remenica alternatora.

Stanje auta je dosta dobro ako se uzme u obzir da ipak ima 14 godina. Motor i turbina su odlicni, odlicno vuce, ne dimi, turbina se ne cuje. Limarijski zdrav, bez korozije ali ima dosta tih sitnih ogrebotina.

Na autu ima jos dosta stvari koje treba srediti. Neke su sitne, neke malo krupnije.

Od bitnih planiram sledece da uradim: zamena seta kvacila, zadnjih kocnica i releja grejaca jer je to pokazalo na dijagnostici kada sam radio veliki servis ali mi majstor rece da ne moram sa tim da zurim.

Od sitnijih tu je naravno rucica za zmigavce koju sam vec narucio jer sam ukljucuje levi zmigavac kada iskljuci desni, nema zvucnog signala kada su zmigavci ukljuceni i ne pali se svetlo za rikverc (sijalica je ispravna) pa moram da vidim u cemu je problem.

E sad, vidim i na forumu da ima dosta tema o temperaturi. Kod mene isto prelazi 90 u gradu, a ni jednom nisam cuo da se ukljucio ventilator.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Na slici se vidi da je upaljena i lampica za motor. E to je jako zanimljivo, kada nivo goriva dodje do prve crte ona se ugasi, cim sipam gorivo i kazaljka ode do druge, trece, cetvrte crte, cim upalim auto na pumpi pali mi se lampica i izbaci antipollution fault. Kada nivo goriva spadne ona se ugasi i onda opet ispocetka.

Kao sto vidite ima dosta toga da se sredi ali generalno auto me odlicno sluzi, prostran, udoban, potrosnja je OK.

Koji set kvacila preprucujete Luk ili Valeo?

P.s. Ubacicu slike auta naknadno, kad ga budem slikao.

Pa i kod mene je isti slucaj, osim kad uljucim klimu onda drzi na 90 + koji stepen,
po vrelom danu uljucuje sam tek na preko 100c po kazaljci, recimo 103c po kazaljci!
E sad , leksijom je testirano paljenje prve i druge brzine i radi, jedino ako davac nije ispravan, zamenicu ovih dana pa cu videti.
Da ti ne ukljucuje ventilator je vrlo tesko, jer bi u kad tad u nekoj guzvi izleteo do crvene,
inace kad predju 100c bar je kod mene slucaj, ta dva tri stepena koliko mu treba da upali ventilator traju vecnost, mora bas da bude neka strancina, ili dugo stajanje u mestu.
Ako imas priliku , zameni davac pa vidi kako se ponasa.
avatar
PUG207

Broj poruka : 457
Datum upisa : 16.10.2017
Godina : 43
Vozilo: : Peugeot 207 1,6 HDi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od kurjak taj Sre Jun 06, 2018 9:22 pm

staff ::

Na slici se vidi da je upaljena i lampica za motor. E to je jako zanimljivo, kada nivo goriva dodje do prve crte ona se ugasi, cim sipam gorivo i kazaljka ode do druge, trece, cetvrte crte, cim upalim auto na pumpi pali mi se lampica i izbaci antipollution fault. Kada nivo goriva spadne ona se ugasi i onda opet ispocetka.


Senzor u čepu rezervoara, ili odušak...
avatar
kurjak

Broj poruka : 269
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od vojkan taj Sre Jun 06, 2018 9:31 pm

Imao sam neispravan čep rezevoara, još uvek ga imam ustvari, zbog njega mi nije pokretao regeneraciju, pošto je u funkciji sa DPF om ali nije nikad izbacivao nikakvu grešku vezanu za njega. Mislim da njegov model nema DPF. A može da proveri odušak. Ako mu pravi vakum videće kad otvara rezervoar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1346
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od kurjak taj Sre Jun 06, 2018 9:37 pm

Trebao bi da izbaci antipolušn zbog čepa, baš zbog regeneracije. Mislim da neće konkretno za čep da izbaci grešku...
avatar
kurjak

Broj poruka : 269
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od pego307 taj Sre Jun 06, 2018 9:50 pm

Pre 2 dana testirao rad ventilatora i termostata na mom primerku.
Rezultati su pomalo iznenadjujuci za mene
- termostat otvara na prelazu 83-84C i zatvara na 78C. Fino i mekano regulise temperaturu.

- I brzina ventilatora se ukljucuje tek na prelazu 96C ka 97C i ostaje do 78C kada se gasi ventilator.

Ovako veliku histerezu od skoro 20C ljuljanja temperature nisam do sada sreo ni u jednom autu. Voleo bih da je stabilniji sistem ali sta je tu je.

- kazaljka na tabli pokazuje +4C vise od stvarne temperature koje prijavljuje ECU i senzor.

To znaci da na skali pokazuje 100+ stepeni kada se ukljuci I brzina.

Kada je ukljucena klima veoma brzo se aktivira I brzina i onda radi stalno dok dok se ne iskljuci klima a temperatura tada ostaje u granicama 83-77 C i vrlo polako se menja, tj sistem radi stabilno.

II brzinu nisam mogao da testiram.

Ventilator se sporo vrti na I brzini, jedva se cuje i prilicno je mali protok vazduha. Jedva se oseti pod rukom vazduh koji gura.
avatar
pego307

Broj poruka : 141
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od vojkan taj Sre Jun 06, 2018 10:09 pm

Treba da se peru hladnjaci, pisali smo o tome. Ima puno đubreta između dva hladnjaka.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1346
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od staff taj Sre Jun 06, 2018 11:14 pm

Provericu na dijagnostici ovo za temperaturu  da budem siguran.

Sto se tice kvacila ja nemam plivajuci tako da me Luk kosta 11-12.000din a Valeo 14.000, bar su takve cene u prodavnici gde ja uzimam delove.

Nemam ja DPF.  Poslednji put sam sipao i imao preko polovine i ovaj put lampica se nije upalila da bi se nakon 200km voznje opet upalila i sada se ne gasi dok nivo goriva ne padne. To je prvi put da se nije upalila nakon sipanja goriva. Nisam primetio nikakav problem zbog toga samo me nervira sto svetli.

Ako sam dobro shvatio treba da napravi vakum kada otvaram rezervoar?

P.s. Dizne su Simensove.


Poslednji izmenio staff dana Čet Jun 07, 2018 12:11 am, izmenjeno ukupno 1 puta
avatar
staff

Broj poruka : 6
Datum upisa : 05.06.2018
Godina : 28
Vozilo: : Pezo 307 2.0 hdi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od pego307 taj Čet Jun 07, 2018 12:02 am

Cisti su hladnjaci, navedene temperature na testu se uklapaju +-1C u ono sto je propisao PSA u dokumentaciji za termostat i I brzinu.
avatar
pego307

Broj poruka : 141
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od vojkan taj Čet Jun 07, 2018 9:28 pm

Ti treba da proveriš na dijagnostici zašto ti svetli ta lampica i zašto pali antipolution.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1346
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od staff taj Čet Jun 07, 2018 11:45 pm

Ne verujem da ce dijagnostika ista da pokaze jer je ta lampica pocela da se pali odmah nakon velikog servisa a tada je dijagnostika prijavila samo relej grejaca, ali u svakom slucaju provericu.
avatar
staff

Broj poruka : 6
Datum upisa : 05.06.2018
Godina : 28
Vozilo: : Pezo 307 2.0 hdi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od PUG207 taj Pet Jun 08, 2018 1:00 am

Brljah po nekim forumima i videh da ta greska koju imas (antipolution) moze da bude vezana za neispravan senzor temperature motora!
avatar
PUG207

Broj poruka : 457
Datum upisa : 16.10.2017
Godina : 43
Vozilo: : Peugeot 207 1,6 HDi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od pego307 taj Pet Jun 08, 2018 12:18 pm

Ta greska je univerzalna kod Pezoa i moze da se javi usled bilo koje od nekoliko stotina evidentiranih neispravnosti koje primeti ECU.

Treba da se ocita Pxxxx kod koji blize ukazuje koji sklop, senzor ili strujno kolo odstupa od radnih parametara.
avatar
pego307

Broj poruka : 141
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od staff taj Sub Jun 09, 2018 4:45 pm

Skinuo sam poklopac rezervoara, upalio auto i greska se odmah izgubila. Vratio sam poklopac i sad je ok. Videcu kad ce opet da se upali.
avatar
staff

Broj poruka : 6
Datum upisa : 05.06.2018
Godina : 28
Vozilo: : Pezo 307 2.0 hdi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od PUG207 taj Sub Jun 09, 2018 10:28 pm

pego307 ::Pre 2 dana testirao rad ventilatora i termostata na mom primerku.
Rezultati su pomalo iznenadjujuci za mene
- termostat otvara na prelazu 83-84C i zatvara na 78C. Fino i mekano regulise temperaturu.

- I brzina ventilatora se ukljucuje tek na prelazu 96C ka 97C i ostaje do 78C kada se gasi ventilator.

Ovako veliku histerezu od skoro 20C ljuljanja temperature nisam do sada sreo ni u jednom autu. Voleo bih da je stabilniji sistem ali sta je tu je.

- kazaljka na tabli pokazuje +4C vise od stvarne temperature koje prijavljuje ECU i senzor.

To znaci da na skali pokazuje 100+ stepeni kada se ukljuci I brzina.

Kada je ukljucena klima veoma brzo se aktivira I brzina i onda radi stalno dok dok se ne iskljuci klima a temperatura tada ostaje u granicama 83-77 C i vrlo polako se menja, tj sistem radi stabilno.

II brzinu nisam mogao da testiram.

Ventilator se sporo vrti na I brzini, jedva se cuje i prilicno je mali protok vazduha. Jedva se oseti pod rukom vazduh koji gura.

To i mene buni, testirao sam i ja, al cu ovih dana kad bude prilike kod Zileta videti koliko moja skala laze!
Ono sto me bune je da kad uljucim klimu, sistem vrti prvu brzinu i stabilan je, onda je skazaljka tik iznad 90, da kazem 90 zavisno od ugla gledanja!!!
Ali kad ne palim klimu on tek upali vent na po mojoj skali 102 stepena sto se poklapa sa tvojim brojkama tj. ako sistem sam pocne da reaguje na nekih 98 stepeni (102minus ako skala laze oko 4 stepena to mu dodje 98 stepeni).
Meni nikad ne ide ispod 90 stepeni , sto znaci da je termostat jos uvek dobar!
avatar
PUG207

Broj poruka : 457
Datum upisa : 16.10.2017
Godina : 43
Vozilo: : Peugeot 207 1,6 HDi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od vojkan taj Sub Jun 09, 2018 11:21 pm

staff ::Skinuo sam poklopac rezervoara, upalio auto i greska se odmah izgubila. Vratio sam poklopac i sad je ok. Videcu kad ce opet da se upali.
Proveri čep od rezervoara. Kod mene postoje dva magneta na njemu koji registruju njegovo prisustvo.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1346
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od pego307 taj Ned Jun 10, 2018 12:28 am

I brzina ventilatora se pali po 2 razlicita osnova od strane ECU motora.

1 slucaj: senzor pritiska freona javlja pritisak u kondenzatoru klime i kada se dostigne pritisak veci od zadatog za prvu brzinu ECU motora daje komandu i okida relej I brzine pa ventilator pocne da se okrece.

Ovo nema veze sa temperaturom motora vec sa pritiskom (temperaturom) rashladnog ciklusa na strani visokog pritiska.

2 slucaj: senzor temperature antifriza javlja ECU trenutnu temperaturu rashladnog sistema. Kada se dostigne 96-97C ECU daje komandu i okida relej I brzine pa se opet ventilator okrece.


Za II brzinu ventilatora je ista prica, ili putem senzora pritiska ili putem senzora temeprature se aktivira odredjena mapa u ECU.

Posto je poznat mehanizam ko se razume i ima vremena da malo dublje udje u tematiku, treba da pregleda mape u ECU za prvu brzinu i da promeni par celija u tabeli da se ranije pali I brzina, na recimo 87-89C umesto kao sto je PSA podesio na 96-97C.

Ja nemam alat za maprianje ECU ali da imam probao bi da nadjem mapu za ventilator i prepodesim po mojoj zelji.

Uostalom, meni nije problem posto ionako klima je stalno ukljucena tokom godine tako da njen prioritet ukljucivanja I brzine uspeva da odrzi tempi kazaljku u opsegu 83-88C sto je dovoljno stabilno.

Znaci resenje je ne gasiti klimu i onda ce I brzina ventilatora biti ranije ukljucivana a skazaljka nece prelaziti 90C.

Inace posto je radni pritisak u rashladnom sistemu 1,40 bara nema problema sve do negde 120C ni rizika nastanka pare (da prokljuca) a do tada ce se vec ukljuciiti II brzina.

Ipak je PSA ostavio dovoljno rezerve za pouzdan rad rashladnog sistema mada to setanje skazaljke bas ne deluje primamljivo.

Ne znam da li je neko sa foruma vozio ove motore na 45+C do 50C pod jacim opterecenjem i da li se pojavi problem hladjenja motora. Na drugom autu vozio sam pri +47C i nije bilo problema osim sto je klima prestala da radi usled zastitnog mehanizma ali je to vec drugo pitanje i opsti problem kod svih auta.
avatar
pego307

Broj poruka : 141
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od nemanja80 taj Ned Jun 10, 2018 1:02 am

pego307 :: Na drugom autu vozio sam pri +47C i nije bilo problema osim sto je klima prestala da radi...
Gde si bio, u Africi ?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O kako bi petak bio lepsi da sutra nije subota radna ...
avatar
nemanja80

Broj poruka : 1219
Datum upisa : 17.06.2016
Godina : 37
Vozilo: : Peugeot 307 1.6 16v benzin

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od pego307 taj Ned Jun 10, 2018 8:25 am

Bio ali tamo obicno nije tako toplo, barem ne tamo gde se obicno zivi.
U nasim krajevima je bilo toliko, zna da bude i u Grckoj , Turskoj i drugim delovima Mediterana.
Nije to poenta nego kako se ponasa na Pezou sistemu hladjenja kada je pod jakim opterecenjem, da li ima jos dovoljno rashladnog kapaciteta da obezbedi odvod toplote i ne dodje do kljucanja antirriza.
avatar
pego307

Broj poruka : 141
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od PUG207 taj Ned Jun 10, 2018 10:25 am

@pego307
I ja sam razmisljao o tom pravcu da se premapira ECU da pali vent ranije, ali mi nisu poznate posledice zimi!
Drugo ja sam sumnjao da mi senzor temperature nije ispravan , ovih dana sam hteo da kupim novi, ali sumnjam da bi to poravilo stanje, jer da nije ispravan on ne bi palio vent ni posle (po mojoj skazaljci) 100 stepeni!
Drugo , od klime me bole sinusi pa je izbegavam koliko god mogu.
Moj auto nema digitalnu klimu , pa mi se desava da se zaboravim dok vozim i napravim ogromnu razliku , automobil - spoljna temperatura!
Vecinom je palim autoputem, kad vozim brzo zbog udara vetra koji me ometaju u voznji i tad ne mogu da drzim prozor otvoren. Inace uzivam u voznji pogotovo kad se vozi sporije ovim nasim putevima recimo u Crnoj Gori ili Bosni kroz prirodu i tad obozavam da otvorim prozor.
Inace mrzim voznju autoputem i ne uzivam u njoj, ali znam prednosti kad je u pitanju brzina kojim se predje odredjena kilometraza za raazliku od ovih nasih regionalnih puteva dge se vecinom vozi 50 - 60 na sat.
avatar
PUG207

Broj poruka : 457
Datum upisa : 16.10.2017
Godina : 43
Vozilo: : Peugeot 207 1,6 HDi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od vojkan taj Ned Jun 10, 2018 10:43 am

Već 4g unazad vozim u par navrata do CG po najvećoj vrućini i ekstremnim uzbrdicama natovaren auto. Kazaljka je išla i do prve crte iznad 90, pa možda i malo iznad nje. Da li se uključivao ventilator nemam pojma, ne čujem ga u kabini. Temperatura se uredno vraćala nazad posle promene uslova kretanja. To je bez klime, pošto je prve godine bila u kvaru. Sa klimom je to mnogo bolje, do prve crte iznad 90(treba da je 100) ne može ni da dođe.
Jednom sam se samo debelo prepao, dok nisam poznavao sistem. Čekao sam jedno pola sata ispred tunela Sozine i temperatura je otišla preko 110 ali je ventilator odradio svoje, tad sam ga prvi i zadnji put čuo. Inače sam radio dijagnostičku aktivaciju ventilatora.
Ova nova 407, koju sam vozio, nema brzine, već računar reguliše broj obrtaja ventilatora.


Poslednji izmenio vojkan dana Ned Jun 10, 2018 11:03 am, izmenjeno ukupno 1 puta

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1346
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od Rade407 taj Ned Jun 10, 2018 10:52 am

Samo dobar antifriz i čisti hladnjaci
avatar
Rade407

Broj poruka : 99
Datum upisa : 31.05.2018
Godina : 55
Vozilo: : 407
Raspolozenje : Red Bul daje krila al zato rakija daje quatro

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Strana 1 od 2 1, 2  Sledeći

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu