Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Ići dole

Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Neven67 taj Uto Jul 17, 2018 7:12 pm

Društvo,
kako je moj Peugeot sve stariji i mušičaviji  a i meni je iz istih razloga sve teže hvatati informacije po forumu,odlučio sam da sve muke i probleme objedinim na ovom mestu.

Ukratko,odmah po kupovini,leto 2014.god.na predlog majstora a zbog krađe katalizatora,FAP filter je i softverski i mehanički uklonjen.Na leto 2015.god. prvi put primećujem da dolazi do variranja obrtaja u situacijama kada je dostignuta radna temperatura pa čak i do gašenja da bi odmah nakon toga bez problema upalio.Jedan od majstora mi predlaže da softverski isključim EGR ventil što i činim ali isti nije mehanički blokiran već je samo vakum skinut jer Bože,majstor je elektroničar,ne mehaničar.

Dolaskom hladnijih dana nestaju problemi da bi se opet pojavili sa toplijim vremenom.Zatim skidam regulator pritiska koji je bez opiljaka,menjam ga novim (Meat&Doria,12 000 din,Panter auto ali se simptomi pogoršavaju,auto neće da se ugasi).Vraćam taj regulator a stavljam original Bosch polovan,problemi sa nemirnim radom se nastavljaju.
Za sve ovo vreme u nekoliko navrata sam bio i kod dr.Žileta koji je ustanovio da postoji pad pritiska na regulatoru pritiska,odnosno da isti osciluje u trenutcima kad variraju obrtaji,pada do nekoih 280 bara.Tražeći uzrok problema menjam protokomer,papučicu gasa,čistim senzor radilice,menjam mesta elektroventilima,menjam senzor rashladne tečnosti,proveravam vakum creva,menjam kućište filtera goriva....ali problem ostaje isti odnosno čak se i pogoršava jer se ponekad desi u gradskoj vožnji da u tim trenutcima kad obrtaji variraju neće da primi gas,kao da se zaguši a ponekad primećujem da usled naglog kočenja ortaji malo odu ispod 800 i odmah se vrate .
Konačno shvatajući da se vrtim u krug,danas odem u ovlašćeni Bosch servis koji je na 200 m od mene ,oni ne mogu da ustanove koji je tačan uzrok ovih problema i da je po njima najverovatnije problem ili u samom regulatoru pritiska goriva ili u PVP jer osim tog variranja pritiska dijagnostika ne registruje bilo kakve druge poremećaje u radu.Predlažu mi da stavim original nov regulator Bosch po ceni  nešto manje od 11 000 din koji oni mogu vratiti ako nije do njega ali postoji caka koja se sastoji u tome da insistiraju da skinu PVP i  da je provere na ispitnom stolu što košta oko 7500 din(demontaža,provera,montaža) i pod uslovom da je ispravna ,da u njoj nije kvar,da tek onda stave novi regulator.Ako je neispravna,na ovih 7500 din još idu troškovi popravke PVP.

E sad,pošto sam se nameračio da rešim ovaj problem,hoću sa vama da se posavetujem šta da radim.Da li da na svoju odgovornost kupim original novi Bosch regulator bez mogućnosti vraćanja istog ako simptomi ostanu isti ili da se upletem u još veću finansijsku igranku oko skidanja,provere....PVP?

Želim samo da napomenem da auto normalno pali,vuče,ne dimi (uzimajući u obzir da nema FAP filter),na regulatoru pritiska nema opiljaka kao ni u kućištu filtera goriva,dizne imaju vrlo male,gotovo neznatne korekcije sve ove četiri godine koliko je auto kod mene(nije došlo do povećanja korekcije),troši normalnu količinu goriva i nisam primetio da od zamene do zamene troši ulje.
Pošto je auto,koliko je u mojoj moći,mažen i pažen,ovaj problem me baš potresa.
Pozdrav svima!
avatar
Neven67

Broj poruka : 93
Datum upisa : 28.10.2014
Vozilo: : Peugeot 307 SW 2,0 HDI 79 KW

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Жиле taj Uto Jul 17, 2018 8:22 pm

Mislio si na pad napona na regulatoru ?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 11248
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Uto Jul 17, 2018 8:35 pm

Neven67 ::Na leto 2015.god. prvi put primećujem da dolazi do variranja obrtaja u situacijama kada je dostignuta radna temperatura pa čak i do gašenja da bi odmah nakon toga bez problema upalio.

Da li radi lepo nakon paljenja. Ako da, koliko mu treba da opet počne da trokira?
Da li su mereni prelivi na diznama?
Da li ima pumpu u rezervoaru?
Koliko je to vremenski ''odmah nakon toga upali''?

Da li auto ide lepo u svim režimima dok je hladan. Ako ide, zaboravi na te fore da je PVP loša.
U šta smeš da se kladimo da nije ni do regulatora. Ako ne smeš da se kladiš u litar šljive nemamo šta dalje da pričamo
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od vojkan taj Uto Jul 17, 2018 8:43 pm

Da li se to desi kad tresne na neku rupu?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" [You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
vojkan

Broj poruka : 1394
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Neven67 taj Uto Jul 17, 2018 9:18 pm

kurjak
Radi lepo cim upali i pocinje da trokira kad dodje blizu 90 stepeni,prelivi na diznama nisu mereni,ima pumpu u rezervoaru i ako se slucajno desi da se usled trokiranja ugasi,odmah nakon toga ga normalno upalim.Najnormalnije ide dok je hladan a litar sljive nije problem i bez kladjenja.

vojkan
Nema nikakve veze sa uslovima voznje,rupe....
avatar
Neven67

Broj poruka : 93
Datum upisa : 28.10.2014
Vozilo: : Peugeot 307 SW 2,0 HDI 79 KW

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Uto Jul 17, 2018 9:45 pm

kurjak ::

Da li radi lepo nakon paljenja. Ako da, koliko mu treba da opet počne da trokira?


Nisi mi ovo odgovorio?
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Uto Jul 17, 2018 9:57 pm

Жиле ::Mislio si na pad napona na regulatoru ?

Žile, jel ima pad napona na regulatoru kada trokira?
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Жиле taj Uto Jul 17, 2018 10:06 pm

Duplo !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 11248
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Uto Jul 17, 2018 10:20 pm

Da je loša naponska žica do regulatora napon bi na kontaktu stlano bio niži. Nešto drugo tu baguje zbog temperature i tada vuče više struje pa dolazi do pada napona i u tom i u svim kolima koja su u vezi s tim kolom. Na šemi treba da vidite taj napon što napaja regulator, šta još napaja (osim ako ne dolazi iz računara) i kada nadjete šta još napaja da proverite i tu da li pada napon.
Za sada smo isključili pumpu, regulator i mase su 100 posto u redu. Ne bih rekao ni da je problem u instalaciji. Jel možete da uradite ovo što sam ti napisao?
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Жиле taj Uto Jul 17, 2018 11:21 pm

Dok sam ja imao problem prošle godine elektroničar mi je rekao da preostat hoće da povuče struju od regulatoora (ako je u kratkom spoju preostat).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 11248
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od pego307 taj Uto Jul 17, 2018 11:39 pm

ponekad desi u gradskoj vožnji da u tim trenutcima kad obrtaji variraju neće da primi gas,kao da se zaguši a ponekad primećujem da usled naglog kočenja ortaji malo odu ispod 800 i odmah se vrate ::

Meni simptomi sugerišu da negde vuče falš vazduh nakon MAF senzora. Ima dosta spojeva i nastavka cevi/creva kao a i plastičnih delova usisa koji mogu da naprsnu i da se stvori mali ris čime se gubi neophodno zaptivanje.
Dok je hladno zatvoreno je i MAF tačno kaže ECU koliko goriva da ubaci, kada se dobro zagreje plastika/ guma popusti, ulazi vazduh koji nije meren čime nastaje smesa sa manjom goriva.
Motor se ugasi ili mu padni obrtaji.

Za početak pre zamene delova ubrizgavanja ja bih proverio usisni sistem, premerio analognim manometrom tokom vožnje šta se dešava sa pritiskom usisnog vazduha.
Možda se nešto može zaključiti i praćenjem podataka o pritisku sa MAP senzora (koji se nalazi na interkuleru) tokom ith slučajeva padanja obrtaja.

avatar
pego307

Broj poruka : 261
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Uto Jul 17, 2018 11:43 pm

Žile, on nigde ne pominje klimu. Presostat da je u spoju obarao bi napon stalno. To ne zavisi od temperature motornog prostora. Mora na šemi da se vidi šta je sa čim povezano, to se stalno menja u proizvodnji. Presostat dobija stalni napon (ali pitanje je odakle - opet šema) i moguće je to što kažeš, ali mora na šemi da se vidi jel isti napon dolazi u regulator.
Ako možeš uradite ovo što sam ti napisao. Dopisivao sam se i sa Nevenom šta još da proverite.


Poslednji izmenio kurjak dana Sre Jul 18, 2018 12:02 am, izmenjeno ukupno 1 puta
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Sre Jul 18, 2018 12:01 am

pego307 ::

Meni simptomi sugerišu da negde vuče falš vazduh nakon MAF senzora. Ima dosta spojeva i nastavka cevi/creva kao a i plastičnih delova usisa koji mogu da naprsnu i da se stvori mali ris čime se gubi neophodno zaptivanje.
Dok je hladno zatvoreno je i MAF tačno kaže ECU koliko goriva da ubaci, kada se dobro zagreje plastika/ guma popusti, ulazi vazduh koji nije meren čime nastaje smesa sa manjom goriva.


Sve je totalno kontra od ovoga što si napisao. Falš vazduh pravi problem kada je hladan motor. Ako je otvor veliki, praviće problem i kada je zagrejan. Drugo na visokim obrtajima taj falš vazduh će imati malo ili ni malo uticaja. Treća stvar i elementarna logika, plastika i guma se ne skupljaju nego se šire zagrevanjem što i zatvara taj otvor. Mnogo puta potvrdjeno iz ličnog iskustva a ti sada piši dva sata da dokažeš kako si u pravu.
Ne pada mi na pamet da se upuštam u raspravu, ali na ne mogu da ostanem ravnodušan na ovakve ''tvrdnje''.
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od pego307 taj Sre Jul 18, 2018 9:43 am

Nisu tvrdnje nego moje mišljenje prema opisu.
Hvala i za tvoje drugačije mišljenje.

Naravno da se guma i plastika šire zagrevanjem, logično a i praktično lako proverljivo naprsnuće/otvor se tada povećava.

Tako je, hladan motor mala rupica ne primeti se puno, vruć motor rupica se proširi u rupu pa poraste uticaj usisa nemerenog vazduha.
Tako je, na visokim obrtajima je mali uticaj a ovde se piše o problemu ne primanja gasa u gradskoj vožnji što su obično uslovi vožnje pri malim obrtajima, o problemu pada obrtaja sa 800 dakle leru.

Ovo što sam predložio da se proveri ne zahteva nasumične zamene delova, nema utroška materijala a ako pomogne da se bliže locira da li je dovod goriva ili dovod vazduha problem super, a ako ne pomogne nije bilo posebnog troška osim pola sata rada na kontroli usisa.
A toliko toga je već promenjeno i provereno u dovodu goriva, dijagnostikom nije ništa zabeleženo za 3 godine. Meni to ukazuje da je nešto drugo u problemu, prosta logika.

Niti sam uopšte igde pomenuo tvoj post pa ne vidim nijedan razlog za takav ton i način pristupa ni gde si ti lično povredjen da ti pada na pamet rasprava.

Ok, ne svidja ti se sadržaj poruke, izneo si svoje kako ti kvalifikuješ način pisanja "tvrdnje" i nek ostane na tome.
avatar
pego307

Broj poruka : 261
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Жиле taj Sre Jul 18, 2018 10:46 am

Ponoviću opet, prošle godine sam povezao dijagnostiku i "uhvatio"  zašto motor počne skoro da se gasi a uzrok je pad napona na regulatoru tada je bio oko 300 mA ne više,a treba da bude 600mA , možda ja ne znam ove podatke pa je ovo sve normalno (mislim na rad legulatora na 300mA).
Majstor Kurjak, ja sam samo preneo iskustva elektroničara (ne tvrdim da je to i kod Nevena).
Zašto ovde ne bi bio problem u kompjuteru motora, BSM ploči.
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
šema.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 11248
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Sre Jul 18, 2018 6:20 pm

Жиле ::
Zašto ovde ne bi bio problem u kompjuteru motora, BSM ploči.

Može biti i računar i BSM, baš to sam Nevenu napisao u PP, kada mi je rekao još detalja.

Kada uveličam šeme preko celog ekrana mutni su brojevi. Imam i ja Sedre pa ću za bilo koju 307 pogledati. Presostat verovatno ima tri žice. Vidi koja je masa. Druge 2, jedna je signal i ona mora direktno da ide u računar u BCM. Ona koja ostane je naponska. Ne vidim na šemama mase, ako nije obeleženo onda je to žica koja ide na zajedničku masu na koju ide još žica sa drugih komponenti. Naponska ako ide sa ECU ne sme da se meša sa naponskom od termistora. Sve sam ti napisao da možeš da vidiš da li je napon zajednički za regulator i presostat, mada jedan je senzor pritiska drugi je solenoid i ne bi trebalo, presostat ima referentni napo 5V, regulator 12V.
Ako možeš da proveriš da li sam u pravu, jer Neven kaže da ima problem i sa klimom i ventilatorom, vrlo moguće da je povezano, prilično bi bio siguran da je do računara BCM, zbog klime i ventilatora, ali se regulator ne uklapa ako je električno ''ne zavistan'' Ako mogu još nekako da ti pomognem poslaću ti mob na pp pa me pozovi, ne mogu ovoliko da pišem osim ako nije neka svadja u pitanju   A i sam znaš do sada i što sam davao uputstva niko ništa nije ni pokušao da proveri, a da neko ima osrednje znanje i volju, rado bi mu pomogao.

Vidi sa Nevenom da li će ti dovesti auto. Zato sam te pitao da li ćeš ti pogledati jer vidim da ste već nešto pokušavali. Ako ti nisi u mogućnosti ja bih ga vrlo rado preuzeo. Ako ga ti budeš gledao zovi šta god ti treba, tebi nemam nameru ništa da naplaćujem. Iako ti pomažeš drugima što meni ne ide u korist, ali znam kakvi su majstori i treba da se pomažete. To neke od nas tera da budemo bolji u svom poslu.



Negde smo u raskoraku. Ti kažeš da pada napon duplo. Verovatno si mislio na struju jer kažeš da sa 600 pada na 200mA. To nema veze sa padom napona.
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Sre Jul 18, 2018 6:45 pm

pego307 ::
Tako je, hladan motor mala rupica ne primeti se puno, vruć motor rupica se proširi u rupu pa poraste uticaj usisa nemerenog vazduha.

kakva rupica, Falš vazduh je negde na spoju, naj češće grane i glave, ili naprslina na grani. Može biti na još gomili mesta, ali je najčešće ovde. I jedno i drugo se zagrevanjem zatvaraju. Odakle rupica, gde, daj mi jedan primer, ja ni čuo ni doživeo nisam to što pričaš. Samo da ljudi buše svesno rupice na grani, ali to je nešto skroz drugo.

Ako će mo već da se bavimo šta bi bilo kad bi bilo, koliko će rupica prečnika 2 ili 3 ili 5mm da se zagrevanjem raširi. Ja mislim da to kom ne može da se vidi i da li misliš da će to da utiče da se ugasi motoror od 2000 kubika.
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Жиле taj Sre Jul 18, 2018 7:03 pm

kurjak ::
Жиле ::
Zašto ovde ne bi bio problem u kompjuteru motora, BSM ploči.

Može biti i računar i BSM, baš to sam Nevenu napisao u PP, kada mi je rekao još detalja.

Kada uveličam šeme preko celog ekrana mutni su brojevi. Imam i ja Sedre pa ću za bilo koju 307 pogledati. Presostat verovatno ima tri žice. Vidi koja je masa. Druge 2, jedna je signal i ona mora direktno da ide u računar u BCM. Ona koja ostane je naponska. Ne vidim na šemama mase, ako nije obeleženo onda je to žica koja ide na zajedničku masu na koju ide još žica sa drugih komponenti. Naponska ako ide sa ECU ne sme da se meša sa naponskom od termistora. Sve sam ti napisao da možeš da vidiš da li je napon zajednički za regulator i presostat, mada jedan je senzor pritiska drugi je solenoid i ne bi trebalo, presostat ima referentni napo 5V, regulator 12V.
Ako možeš da proveriš da li sam u pravu, jer Neven kaže da ima problem i sa klimom i ventilatorom, vrlo moguće da je povezano, prilično bi bio siguran da je do računara BCM, zbog klime i ventilatora, ali se regulator ne uklapa ako je električno ''ne zavistan'' Ako mogu još nekako da ti pomognem poslaću ti mob na pp pa me pozovi, ne mogu ovoliko da pišem osim ako nije neka svadja u pitanju   A i sam znaš do sada i što sam davao uputstva niko ništa nije ni pokušao da proveri, a da neko ima osrednje znanje i volju, rado bi mu pomogao.

Vidi sa Nevenom da li će ti dovesti auto. Zato sam te pitao da li ćeš ti pogledati jer vidim da ste već nešto pokušavali. Ako ti nisi u mogućnosti ja bih ga vrlo rado preuzeo. Ako ga ti budeš gledao zovi šta god ti treba, tebi nemam nameru ništa da naplaćujem. Iako ti pomažeš drugima što meni ne ide u korist, ali znam kakvi su majstori i treba da se pomažete. To neke od nas tera da budemo bolji u svom poslu.



Negde smo u raskoraku. Ti kažeš da pada napon duplo. Verovatno si mislio na struju jer kažeš da sa 600 pada na 200mA. To nema veze sa padom napona.
Moja greška , misio sam na struju razumeo si ti čim sam napisao oko 300mA a treba da bude oko 600 i više do 700 mA u leru. Čim nema struje nema ni pritiska, da je bilo u mestu 900mA on bi jako bučno radio.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 11248
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Sre Jul 18, 2018 7:20 pm

Video sam na netu da je na 800, 690 kod lika, a kod drugog na 3000 oko 2 ampera. Nisam do sada mnogo analizirao ovaj parametar jer drugačije testiram regulator, ali sigurno je bitan čim su ga stavili. To za struju i pritisak je aspolutno tačno, samo i dalje sam 100 siguran da nije u regulatoru problem, iz prostog razloga jer se sa drugim originalom isto ponaša. Struja u solenoidu može samo da padne zbog velikog otpora, a taj otpor bi se omski video i kada je hladan i vruć.
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Жиле taj Sre Jul 18, 2018 8:20 pm

Ni ja ne mislim da je do regulatora. Sve više sam siguran da je BSM ili ECU . Bilo bi dobro kada bi našao na otpadu i na licu mesta probao pa ako je to da kupi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
др Жиле
avatar
Жиле

Broj poruka : 11248
Datum upisa : 17.09.2013
Godina : 51
Vozilo: : C5 HDi 2,2

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od kurjak taj Sre Jul 18, 2018 9:59 pm

Nije loša ideja. Ako su naponi i mase na računaru dobri onda obvo ima smila. Dok plati računar i immo da se isključi, bolje da je siguran da je do računara.
avatar
kurjak

Broj poruka : 313
Datum upisa : 20.09.2017
Godina : 33
Vozilo: : Peugeot 206
Raspolozenje : Sipaj još jednu

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 307 SW 2.0 79 kw 2004.god.by Neven67

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu