Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Molim za pomoc

Strana 1 od 2 1, 2  Sledeći

Ići dole

Molim za pomoc

Počalji od Max1980 taj Čet Avg 23, 2018 9:09 am

Postovani clanovi foruma,
Pre nekoliko meseci kupio sam Peugeot 308 SW diesel, 80kw,proizveden krajem 2008 god., u dosta dobrom stanju. Po papirima I knjizici, a I po kompjuteru presao je 164 880 km. Nakon kupovine (krajem aprila) uradio sam veliki I mali servis. Posle servisa primetio sam da izbacuje tecnost na cep ekspanzione posude pa sam po savetu lokalnog majstora  auto odvezao u DEVLA servis u Cacku. Utvrdjeno je prisustvo izduvnih gasova u rashladnoj tecnosti nakon cega je izvrsena zamena dihtunga glave, svih ventila,  termostat itd (uradio sam sve da bih imao siguran auto zbog porodice).
Posle zavrsenog servisa, dve -tri nedelje bilo je ok ali odmah nakon toga javlja se sledeci problem: prilikm voznje vozila stvara se veliki pritisak u crevima rashladnog sistema I tecnost iz ekspanzione posude  biva potisnuta u sistem. Po zavrsetku voznje cak I kada se motor ohladi pritisak se ne smanjuje dok ne odvrnem cep ekspanzione posude  kada se tecnost vrati u istu. Motor dobro vuce, nema mesanja ulja I tecnosti, ima ravnomeran rad, ne pregreva se (drzi temperaturu oko 85-90 C), ne trese nista. Posle servisa procurela mi je vodena pumpa, ali nije doslo do pregrevanja motora I nije ostao bez tecnosti. Nista mi nije jasno dajte neki savet pomoc sta da radim. Kazu mi drugari da je moguce da mi cep stvara problem da ne otpusta pritisak itd. Pomagajte!!!
To mi je prvi dezelas I prvo Francusko vozilo tako da nisam bas strucan po tom pitanju.
avatar
Max1980

Broj poruka : 8
Datum upisa : 23.08.2018
Godina : 46
Vozilo: : Peugeot 308

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Petrucci taj Čet Avg 23, 2018 9:26 am

Probaj da ne pretegneš čep posude, mada...nešto mi tu deluje da Čačani nisu odradili posao kako valja, ali i ne mora biti. Jesu li creva koja idu ka i od hladnjaka baš tvrda, onako, da se teško mogu rukom pritisnuti?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15297
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od pego307 taj Čet Avg 23, 2018 9:38 am

Ne zvuči na dobro po opisanom redosledu dogadjaja.

Pre servisa po kupovini ako sam razumeo sve je bilo ok, nije bilo problema ni sa naduvanim crevima ni sa izbacivanjem iz posude.

Pumpa za vodu (nova?) koja je stavljena pri velikom servisu je procurela nakon što je stavljena, ako sam dobro razumeo?
Creva su tvrda, nakon servisne intervencije i 2-3 nedelje.

Ventili menjani, zašto? Pukao zupčasti kaiš pre toga?

Kada je menjan dihtung glave da li je uradjen hidro test glave, da li je glava uopšte testirana i da li je ispravna?
Da li su OBAVEZNO menjani šrafovi glave pri zameni dihtunga? (oni su za jednokratnu upotrebu na dizelima)

I na kraju, ima li mehurića u ekspanzionoj posudi kada je skinut potpuno čep a motor zagrejan?

Može da se desi da je u najboljem scenariju neispravan čep posude sa svoja oba ventila, ali je veoma retko da oba ventila istovremena crknu.

Ujedno to je najjeftinije, probaj da pozajmiš čep radi probe, ili kupi novi ako imaš gde, ili u krajnjem skini potpuno čep i provozaj tako bez njega da bi video da li će i onda da izbaci vodu iz posude.

Ako i tada izbaci iz posude problem definitivno jeste u glavi motora/ dihtungu tj treba ozbiljan pregled da se utvrdi šta je tačno problem.
avatar
pego307

Broj poruka : 429
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Bane016 taj Čet Avg 23, 2018 10:59 am

Druze isti problem sam imao kad sam kupio auto.ima i tema ovde negde na forumu...stvarao je pritisak i izbacivao je vodu na cep posude za antifriz...kod mene je problem bio dihtung glave motora...zamenjen dihtung poravnjana glava motora ...problem je resen...kod pezo ide metalni dihtung.glava se meri prilikom ravnanja i uzima se odredjena debljina dihtunga...
avatar
Bane016

Broj poruka : 268
Datum upisa : 04.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 307 2.0 66kw HDi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Max1980 taj Čet Avg 23, 2018 12:01 pm

"Pego307", hvala ti na iscrpnom odgovoru, znam da su ravnali glavu, ali te druge stvari oko srafova I ostalo nisam znao.
Sto se ventila tice kada su otvorili motor majstor mi  je rekao da  mogu ali I ne moram da ih menjam jer su navodno zreli za menjanje (cetiri nisu bila u redu). Poslusao savet slican kao tvoj, u vezi cepa I stavio jedan stari cep koji je malo izbusen sa unutrasnje strane. Izbacio mi je oko pola litre tecnosti,  na  oko 100 km, prilikom jedne voznje, a drugom prilikom nije izbacio nista. Inace skala temperature se ponasa na sledeci nacin, digne prvo na 80-85 C, pa onda spusti naglo na oko 70, da bi posle toga  opet dosla do 85-90 I tu stabilno stoji. Da li je to zbog termostata,  kad otvori pa da se pomesa topla I hladna tecnost, I onda  tek dostigne radnu temperature.
avatar
Max1980

Broj poruka : 8
Datum upisa : 23.08.2018
Godina : 46
Vozilo: : Peugeot 308

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od pego307 taj Čet Avg 23, 2018 1:55 pm

@Bane, metalni dihtung ide kod dizela standardno vec 30tak godina. Drugi se i ne stavljaju odavno ni pri reparacijama.
Uz dihtung uvek u setu idu srafovi, i menjaju se.
Glava kod dizel motora se ne ravna osim u specificnim siutacijama kada je po odgovarajucem lenjiru kriva i van mera. A i tada preporuka je da se glava menja a ravnanje je nuzno zlo, nije predvidjeno za trajno resenje.
Ravnanje glave bez razloga je jedna od cescih pogresnih procedura popravke koja se kasnije moze pokazati stetnom po motor, i dzep vlasnika.


Sve to za dizele, kod benzinaca ima vise varijanti sta i kako.
avatar
pego307

Broj poruka : 429
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od pego307 taj Čet Avg 23, 2018 2:02 pm

Ako je utvrdjeno da 4 ventila nisu u zadatim specifikacijama mozda ima jos nekih stvari koje su se dogadjale tom motoru ranije.
To nije ok sa takvim skokovima temperature, ne moze se na daljinu nista ali ipak savet da se mozda jos jednom uradi odzracivanje sistema.
Mozda negde ima vazdusni cep.

Posto je nedavno radjena tako krupna popravka ja bih kontaktirao servis koji je radio sve to, da pogledaju kao reklamaciju i daju misljenje odnosno predlog kako ce oni to resiti.

Vrlo je nezahvalno bilo sta reci, a moze i da bude opasno pri ovim temperaturama u smislu da se interno pregreje motor.
Skazaljka nije uvek jedini pokazatelj temperature, ponegde ako je vazdusni cep i nema cirkulacije tecnosti temperatura lokalno lako premasi 250C a to je onda poveliki problem i za glavu i za dihtung.
A ne primeti se na skali table.
avatar
pego307

Broj poruka : 429
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od SOF taj Čet Avg 23, 2018 2:05 pm

Max1980 ::"Pego307", hvala ti na iscrpnom odgovoru, znam da su ravnali glavu, ali te druge stvari oko srafova I ostalo nisam znao.
Sto se ventila tice kada su otvorili motor majstor mi  je rekao da  mogu ali I ne moram da ih menjam jer su navodno zreli za menjanje (cetiri nisu bila u redu). Poslusao savet slican kao tvoj, u vezi cepa I stavio jedan stari cep koji je malo izbusen sa unutrasnje strane. Izbacio mi je oko pola litre tecnosti,  na  oko 100 km, prilikom jedne voznje, a drugom prilikom nije izbacio nista. Inace skala temperature se ponasa na sledeci nacin, digne prvo na 80-85 C, pa onda spusti naglo na oko 70, da bi posle toga  opet dosla do 85-90 I tu stabilno stoji. Da li je to zbog termostata,  kad otvori pa da se pomesa topla I hladna tecnost, I onda  tek dostigne radnu temperature.
zdravo Maxe....resices problem 100%...na pravom si mestu...ima tu ljudi koji znaju znanje...vec si dobio par saveta koji ce ti pomoci...da si malkice pre uso u ovaj pcelinjak...lakse bi ti sad bilo...video bi tu moja piskaranja o nekim stvarima,ljudima a i ``servisima``mozda se i poznajemo...al par pitanja...ko te je od ``lokalnih majstora``presevao i uputio tamo na peglanje...i kolko su ti gace spale posle tretmana,mislim na zvececu monetu...a kladim se da si fiskalni ``dobio`` uz poznatu kafu iz onog automata...ili samo paragon blok,naravno bez pecata...jedini koji tamo vredi je Dule(radi u prodavnici)...ako ga nisu napudili jer je gola postenjacina...ove kafedzije? nikad vise kod njih...kolko mi je samo trebalo vremena da vratim auto u predjasnje stanje...nije ti to odradjeno kako treba...motkom...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
SOF

Broj poruka : 651
Datum upisa : 09.04.2017
Godina : 52
Vozilo: : CITROEN C4 1.6 HDI
Raspolozenje : uvek raspolozen

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Max1980 taj Čet Avg 23, 2018 2:15 pm


Ma racun je bio preko 300 eur, daj kazi brate ako znas neki servis da resavam problem ili da trazim nov motor, ali stvarno da je dobar servis.
avatar
Max1980

Broj poruka : 8
Datum upisa : 23.08.2018
Godina : 46
Vozilo: : Peugeot 308

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od SOF taj Čet Avg 23, 2018 2:28 pm

samo polako...resices...javilo se par ljudi tu,koji stvarno znaju mnogo oko toga...a javice se i Zile,Kurjak pa ce ti oni malo vise objasniti...sve sto su mi ulepsali zivot u Cacku,resavao sam na lokalnom nivou i podrucju...al,po meni da si isao u komsiluk od Devle,kod Zatezica,duplo bolje bi prosao...i sigurno bi resio problem...nadam se da cemo se naci po gradu i pokazacu ti racune kolko me je osisao pomenuti servis...sve ali sve je bilo slano...skakali mi po motoru i celom autu,skidali haubu,sta sve nisu radili...a samo te tera dalje od auta i nudi-popij kafu(iz automata)...puko sam covece da sam zamalo zaurlao od besa...al upao u sape i nemam kud a daleko od kuce...OxO su...kad se neko od ovih dobrih ljudi(jer ovde onih drugih nema,videces)javi i malo ti bolje objasni o problemu,po meni ako ti preporuci neki od servisa,kresi auto i gazi...nikad dobar majstor nije daleko...a vidi pa nekom tvom preporuci ove...JA ne!
PS: jesi li iz grada ili?
uzgred,KO ti je uradio veliki i mali servis odmah posle kupovine?ako je radio pre servisa dobro(ne bi ga kupio da nije bio dobar)onda ti odatle pocinje problem...a drugi(nov) sa papirima,motor?nema na kiosku i kosta...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
SOF

Broj poruka : 651
Datum upisa : 09.04.2017
Godina : 52
Vozilo: : CITROEN C4 1.6 HDI
Raspolozenje : uvek raspolozen

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Bane016 taj Čet Avg 23, 2018 4:38 pm

pego307 ::@Bane, metalni dihtung ide kod dizela standardno vec 30tak godina. Drugi se i ne stavljaju odavno ni pri reparacijama.
Uz dihtung uvek u setu idu srafovi, i menjaju se.
Glava kod dizel motora se ne ravna osim u specificnim siutacijama kada je po odgovarajucem lenjiru kriva i van mera. A i tada preporuka je da se glava menja a ravnanje je nuzno zlo, nije predvidjeno za trajno resenje.
Ravnanje glave bez razloga je jedna od cescih pogresnih procedura popravke koja se kasnije moze pokazati stetnom po motor, i dzep vlasnika.


Sve to za dizele, kod benzinaca ima vise varijanti sta i kako.

Nisam znao taj podatak...ja sam ceo zivot na benzinu...ovo je prvi dizel koji vozim...znam da da su mi rekli da prilikom ravnanja glave motora meri se neki djavo i dihtung se uzima sa odredjenu debljinu...reko sam da sam imao skroz istih problema sa izbijanjem vode na posudi antifriza..i to pod uslovima zustrije voznje u uslovima normalne voznje nikakav problem nisam imao....a nije mesao ulje i vodu nije bilo emulzija itd itd...glavu su mi ravnjali radili hidro test nov diht...problem sam resio.i da obradili su valjda i ventile...i sve to ukupno me kostalo 130 evrica...poprilicno podmukao kvar...ja sam tako kupio auto...ovde su ljudi na forumu su mi tad puno pomogli da ustanovim kvar sam...

Probaj druze ovako skines cep na posudi i gledaj kako struji voda ako ima mehurica sasvim sigurno da nije dobar dihtung..
avatar
Bane016

Broj poruka : 268
Datum upisa : 04.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 307 2.0 66kw HDi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od vojkan taj Čet Avg 23, 2018 9:08 pm


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Auto sa 1.000 senzora - to je auto sa 10.000 problema" Very Happy
avatar
vojkan

Broj poruka : 1485
Datum upisa : 28.12.2013
Godina : 54
Vozilo: : pezo 307 2.0hd 79kw
Raspolozenje : ok

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od pego307 taj Čet Avg 23, 2018 9:48 pm

Jako tvrda creva tj znatno poviseni pritisak u njima potice uvek iz kompresionog prostora (tu je veci pritisak nego u rashladnom sistemu(. Svuda na drugim mestima je pritisak vazdhua manji od pritiska u rashladnom sistemu.

Drugi razlog tvrdih creva je potpuna blokada ventila natpritiska i ventila potpritiska u samom cepu posude.

To opet sam mozes da proveris tako da skines cep i provozas ili za probu stavis drugi sa ispravnog auta (samo radi testa, vratis tome od koga si pozajmio).

Ako se time resi stvar, problem je bezazlen i svodi se na zamenu cepa.

------------------------------------------------------
Ali, poznavajuci kako se kod nas ponekad radi a pominjana je demontaza glave nazalost vise sumnjam da to nije uradjeno kako treba u svim detaljima.

Konkretno, vraceni stari srafovi glave koji su se isteglili, duzi su od novih, i ne mogu vise da dovoljnom silom pritegnu dihtung jer su presli u fazu plasticne defomracije materijala.

Tih 10 srafova nije jeftino, 50tak evra znaju da budu jer su specijalni, pa neki pokusaju da na tom trosku ustede. A onda se usteda pretvori u novi trosak, jer mora ponovo da se menja dihtung, i naravno novi dihtung i novi srafovi su trosak, uz rad antifriz i ostalo sto prati.

Ali, posto je tako brzo nastao problem nakon popravke imas pravo na reklamaciju, uostalom majstor i jeste majstor sto zna i ume da resi kvar a ne ti kao vlasnika auta da se bavis time.

Ukratko, ja bih proverio varijantu sa cepom. AKo je to super, mali trosak i miran si.

Ako nije to, velika verovatnoca je da ce ponovo morati da se izvrsi popravka prethodne popravke.

Sto se dihtunga tice ako mozes da biras preporucujem Elring, koliko god da kosta.
Onda par mesta prazno pa VIcotr Reinz, Ajusa.

Uz Elring mislim da u paketu dolaze i novi srafovi glave, i jako dobro uputstvo za ugradnju dihtunga,ne drzi me za rec.

i jako dobro uputstvo za ugradnju dihtunga


Poslednji izmenio pego307 dana Čet Avg 23, 2018 11:00 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
avatar
pego307

Broj poruka : 429
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od SOF taj Čet Avg 23, 2018 10:52 pm

pego307 ::Jako tvrda creva tj znatno poviseni pritisak u njima potice uvek iz kompresionog prostora (tu je veci pritisak nego u rashladnom sistemu(. Svuda na drugim mestima je pritisak vazdhua manji od pritiska u rashladnom sistemu.

Drugi razlog tvrdih creva je potpuna blokada ventila natpritiska i ventila potpritiska u samom cepu posude.

To opet sam mozes da proveris tako da skines cep i provozas ili za probu stavis drugi sa ispravnog auta (samo radi testa, vratis tome od koga si pozajmio).

Ako se time resi stvar, problem je bezazlen i svodi se na zamenu cepa.

------------------------------------------------------
Ali, poznavajuci kako se kod nas ponekad radi a pominjana je demontaza glave nazalost vise sumnjam da to nije uradjeno kako treba u svim detaljima.

Konkretno, vraceni stari srafovi glave koji su se isteglili, duzi su od novih, i ne mogu vise da dovoljnom silom pritegnu dihtung jer su presli u fazu plasticne defomracije materijala.

Tih 10 srafova nije jeftino, 50tak evra znaju da budu jer su specijalni, pa neki pokusaju da na tom trosku ustede. A onda se usteda pretvori u novi trosak, jer mora ponovo da se menja dihtung, i naravno novi dihtung i novi srafovi su trosak, uz rad antifriz i ostalo sto prati.

Ali, posto je tako brzo nastao problem nakon popravke imas pravo na reklamaciju, uostalom majstor i jeste majstor sto zna i ume da resi kvar a ne ti kao vlasnika auta da se bavis time.

Ukratko, ja bih proverio varijantu sa cepom. AKo je to super, mali trosak i miran si.

Ako nije to, velika verovatnoca je da ce ponovo morati da se izvrsi popravka prethodne popravke.

Sto se dihtunga tice ako mozes da biras preporucujem Erling, koliko god da kosta.
Onda par mesta prazno pa VIcotr Reinz, Ajusa.

Uz Erling mislim da u paketu dolaze i novi srafovi glave, i jako dobro uputstvo za ugradnju dihtunga,ne drzi me za rec.

i jako dobro uputstvo za ugradnju dihtunga

sve ali sve objasnjeno...pogotovu ono oko majstorluka...lopatu u ruke i reklamiraj...a kad se slomi drzalja....onim komadom sto ti ostao u ruke...LOKALNOG majstora koji te uputio tamo...
pego307....pitanje je brate koje sam postavio...jos nema odgovora...rascackacemo i to... tu mi je negde...komsija...lepo sam pitao...ako je auto radio lepo i bez problema pre velikog i malog servisa kad je kupljen...(niko ali niko od nas ne sleti odmah u neki od servisa da pod hitno odradi servis...bar doveze auto kuci posle kupovine,zar ne? a tu zna da bude i do 100 i + kuku km i NEMA problema...i par dana po gradu sepurenje-znam po sebi...i opet NEMA problema!!! )...KO mu je to odradio i DA LI JE odradjeno kako treba...A?odatle bih ja kenuo pa posle tek kod ovih ``poslasticara`` iz Cacka...oni namazali slag na tortu...


Poslednji izmenio SOF dana Čet Avg 23, 2018 11:02 pm, izmenjeno ukupno 1 puta

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
SOF

Broj poruka : 651
Datum upisa : 09.04.2017
Godina : 52
Vozilo: : CITROEN C4 1.6 HDI
Raspolozenje : uvek raspolozen

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Bane016 taj Čet Avg 23, 2018 10:57 pm

vojkan ::

Ovo potpisujem da je dihtung glave

P.s ja sam snimao ovo, moj auto kad sam imao tih problema...
avatar
Bane016

Broj poruka : 268
Datum upisa : 04.07.2017
Godina : 31
Vozilo: : Peugeot 307 2.0 66kw HDi

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od SOF taj Čet Avg 23, 2018 11:07 pm

100%!!!a mislim da sam i ja u pravu ovo sto trabunjam...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
SOF

Broj poruka : 651
Datum upisa : 09.04.2017
Godina : 52
Vozilo: : CITROEN C4 1.6 HDI
Raspolozenje : uvek raspolozen

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Max1980 taj Pet Avg 24, 2018 11:20 am

U iducih par dana provericu kako mi je receno. Mali i veliki servis mi je radjen u auto servisu Ristovic, i odradjen je korektno.  Moguce je da je auto bio takav i pri kupovini jer mi je Dule iz DEVLA servisa juce  javio da je u cepu  koji mi je bio na posudi video rupu koju je izgleda neko probusio , rupa otprilike 2- 3 mm u precniku ali je mislio da ja znam za to.
Pego307 jos jednom hvala na savetu, za Cacak sam cuo od ljudi, a majstor mi je rekao da on takve popravke ne moze da radi, i da je cuo da je DEVLA dosta dobar servis, tako da je to izgleda samo moja greska, pa ne mogu da krivim majstora. Inace auto je zaista u odlicnom stanju i stvarno je izuzetno ocuvan, zao bi mi bilo da ga prodajem zbog necega sto bi moglo da se relativno lako sredi.
Momci hvala mnogo pa cu da javim sta sam uradio I sta je u stvari bio problem. Jos jednom mnogo hvala svima .
Pego307, nisam iz grada, doselio sam se relativno nedavno. Pozz
avatar
Max1980

Broj poruka : 8
Datum upisa : 23.08.2018
Godina : 46
Vozilo: : Peugeot 308

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od SOF taj Pet Avg 24, 2018 12:07 pm

pozzzz nije te pego307 pitao da li si iz grada...vec ja...ako se sretnemo pricacemo opsirnije...da ne piskaram jedno te isto...videces me po gradu...matorko,50 i kuku banki-C4 tamno sivi.... table...** *** GC....
PS. koji servis Ristovic? gde se nalazi?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
SOF

Broj poruka : 651
Datum upisa : 09.04.2017
Godina : 52
Vozilo: : CITROEN C4 1.6 HDI
Raspolozenje : uvek raspolozen

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od pego307 taj Ned Avg 26, 2018 1:40 pm

Samo polako i sto vise ispitati o cemu se tacno radi pre zamene delova redom, a onda menjati sve delove koji se moraju zameniti bez preskakanja pojedihih.
Resice se siguran sam.
avatar
pego307

Broj poruka : 429
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od SOF taj Ned Avg 26, 2018 3:40 pm

da bre...al,pego307,druze...jeste s` mog kraja,al ne razumem ga...(proprati ceo post)kaze da je sve bilo ok,a posle velikog servisa primetio je da ima pomenute probleme...otisao je u Devla servis,oni odradili i opet nije kako treba...sad Dule iz servisa javlja da nasli rupu u cepu...znaci sad mi treba da budemo srecni i bezbrizni sto je nadjena rupica,i da ZANEMARIMO sto ga je DEVLA osisao DO GLAVE a nije resen problem(300e)...eto o tome ja trabunjam znajuci ko je i sta je taj servis,jer sam debelo bio zrtva tog kazamata...negde cu slikati njihov racun(nije fiskalni) pa ce se videti sve... a da ne govorim o posledicama i sta sam sve morao da odradim ponovo da auto dovedem u predhodno stanje...daleko im lepa kuca!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
SOF

Broj poruka : 651
Datum upisa : 09.04.2017
Godina : 52
Vozilo: : CITROEN C4 1.6 HDI
Raspolozenje : uvek raspolozen

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od pego307 taj Ned Avg 26, 2018 6:34 pm

Nisam ni ja bas razumeo kako i kada je nastao problem, ni sa tom rupicom da li su naduvana creva, ali se drzim cisto tehnike i ne ulazim dalje ko je, kako, posto itd...
avatar
pego307

Broj poruka : 429
Datum upisa : 13.04.2018
Godina : 52
Vozilo: : Peugoet307 T5

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od nemanja80 taj Ned Avg 26, 2018 7:03 pm

@SOF, izgleda da neces dobiti odgovor na pitanja, covek ili ne cita sta pises ili nece da kaze...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O kako bi petak bio lepsi da sutra nije subota radna ...
avatar
nemanja80

Broj poruka : 1692
Datum upisa : 17.06.2016
Godina : 38
Vozilo: : Peugeot 307 1.6 16v benzin

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od SOF taj Pon Avg 27, 2018 12:38 am

ma...svako nosi svoj krst...tako ti je sa mojom sortom uporno se trtim da pomognem ako ikako mogu...


Poslednji izmenio SOF dana Pon Avg 27, 2018 12:45 pm, izmenjeno ukupno 1 puta

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
SOF

Broj poruka : 651
Datum upisa : 09.04.2017
Godina : 52
Vozilo: : CITROEN C4 1.6 HDI
Raspolozenje : uvek raspolozen

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Max1980 taj Pon Avg 27, 2018 10:30 am

SOF, hvala ti na svim informacijama, nisam bio u mogucnosti da odgovorim, trenutno proveravam deo po deo pa cu da vidim sta je problem. Ne znam samo koji serviser na podrucju Mitrovice vredi da mu se obratim. Ristovic servis kog sam ti pomenuo je u Leposavicu pored magistrale.
avatar
Max1980

Broj poruka : 8
Datum upisa : 23.08.2018
Godina : 46
Vozilo: : Peugeot 308

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od nemanja80 taj Pon Avg 27, 2018 11:22 am

SOF ce pomoci a i komsije ste...
Nego nije mi bas jasno otkud vi idete u Cacak kod majstora, pa zar vam nije blize Novi Pazar i Raska ili Kraljevo ? Pa imaju valjda i tu neki dobri majstori, mislim gde ti ljudi odrzavaju auta, jel ? Mislim Cacak nekako nije uopste blizu Mitrovice...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O kako bi petak bio lepsi da sutra nije subota radna ...
avatar
nemanja80

Broj poruka : 1692
Datum upisa : 17.06.2016
Godina : 38
Vozilo: : Peugeot 307 1.6 16v benzin

Nazad na vrh Ići dole

Re: Molim za pomoc

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Strana 1 od 2 1, 2  Sledeći

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu