Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Peugeot 206 - istorijat marke automobila

Ići dole

Peugeot 206 - istorijat marke automobila

Počalji od Elektra taj Sub Jan 21, 2012 8:38 pm

Peugeot 206 se proizvodio u nekoliko verzija karoserije - tri i pet vrata kompakt, sedan sa četvoro vrata, CC sa dvije vrata (Coupe-Cabriolet) i karavan sa petoro vrata - SW. Dimenzije su: kompakt - dužina 3835 mm, širina 1652 mm, visina 1428 mm, SW - dužina 4028 mm, širina 1652 mm (identična), visina 1460 mm, a CC - dužina 3835 mm, širina 1652 mm, visina 1373 mm. Težina vozila je u rasponu od 1025 kg do 1145 kg.
U ponudi su bili benzinski motori:
1.0 l (999 ccm) D4D I4 16v, 77 PS – snaga 57 kW, 76 konja
1.1 l (1124 ccm) TU1JP I4, 60 PS – snaga 44 kW, 59 konja
1.4 l (1360 ccm) TU3JP I4, 75 PS – snaga 55 kW, 74 konja
1.4 l (1360 ccm) ET3J4 16v I4, 88 PS – snaga 65 kW, 87 konja
1.6 l (1587 ccm) TU5JP 8v I4, 88 PS – snaga 65 kW, 87 konja
1.6 l (1587 ccm) TU5JP4 16v I4, 110 PS – snaga 81 kW, 108 konja
2.0 l (1997 ccm) DEW10J4 16v I4, 135 PS – snaga 99 kW, 133 konja
2.0 l (1997 ccm) EW10J4 16v I4, 136 PS – snaga 100 kW, 134 konja
2.0 l (1997 ccm) EW10J4S 16v I4, 177 PS - snaga 130 kW, 175 konja

Dizel motori u ponudi su bili:
1.4 l (1398 ccm) DV4 HDi Diesel I4, 68 PS – snaga 50 kW, 67 konja
1.9 l (1868 ccm) DW8 Diesel I4, 71 PS – snaga 52 kW, 70 konja
1.6 l (1560 ccm) DV6 HDi HDi 16v I4, 109 PS – snaga 80 kW, 108 konja
2.0 l (1997 ccm) DW10 HDi I4, 90 PS – snaga 66 kW, 89 konja

Automobil Peugeot 206 obezbedjuje dobru pasivnu bezbednost putnika. Godine 2000, je u testu Euro NCAP osvojio četiri zvezdice.
Peugeot 206 se izvozio u mnoge zemlje. U Iranu je bio razvijen model Peugeot 206 SD - notchback sedan. Peugeot 206 SD je peta a takodje i poslednja verzija modela Peugeot 206.
U 2006., se Peugeot 206 SD izvozi i u druge zemlje, Rusiju Tursku i Alžir. U Brazilu se prodaje pod imenom Peugeot 207 Passion.
U Kini se, Peugeot 206 prodaje pod markom Citroen, kao model Citroen C2 (mada ovaj automobil nema ništa zajedničko sa evropskim modelom Citroen C2). U Americi se Peugeot 206 prodaje kao Peugeot 206 Escapade a u Maleziji kao Naza 206 Bestari.
Peugeot 206 je takodje prodavao i u verziji off road. Ovaj model se prodavao u samo nekoliko zemalja Južne Amerike a osnova je bio model Peugeot 206 SW sa plastičnim dodacima u stilu SUV vozila. Pokretao ga je motor 1,6 l 16v.
U 2008., je posle deset godina proizvodnje Peugeot 206 proglašen najprodavanijim modleom marke Peugeot. U Martu 2009. Peugeot 206 dobija fejslift - Peugeot 206+ Fejslift uključuje novi dizajn prednjeg i zadnjeg branika, zadnjih svetala, a takodje enterijera - na primer novu komandnu tablu.
Iako je 2006. pokrenuta proizvodnja naslednika modela Peugeot 206, kojim je Peugeot 207, proizvodnja modela Peugeot 206 je nastavljena do 2010. godine. 30. Aprila 2010 je proizveden automobil sa brojem 6,8 miliona.
Na trkačkom polju u kategoriji JWRC učestvuju vozila Peugeot 206 S 1600, a na svetskom prvenstvu učestviju vozila Peugeot 206 WRC. Originalni plan trkačkog tima i razvojnog centra je bio razvoj tipa Peugeot 206 Kit Car, koji je trebao da nasledi Peugeot 306 MAXI ali su se na kraju konstrukteri odlučili za kategoriju S1600.
Prototip ovog modela je predstavljen 2000., a prvi start je bio na reliju Katalanija 2001. Motor je preuzet iz modela Peugeot 106 S16. Zapremina je bila 1587 ccm, a snaga 200 KS, obrtni moment 185 Nm. Automobili su se proizvodili u obe kategorije Kit Car i S1600.
Razvoj ovog modela je bio rad tandema - Cedric Robert i Gilles Panizzi. Ukupna težina automobila je bila 970 kg.
Od 1999. do 2003. Peugeot 206 WRC predstavlja firmu Peugeot u svetskom šampionatu u reliju. Uspešni vozači su bili na primer Marcus Grönholm i Richard Burns.
Glavni sponzor tima Peugeot 206 WRC je 2001. postao naftni gigant Total.
Peugeot 206 WRC ima motor sa četiri cilindara zapremine 1997 ccm DOHC snage 221 KS i obrtnim momentom 535 Nm. Auto ima sekvencijalni menjač sa šest stepeni. Koristi gume Michelin. DUžina je morala da bude prilagodjena standardu takmičenja. Dimenzije su: - dužina 4005 mm, širina 1770 mm, medjuosovinsko rastojanje 2468 mm a težina 1230 kg (minimalno dozvoljena).
U 2002. je Peugeot 206 WRC postaje reli automobil godine, a 2003. dobija novog generalnog sponzora firmu Marlboro i menja boju u crvenu.
Popularnu reklamu za Peugeot 206 je uradio Giovanni Porro, a poznata je kao Vajar, u kojoj se pojavljuje mladi indijac koji uništava Hindustan Ambassador. Izmedju ostalog na auto sedne i slon. Preko noći indijac vari i prepravlaj automobil da bi sledeći dan zaljubljeno gledao u repliku modela Peugeot 206. Indijac kreće u vožnju sa svojim novim automobilom "Peugeot 206" dok ga svi zadivljeno posmatraju. U reklami se koristi pesma "Heaven Is A Place On Earth".
Peugeot 206 je postao tako popularan pre svega zahvaljujući modernom dizajnu, visokim kvalitetom, dobrim karakteristikama vožnje, širokom ponudom motora i odličnim odnosom cena-ponuda.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Elektra
Administratorka
Administratorka

Broj poruka : 4412
Datum upisa : 23.12.2011
Godina : 36
Vozilo: : Renault Clio Energy 1.2 - Citroen Visa 11 RE 1.1
Raspolozenje : Sve je relativno

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 206 - istorijat marke automobila

Počalji od CNC taj Ned Jan 22, 2012 12:40 am

svaka cast... ja imam pitanje...
avatar
CNC

Broj poruka : 1488
Datum upisa : 16.12.2011
Godina : 37
Vozilo: : 206xs
Raspolozenje : snezno

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 206 - istorijat marke automobila

Počalji od Elektra taj Ned Jan 22, 2012 1:24 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Elektra
Administratorka
Administratorka

Broj poruka : 4412
Datum upisa : 23.12.2011
Godina : 36
Vozilo: : Renault Clio Energy 1.2 - Citroen Visa 11 RE 1.1
Raspolozenje : Sve je relativno

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 206 - istorijat marke automobila

Počalji od Sinisa 309 GTI taj Ned Jan 22, 2012 6:32 pm

20 000 dolara bio nov jbt....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vreme od mladica napravi starca,od budale mudraca nikad!
avatar
Sinisa 309 GTI

Broj poruka : 1822
Datum upisa : 17.12.2011
Vozilo: : Audi A6
Raspolozenje : nadrkan

Nazad na vrh Ići dole

Re: Peugeot 206 - istorijat marke automobila

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu