Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Renault Clio - Istorijat

Ići dole

Re: Renault Clio - Istorijat

Počalji od SlObOdNi taj Sre Jun 13, 2012 1:12 am

Clio 2

Phase 1



Nakon uspešnog mk1 modela, 1998. godine, Renault je tržištu ponudio naslednika nove generacije. Clio je dobio zaobljeniji oblik, korišćeni su novi materijali (npr. plastična krila, pošto je mk 1 trpeo kritike zbog sklonosti koroziji) a sve uz iskustva iz razvijanja modela Espace. Familija motora je ostala gotovo ista: 1.2, 1.4 i 1.6 8v benzinci i 1.9 dizel motor. Početkom 1999.te godine, nešto sportskije nastrojeni 1.6 16v se pojavio, da bi ubrzo i ostali benzinci dobili svoje jače i ekonomičnije 16v verzije.
Tokom 2000.te godine, blago je izmenjen, usled izmena paketa opreme, dobio je nešto drugačiju instrument tablu a airbag za suvozača je postao standard u svim nivoima opreme.

Phase 2



Na leto 2001. godine, usledio je prvi značajniji restajling druge generacije. Najprimetniji su bili novi, uglasti farovi, prozirnija stop svetla, kvalitetnija unutrašnjost a uveden je i novi K9K 1.5 dCi motor umesto starog 1.9D. Tokom 2004.te usledila je još jedna revizija koju neki nazivaju trećom fazom druge generacije, ali su se jedine izmene ogledale u novoj instrument tabli sa digitalnim instrumentima pokazivača temperature rashladne tečnosti i nivoa goriva, branik je bio nešto drugačiji kod vozila opremljenim svetlima za maglu (vozila bez svetala za maglu su zadržala prethodni izgled maske), bočni migavci su postali providni a Dinamique oprema je dobila spojler trećih-petih vrata u boji karoserije. Kaseta isped suvozača je dobila opciju da bude hladjena kod vozila koja su bila opremljena klima uredjajem. 1.2 16v je zamenjen novim motorom razvijenim u saradnji sa Nissanom a uveden je i novi, 1.5 dCi od 100hp. Na najjačem dCi-ju i 1.6 16v modelima su diskovi na zadnjim točkovima postali standard.

Redizajnirani Clio iz 2004te:


Phase 3



Nakon izlaska Clia treće generacije 2005. godine, druga generacija je zadržana u prodaji. Kod nas pod imenom Storia, na drugim tržištima se naziva i Campus. Izmenjena je prednja maska, kao i vrata gepeka. Tablica je sa vrata gepeka premeštena na branik. Takodje, nešto su unapredjene performanse svih modela.

Phase 4



Tokom 2009., Storia je dobila novu prednju masku, sa vecim i upadljivijim Renault znakom. Za 2012.tu je najavljen kraj proizvodnje, što ce biti obeleženo posebnom "Bye Bye" edicijom.

Clio RS

RS172 ph1:



Nakon Williamsa i Clia 1, Clio 2 je takodje imao svoju verziju kreiranu od strane RenaultSport sekcije.
Pojavila se pred kraj 1998e godine, pod oznakom Clio RS 172 (po DIN merenjima snage). U pitanju je bio F4R 730 motor, 2.0 16v VVT sa 124kW (169hp) i top brzinom od 220km/h sa gasom na sajlu. Uzet je standardni Clio 2 iz 1998 godine i dodati su mu elementi kao što su drugačiji branici, šira krila, sajtne, 15" OZ Racing felne i dr. Inače, motor nema nikakvih dodirnih tačaka sa motorom iz Clia Williams, već je zapravo to bio sasvim drugi motor, poznat iz Lagune i Espace-a. Xenon svetla nisu bila cak ni opcija.
Postojala je limitirana serija Clia RS 172, Clio 172 Exclusive, 172 vozila, svi zelene boje, sa BBS alu felnama, kožnim enterijerom - za razliku od standardnih 172ica koji su imali kombinaciju kože i alkantara materijala.

Nakon uvodjenja phase 2 Clia, i RS je dobio novi izgled 2001. godine sa prepoznatljivim uglastim farovima. Na Phase 2 je dodat elektronski gas, cilindri motora su pretrpeli blage izmene, kao i katalizator koji je sada umesto dva katalizatora kod phase 1 bio sacinjen od jednog veceg sa dve lambda sonde. Nešto uvećana težina je kompenzovana izmenom prenosnih odnosa menjača. Od opreme je bilo ponudjeno: Xenon farovi sa projektorima i prskalicama za pranje, CD šaržer za 6CD-a, 4 airbaga, kožna sedišta sa RS logoom, kao i 16" felne. Motor je nosio oznaku F4R 732, sada sa elektronskim gasom a diferencijal je izmenjen kako bi prenosni odnosi bili kraći i tako nadomestio dodatnu težinu automobila u odnosu na ph1. Poluosovine su bile drugačije u odnosu na ph1 verziju, a sentor brzine je uzimao podatke sa ABS senzora umesto sa pinjona.
Sredinom 2002. godine dodat je ESP koji se mogao u potpunosti isključiti, a tokom 2003. godine i tempomat i limiter brzine i prozirne bočne migavce.

RS172 ph2:



Godine 2002. svetost dana je ugledao i Clio RS 172 Cup, CB1N šasija (0-100 7,3 sec). U pitanju je bila olakšana verzija Clia RS 172 - bez xenon farova, prskalica, CD šaržera, senzora za automatsko paljenje svetala i brisača, termoreflektivnog vetrobrana. Da bi se poboljšale performanse, bila je opremljena 16" Turini felnama (ET38,5 naspram ET48 na standardnom 172 ph2), drugačijim branicima sa plastičnim usmerivačima vazduha i restilizovanim zadnjim spojlerom, kako bi se povećao downforce. Dalja ušteda na težini je postignuta uklanjanjem zvučne izolacije, kao i tanjim staklima. Prvi modeli nisu imali ni klima uredjaj, u cilju smanjivanja težine, ali je on ipak kasnije dodat kao opcija. Zaljubljenici često nazivaju ovaj auto Hard core Hot Hatch-om, posebno zato što nije opremljen ABS kočnicama i ima geometriju vešanja okrenutu ka povećanju osetljivosti upravljanja, pa stoga ima tendenciju preupravljanja. Imao je širi trag točkova i bio je spušten za oko 3mm u odnosu na standardnog 172 ph2. Zadnje kočnice su takodje modifikovane, pa Clio u ovoj verziji ne može proći tehnički pregled, tj. nije road-legal. Kako nemaju ABS, promenjen je i menjač, JC5 130. Jedina je razlika sto taj menjač ima senzor brzine na sebi. Imaju drugačiji PK kaiš od 172 ph2 i drugačiji alternator. Radjen je u dve boje, obe metalik: veći broj u NV D43 Mondial Blue i nešto manji broj u MV 640 Iceburg Silver. Ni jedan Cup nema bravu na suvozačevim vratima. Unutrašnjost je Mossa Dark Cloth, a srebrni okvir brzinomera je postao plav. Pretpostavlja se da je auto ukupno olakšan 89kg, ali to nikada nije službeno potvrdjeno.

RS172 Cup:


Tokom 2004. godine, Clio RS je dobio novi facelift, sada u oznaci Clio RS 182 (ponovo, po DIN merenju snage)(0-100 7.1 sec). Dobio je nove 16" Synthese alu felne sa 8 krakova a farovi su umesto crnih postali sivi. CD šaržer nije više bio deo standardne opreme, već samo opcija. Uvedene su nove boje karoserije, dok su neke izbačene iz ponude. Tempomat i ESP su postali deo standardne opreme. Motor je doživeo upgrade na 178hp (131kW) sa dodatkom dvostrukog 4-2-1 izduva i visokoprotočnog 200-ćelijskog sportskog katalizatora, što je rezultovalo V6 stilom sa dva izduva na zadnjem kraju. Rezervni točak je eliminisan kako bi se smestio novi izduv. Enterijer je dobio novi izgled sa perforiranim alkantara sedištima sa belim tačkama i Recaro Trendline sigurnosnim pojasevima kao opcijom uz obe 182 i 182 Cup verzije. Imao je i nešto lakši zamajac. Takodje, imao je manje lima korištenog u zadnjem delu, pa je raspored mase bio drugačiji. Imao je ojačan zadnji most u odnosu na RS172.

RS182 (RS 2004):


Nova opcija je bila Extreme/Cup paket, koji je uključivao ABS plastični spliter, restilizovani spojler (isti kao na 172 Cup), niže vešanje, ojačane amortizere, tanji i jači prednji roll bar i antracit felne. Felne su navodno bile lakše nego standardne, srebrne, medjutim, zapravo su to bile iste felne, sa dva različita kataloška broja na njima - jedan za srebrnu boju, jedan za antracit. Menjač je ponovo izmenjen, ovog puta, prenosni odnosi su bili duži nego kod 172 ph1.
Clio 182 Cup vozila su bila ograničena na samo dve boje: OV J45 Bleu Dinamo i TE D38 Orange Sanguine. Uz Extreme/Cup paket nije bilo ograničenja, osim boja rezervisanih za Clio RS. Cup modeli su takodje, pored onoga što je odstranjeno u 172 Cup verziji, ostali i bez osvetljenih štitnika za sunce, naslona za glavu na zadnjoj klupi koja je postala iz jednog dela, plastičnog poklopca motora, bez nepotrebnih RS logoa pa čak i na volanu, koji je ostao i bez gumenih delova za palce. Tepih je takodje sveden na najnužniju moguću meru, pa čak i deo za dokumenta koji je umesto kožni postao od tkanine. Dodatno je skinuta zvučna izolacija, sirena je umesto dvotonska postala jednotonska a unutrašnje svetlo za čitanje karti je takodje odstranjeno. Najredja opcija je Carminat navigacija, verovatno usled visoke cene i lošeg glasa koji je bije usled poredjenja sa performansama aftermarket navigacija.

RS182 Cup:


Kako god, konačna verzija Clia II RS (Trophy, 550 primeraka ukupno) je bila bazirana na Cup šasiji, Sachs amortizerima, Eibach oprugama koji su prednji kraj spuštali za 10mm, prilagodjenim amortizerima pozadi, Speedline Turini 16" Antracit felnama, spojlerom sa Clia 255 V6, Recaro Trendline sedištima, u ekskluzivnoj Capsicum crvenoj boji sa Trophy oznakama i jedinstvenim numerisanim pločicama sa serijskim brojem vozila ispod vozačevog sedišta. U Veliki Britaniju je izveženo 500 vozila i 50 u Švajcarsku. Trophy je široko obožavan od strane mnogobrojnih fanova kao najbolji hot hatch svih vremena. Proglašen je za Evo magazine's People's Performance Car of The Year za 2005tu godinu, u konkurenciji rivala kao što su Lamborghini Gallardo i drugi egzotični automobili.

Clio V6

Clio V6 ph 1 2001 - 2003
Clio V6 ph 2 2003 - 2005

Najjači Clio druge generacije je bio V6, napravljen 2001.od strane Tom Walkinshaw Racing tima sa 3.0 V6 24v motorom iz Renault Lagune smeštenim centralno iza vozača i suvozača, koji je razvijao 170kW (230hp) u prvoj fazi i celih 190kW (255hp) u drugoj fazi. Iako je nastao na praktičnom hečbek superminiju, V6 nikako nije porodični auto. Mesta za prtljag gotovo i da nema, osim pod haubom gde se nalazio motor, u mrežicama iza sedišta vozača i suvozača i malom odeljku ispod gepeka. Radijus okretanja mu je 13m, što baš i nije impresivno, a prosečna potrošnja 12l na 100km predjenog puta.
Standardna oprema je obuhvatala senzore za paljenje svetala i senzore za kišu, klimu i 6 zvučnika uz CD šaržer.

Phase 1



Clio V6 je baziran na Cliu druge generacije, iako ima malo zajedničkih delova sa tim automobilom. L7X motor 3.0 V6 preuzet iz Lagune je modifikovan na 230 konjskih snaga i smešten centralno, umesto zadnje klupe u standardnom Cliu. Imao je 6-stepeni manuelni menjač koji je snagu prenosio na zadnje točkove. Takva promena sa auta sa prednjim pogonom i motorom smeštenim napred na "kvazi kupe" auto zadnjeg pogona sa motorom smeštenim centralno je zahtevala bitne strukturalne promene. To je dovelo do toga da V6 ph 1 bude teži oko 300kg od najsportskijeg "regularnog" Clia - Clia 172 Cup. Usled svega toga, iako je imao značajno više snage, nije bio toliko primetno bolji u ubrzanju na pravcu od 172 Cupa. V6 je od 0-100km/h ubrzavao 6,2s a 172 Cup 6,7s. Maksimalna brzina je bila 235kmh naspram 222kmh.

Phase 2



Kritikovan zbog lošeg upravljanja, a i da bi ispratio novu fazu regularnog Clia, V6 je dobio i fazu 2. Ponovo je u pitanju L7X motor, ovog puta sa celih 255hp. To je bilo više snage od Alfa Romea 147 GTA (250hp) i SEAT Leon Cupra R (225hp), njegovih rivala.
Faza 2 je donela ubrzanje do 100kmh iz mirovanja za 5.9 sec, 255 konjskih snaga i top brzinu od 246kmh. Ugovor za proizvodnju šasije je dobila finska firma Valmet.


Pakete opreme Clia 2 mozete pogledati >>> OVDE <<<


Poslednji put izmenio SlObOdNi dana Sre Jun 13, 2012 2:13 am, izmenio ukupno 2 puta
avatar
SlObOdNi

Broj poruka : 166
Datum upisa : 14.01.2012
Godina : 36
Vozilo: : Renault Clio II ph 2 1.5 dCi, Renault 19 Karmann Coupe Cabrio
Raspolozenje : Uvek na nivou

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Clio - Istorijat

Počalji od SlObOdNi taj Sre Jun 13, 2012 1:16 am

Clio 3

Phase 1



Treća generacija Clia je predstavljena na Frankfurt Motor Show-u 2005. godine. Napravljen je na Nissan B platformi, razvijenoj u kooperaciji sa Nissanom, koju deli sa Modusom, Nissan Microm i Nissan Note. Primetno je veći i 130kg teži nego svoj prethodnik, Clio druge generacije. Skuplji je i sa gotovo 4m dužine skoro da prerasta supermini klasu. To je posledica Renaultove odluke da ga približi višoj klasi. Prvi put u Clio porodici se pojavljuje handsfree kartica. Novi Clio osvaja 5 zvezdica na EuroNCAP testovima, pridružujući se ostatku Renault familije sa najvišim ocenama za bezbednost (sa izuzetkom Kangoo i Twingo modela). Prodaja u Evropi je započela u oktobru 2005. godine. Izabran je za automobil godine u Evropi za 2006. godinu ispred VW Passat-a.
Karavan verzija, SportTourer je predstavljena u martu 2007. godine. U isto vreme, 1.4L atmosferski motor je ustupio mesto novom 1.2 TCe turbo punjenom motoru, sa 74kW (101hp) snage i 145Nm obrtnog momenta.



Phase 2




Restilizovani Clio treće generacije se pojavio 15. maja 2009. godine. Izmene su: korišćenje boljih materijala u unutrašnjosti, bolja opremljenost modela kao i vizuelni retuš.

Clio GT



Dolaskom druge faze treće generacije, predstavljen je i Clio GT, namenjen popunjavanju praznine izmedju regularnih i RS modela. Clio GT poseduje novi, agresivniji prednji deo sa integrisasnom crnom rešetkom, proširenim rubovima, jedinstveno GT vešanje i dvostruki izduv sa spojlerom na zadnjem delu.
Koristi K4M 862 1.6 motor sa 94kW i 128 konjskih snaga pri 6750 obrtaja i maksimalni obrtni moment od 155Nm pri 4250rpm.

Clio RS

Phase 1



Juna 2006. godine je predstavljen Clio RS 197, sportiste treće generacije Clia. Pokreće ga atmosferski 2.0 16v motor koji u kombinaciji sa 6-stepenim menjačem razvija 145kW (197hp) pri 7250rpm. Top brzina mu je 215kmh i do "stotke" mu treba 6.9sec.
Novi Clio RS 197 dobrano je iskoristio tehnologiju i znanje stečeno u Formuli 1, kroz zadnji difuzor i bočne otvore za ventiliranje kocnica. Auto je teži od svog prethodnika, ali podaci o ubrzanju govore da je ono blago poboljšano, usled kombinacije više snage, obrtnog momenta i novog 6-stepenog menjača sa kraćim stepenima prenosa. Zadržana je i Cup verzija.

Phase 2



Redizajnirani Clio 3 RS je dodatno poboljšan, ponovo iskustvima iz F1. Prednji spliter u kombinaciji sa F4R motorom bio je zaslužan za dodatna 2kW, pa je sada snaga povećana na 147kW iliti okruglo 200hp. Od poboljšanja, tu je još bilo izmena na izduvnoj grani, ventilima, kao i ECU jedinici, pa uz povećanje snage, tu je i nešto manja potrošnja. Prva, druga i treća brzina su dodatno skraćene, a Cup šasija poboljšana u cilju boljeg odziva na volanu. Što se tice kozmetike, izmenjen je zadnji kraj, zadnji difuzor, prednji branik, retrovizori, kao i unutrašnjost u ne tako velikoj meri. Kao opcija je uvedena Alien Green boja karoserije.
Cup verzija je dobila nove Gume Continental SCC3 sa 215/45 R17 sa 5% manjim otporom za vreme vožnje i serijski ugrađene nove aluminijumska naplatke veličine 17" koji smanjuju inerciju za 10% i na taj način doprinose spontanosti upravljanja i živahnom ubrzanju.

Clio RS.R



Nakon pojačanog Megana RS Trophy sa 265KS, Renault je prikazao i pojačanu i olakšanu verziju Clia RS.
Motor sa 2.0 litara zapremine je pojačan na oko 230KS, dok je težina automobila smanjena na manje od 1200 kg.
Maksimalna brzina koju dostiže je oko 250 km/h (standardni Clio RS sa 201KS može do 225 km/h), a deo paketa čine i novi točkovi, trkačka sedišta, delovi od ugljeničnih vlakana, novi sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje...
Po sadašnjim informacijama, Clio RS.R će biti napravljen u ograničenom broju primeraka (pominje se serija od 300 komada), i to po ceni od oko 30.000 evra.

Clio Gordini



Kao i Twingo Gordini RS (kao i ostali budući Gordini modeli) i Clio Gordini RS se tehnički ne razlikuje od postojeće RS verzije, vec u osnovi predstavlja novu opciju sa specifičnim bojama karoserije i opremom, novim alu točkovima i elementima unutrašnjosti.
Karakteristična Malte Blue plava boja i bele Gordini trake odlikuju i Clio Gordini RS, a u istim kombinacijama boja je i enterijer (gde se ističu sportska sedišta i plavo beli kožni volan i ručica menjača).
U standardnoj opremi se, izmedu ostalog, nalaze i automatski klima uredaj, automatsko paljenje svetala, senzori za kišu, radio / DC sa četiri zvucnika, Bluetooth, navigacija, Gordini ključ, posebne patosnice i naravno Gordini Series oznake.
Motor je i dalje 2,0 litarski sa 200 konja pri 7100 o/min. i 215 Nm obrtnog momenta pri 5400 o/min., dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h za 6,9 sekunde i najvecu brzinu od 225 km/h.
Renault je 2011. godine proslavio isporuku 1.000-tog primerka Clia Gordini RS (proizvodi se od maja 2010. godine) a napravljene su i Gordini verzije Clia sa 1.6 16V i 1.5 dCi motorima. Clio Gordini 1.6 16V (128KS) i Clio Gordini 1.5 dCi (105KS) su francuskim kupcima dostupni od septembra 2011., i to u verzijama sa 3 i 5 vrata. Cene za Clio Gordini 1.6 16V u Francuskoj pocinju od 18.450 evra, dok Clio Gordini 1.5 dCi startuje od 20.750 evra. Karakteristična Malte Blue plava boja i bele Gordini trake odlikuju i ove dve Gordini verzije, a tu su i alu točkovi od 16 inča, kožna sedišta sa Gordini logom, "piano black" površine u enterijeru, sportske pedale, kožni volan...

Raider / Ange & Démon



Nazvan Raider u Velikoj Britaniji i "Ange & Démon" na ostalim evropskim tržištima, specijalna verzija ima isti četvorocilidricni motor od 200 konjskih snaga kao i model na kome je baziran, ali uz par dodataka. Jedan od njih je mat finiš - dostupan u mat sivoj ili mat crvenoj varijanti (prva mat crvena još od Alfa 4C koncepta). Mat finiš pravi fin kontrast sa metalik crnim krovom, prednjim i zadnjim spojlerima, difuzorom, retrovizorima, kao i sa 18-inčnim Interlagos felnama sa Megane II R26.R obuvenim u iste Bridgestone RE 050A gume kao i Megane III RS 265 Trophy koji drži rekord na Nirburgringu. Izmedju ostalog ga karakterišu "Stealth Grey" ili "Diavolo Red" boja eksterijera (sa "gloss black" krovom, zadnjim spojlerom, zadnjim difuzorom, retrovizorima...), zatamnjena zadnja stakla, Raider oznake, kožna Recaro sedišta, Bluetooth, USB konekcija, automatski klima uredjaj i Renaultsport patosnice.
Specijalni Clio ima Cup šasiju kao standard, crvena Brembo klješta, kožne Recaro kadice i još toga. Biće napravljeno samo 666 'djavolskih' komada.

Clio 20th



Renault Clio 2010. godine je proslavio svoj 20. rodendan, što je bila odlična prilika za francusku fabriku da na tržište izbaci još jednu specijalnu ediciju ovog modela, koji je inace od 1990. godine, kada se pojavila prva generacija, širom sveta našao više od 10 miliona kupaca (a dva puta je osvojio titulu automobila godine u Evropi – 1991. i 2006.).
Najnovija varijanta je nazvana Clio 20th (dostupan u hatchback verzijama sa 3 i 5 vrata i kao Estate – karavan), a posebnu pažnju privlači sportski Clio RS 20th.
Izmedu ostalog, Clio 20th edition karakterišu 20th logo na B stubovima, posebna serija boja (Clio RS u belo/crnoj kombinaciji, ostali u 6 boja - Glacier White, metallic Grey Blue, Pearlescent Black, Platine Grey, Dyna Red, Cassiopée Grey), centralna konzola u anthracite grey boji, 20th oznaka na pragovima i bogata oprema koja, u zavisnosti od tržišta, sadrži i manuelnu ili automatsku klimu, cruise control sa limiterom brzine i 80W Radiosat-CD sa MP3.

Night & Day



Clio Night & Day je specijalna serija Renaultovog modela B segmenta za 2010- godinu.
Ovaj "specijalac" je serijski opremljen automatskim klima uredjajem, staklenim panoramskim krovom i navigacionim sistemom, a ima i zatamnjeno zadnje i zadnja bočna stakla, alu točkove od 16 inča (sa gumama 195/50) i dve posebne boje: Arctic belu i Pearl black metalik crnu.
Na raspolaganju su benzinci sa 55kW/75hp i 74kW/101hp



avatar
SlObOdNi

Broj poruka : 166
Datum upisa : 14.01.2012
Godina : 36
Vozilo: : Renault Clio II ph 2 1.5 dCi, Renault 19 Karmann Coupe Cabrio
Raspolozenje : Uvek na nivou

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Clio - Istorijat

Počalji od SlObOdNi taj Sre Jun 13, 2012 1:19 am

Thalia

Godine 1999., Renault je plasirao sedan verziju Clia. Zvala se Clio Symbol u Turskoj, Thalia u istočnoj Evropi, Clio Classic u Aziji i severnoj Africi, Clio Sedan u Brazilu i Paragvaju ili prosto Symbol u ostatku južne Amerike, osim u Argentini gde se zove Clio. U nekim državama se nalazi na tržištu kao Nissan Platina, sa izmenama prednjeg kraja koje podsecaju na Nissan Altima.
Postoje dve generacija, a prva generacija ima tri faze.

Thalia 1

Phase 1



Pojavila se 1999. godine kao sedan verzija Clia druge generacije, prve faze. Proizvodila se do 2002. godine, kada je i njen dizajn ispratio redizajn Clia drge generacije od koga je i nastala.

Phase 2



Tokom 2002. godine, Thalia je ispratila redizajn Clia i kao rezultat toga je nastala druga faza, koja je trajala do 2006. godine.

Phase 3



Na jesen 2006. godine, poboljšana Thalia je ponudjena tržištu. Restajling je ponudio enterijer restilizovanog Clia sa malim brojem delova zajedničkih sa Meganom druge generacije, kao i nove pakete i dodatnu opremu.

Thalia 2




Na Moscow Motor Show-u 2008. godine, predstavljena je druga generacija Thalie, sa novom, hromiranom prednjom maskom, izmenjenim zadnjim krajem. Pogonski motori su bili slični onima koje je koristila i Dacia Logan. Namenjena je tržištu istočne i centralne Evrope, Rusiji, Turskoj i severnoj Africi.
avatar
SlObOdNi

Broj poruka : 166
Datum upisa : 14.01.2012
Godina : 36
Vozilo: : Renault Clio II ph 2 1.5 dCi, Renault 19 Karmann Coupe Cabrio
Raspolozenje : Uvek na nivou

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Clio - Istorijat

Počalji od SlObOdNi taj Sre Jun 13, 2012 1:21 am

Renault Clio reklame










avatar
SlObOdNi

Broj poruka : 166
Datum upisa : 14.01.2012
Godina : 36
Vozilo: : Renault Clio II ph 2 1.5 dCi, Renault 19 Karmann Coupe Cabrio
Raspolozenje : Uvek na nivou

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Clio - Istorijat

Počalji od Petrucci taj Sre Jun 13, 2012 3:50 pm


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15420
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Clio - Istorijat

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu