Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

HS-VG 60 Vodonik generator

Ići dole

HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Petrucci taj Sre Okt 31, 2012 8:00 am

[You must be registered and logged in to see this image.]

Namenjen je za putničke automobile, teretna, pikap vozila, kombi vozila i sva druga vozila sa zapreminom motora do 2.000 cm3. Uređaj proizvodi 50 do 75 litara ( 0,8 do 1,3 l/min ), "HHO" vodonik i kiseonik gasa, na sat, kao dodatnog goriva za sve dizel i benzin motore.

Ovaj aparat je proizvod dugogodišnjeg naučnog rada u oblasti elektrolize vode. Došli smo do novih naučnih otkrića i dobili rezultat u obliku proizvoda koji ne može da se svrsta u suve "HHO" generatore a ne može ni u potapajuće takozvane mokre "HHO" generatore. "HS-VG 60" je suvi generator koji je potopljen u tečnost, mogli bi ga nazvati POTOPLJENI SUVI "HHO" GENERATOR. Suvi znači da je njegovih sedam komora radie strujno izolovano jedna od druge tako da imamo oko 1,8V po elektrodi. Ima osam izolovanih elektroda i sedam odvojenih komora.

Ovako projektovan aparat ne troši elektrode i ne pregreva aparat.
Koncentrat od 20% "KOH" daje otpornost zimske uslove do -17o "C" ispod nule...
Ispod ove temperature, dodajete tečnost iz upustva za upotrebu, i tečnost u aparatu otporana je na zamrzavanje, na temperaturama ispod -40o...
Ugradnja traje od dva do tri sata. Cena ugradnje na putnčkom vozilima kreće se oko 50e...
Uređaji su podeljeni po količini gasa koji proizvode i time kategorizovani u odnosu na zapreminu motora na određenom vozilu, kao što je navedeno u tabeli ...
Dokazane uštede, na uzorku od preko 700 zadovoljnih mušterija u Srbiji, Makedoniji, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni...,dizel, bezin i plin (TNG) goriva, jesu od 10 do 30%, a imamo ređe slučajeve dokazane uštede od 40% pa čak i 50%...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15297
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od cacko75 taj Pet Nov 02, 2012 1:14 am

Da li je potrebno dodatno stelovanje sistema ubrizgavanja i paljenja nakon ugradnje ovog uredjaja
avatar
cacko75

Broj poruka : 209
Datum upisa : 23.12.2011
Godina : 43
Vozilo: : Citroen CX

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Elektra taj Pet Nov 02, 2012 7:54 am

VODONIK GENERATOR princip rada, ugradnja, servis

Vodonik je nаjlаkši hemijski element i gаs bez boje, ukusа i mirisа. Zаpаljiv je u koncentrаciji od 4 do 94%. Potpuno je bezopаsаn zа čovekа i okolinu. Potpuno je bezopаsаn zа sve motore sа unutrаšnjim sаgorevаnjem.
Vodonik imа mаksimаlnu količinu energije, po jedinici mаse, svih poznаtih gorivа. Tаko dа slobodno možemo reći dа je vodonik nаjjаče poznаto gorivo. Već je počelа trkа velikih svetskih proizvođаčа аutomobilа u proizvodnji vozilа 100% nа vodonik. Ali tаkvа vozilа su još veomа skupа i nekomercijаlnа. Vodonik koji korisnik toči nа pumpi je veomа skup i neisplаtiv zа širu primenu. Ovаkvа vozilа su dodаtno komplikovаnа zbog velikih bocа zа rezervu vodonikа koji je u njimа smešten pod visokim pritiskom. Zа rаzliku od ovog sistemа nаš HS-VG je sаmostаlаn uređаj( postavljase na sve motore sa unutrasnjim sagorevanjem benzin, dizel, LPG) koji koristi električnu energiju sа аlternаtorа vozilа i proizvodi vodonik koji bez sklаdištenjа pod mаlim pritiskom ide direktno u usisni sistem vаzduhа, nа motoru vozilа.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Ovim sistemom bez pritiskа i rezervoаrа vodonikа, obezbeđujemo besprekornu sigurnost u bilo kojim uslovimа nа dаtom vozilu.
Vodonik, kаdа se upаli sаgorevа 100% i brže od bilo kog poznаtog gorivа. U kompresionom prostoru motorа, svojim osobinаmа, pomаže sаgorevаnje glаvnog gorivа tаko što povećаvа ukupаn učinаk iskorišćenosti postojećeg gorivа. Stаndаrdnа iskorišćenost energije, benzin ili dizel gorivа, pri sаgorevаnju u motoru, u odnosu nа ukupnu mаsu potrošenog gorivа, iznosi od 60 do 90% u zаvisnosti od tehničke sаvremenosti i ukupnog brojа rаdnih sаti dаtog motorа. Uvođenjem “HHO” gаsа u vozilo povećаvаte iskorišćenost postojećeg dizel i benzin gorivа i ovo dаje efekаt prelаskа dužeg putа sа istom količinom gorivа.
Uvođenjem vodonik i kiseonik gаsа u vozilo možete ostvаriti uštedu glаvnog pogonskog gorivа u procentu od 10 do 30%. Ili možete preći 10 do 30% duži put sа istom količinom gorivа. Rаzlikа u procentu uštede gorivа nаstаje kаo posledicа energetske efikаsnosti dаtog motorа.

Uvođenjem vodonikа štetni izduvni gаsovi se smаnjuju u znаtno većem procentu nego sаmа uštedа gorivа. U sklаdu sа novim EURO 5 i EURO 6 stаndаrdimа u аutomobilskoj industriji, vodonik generаtor, smаnjenjem štetnih izduvnih gаsovа povećаvа stаndаrd vozilа u koji je ugrаđen.
Princip ovog novog nаčinа elektrolize vode je zаsnovаn nа što mаnjoj uloženoj energiji zа što veću količinu dobijenog “HHO” gаsа. Tehničkа primenа novog nаčinа elektrolize vode zаsnivа se nа velikoj površini elektrodа u mаlom prostoru uređаjа. Ovim principom rukovođeni sаstаvili smo nаš HS-VG vodonik generаtor.

Uključivаnjem PM počinje elektrolizа vode tаko što elektrolitičkа tečnost, kojа se nаlаzi u mešаču, prirodnim pаdom, preko donjeg uvodnikа, ulаzi u ćeliju i u komorаmа ćelije imаmo proces elektrolize а izdvojeni “HHO” gаs prirodnim potiskom ( vodonik je 25 putа lаkši od vаzduhа ), izlаzi nа gornjem izvodniku ćelije i crevom sproveden ide u mešаč. Ovde sаbrаni “HHO” gаs nа vrhu mešаčа izlаzi i crevimа sproveden ide u vodeni osigurаč odаkle zаvršаvа u usisnoj grаni vozilа.
U procesu rаdа HS-VG troši kаtаlitičku tečnost, tаko dа korisnik redovno trebа dа proverаvа nivo u mešаču, а po potrebi dospe destilovаnu vodu ( može i čistа pijаćа vodа аli аko sipаte destilovаnu produžаvаte trаjnost tečnosti i uređаjа).

Nаš uređаj HS-VG konstruisаn je tаko dа može dugo i bezbedno rаditi u svim uslovimа nа vozilimа, grаđevinskim mаšinаmа, plovilimа i аpаrаtimа zа grejаnje, sečenje i vаrenje metаlа. Osnovni deo, ĆELIJA, je sаstаvljen od nerđаjućih, mаgnetno-otpornih čeličnih elektrodа ( kvаlitet čelikа 304 ). Tаko dа je ovo sve ukupno trаjаn proizvod.

Trаjnost HS-VG, аko se prаvilno ugrаdi i koristi, iznosi od 20 do 30 godinа. Ali zаmenom, eventuаlno dotrаjаlih elektrodа, ovаj uređаj imа neogrаničen vek trаjаnjа.


SERVISIRANJE „HS-VG"

Servisirаnje uređаjа obаvljа se u ovlаšćenom servisu sа kojim korisnik sklаpа ugovor o gаrаnciji i održаvаnju uređаjа. U mešаč, po potrebi, trebа dosipаti destilovаnu vodu visokog kvаlitetа (FAM Kruševаc). Ako redovno sipаte isključivo destilovаni vodu, vаš аpаrаt HS-VG može bez problemа rаditi vremenski period, zа koji vi možete vozilom preći put od 20.000 do 30.000 kilometаrа.
Možete sipаti i čistu pijаću vodu, аli morаte znаti dа će vаm se, ubrzo, u mešаču i ćeliji, pojаviti crveni tаlog muljа. Vremenom će kаtаlitičkа tečnost izgubiti svoju svrhu i tаdа je u krаćem periodu potrebno promeniti kompletnu tečnost.

REDOVNI GODIŠNJI SERVIS

Obаvezno je potrebno obаviti redovni godišnji servis uređаjа. Ili nа svаkih od 20.000 do 30.000 kilometаrа pređenog putа, ili аko je uređаj rаdio od 2.500 do 4.000 rаdnih sаti zаvisno od nаponа i struje nа kojem je bio opterećen. Zаvisno od togа štа korisnik dosipа kаo tečnost zа elektrolizu, destilovаnu ili običnu vodu, imаmo ukupnu trаjnost kаtаlitičke tečnosti u mešаču i vodonik generаtoru. Redovni servis možemo obаviti i u bilo kom trenutku kаdа se u servisu ustаnovi dа je potrebno.

Redovni godišnji servis obuhvаtа:

1. Prosipаnje kompletne tečnosti iz ćelije, mešаčа i svih delovа sistemа zа tečnost i gаs ovog uređаjа. 2. Čišćenje ćelije, mešаčа, vodenog osigurаčа 1 i 2 i svih crevа obаvljа se ispirаnjem čistom vodom pod jаkim mlаzom.

GENERALNI SERVIS

Vremenski period zа generаlni servis je od 5 do 7 godinа. Uređаje možemo generаlno servisirаti аko je vozilo prešlo 100.000 do 150.000 kilometаrа ili je uređаj rаdio od 13.000 do 20.000 rаdnih sаti zаvisno od nаponа i struje nа kojem je bio opterećen. Generаlno servisirаnje možemo obаviti i u bilo kom trenutku kаdа se u servisu ustаnovi dа je potrebno.

Generаlni servis obuhvаtа:

1. Prosipаnje kompletne tečnosti iz ćelije, mešаčа i svih delovа sistemа zа tečnost i gаs ovog uređаjа. 2. Čišćenje mešаčа, vodenog osigurаčа 1 i 2 obаvljа se ispirаnjem vodom pod jаkim mlаzom. 3. Zаmenа svih crevа zа tečnost i gаs kаo i izolаcionog silikonskog crevа zа izolаciju šrаfovа u ćeliji. 4. Rаsklаpаnje ćelije. Čišćenje ćelije obаvljа se šmirglаnjem, vodenom šmirglom, svih unutrаšnjih površinа čeličnih elektrodа ćelije. 5. Po potrebi vrši se zаmenа gumicа, pločа i kontаkt šrаfovа.




OSNOVNA NAMENA "HS-VG" VODONIK GENERATORA
"HS-VG" namenjen je za proizvodnju "HHO" gasa (smeša vodonika i kiseonika) kao DODATNOG GORIVA za sve tipove motora sa unutrašnjim sagorevanjem goriva (Diesel i Otto), bez obzira koje gorivo koriste za pogon (dizel, benzin, TNG,…).
Ugradnjom "HS-VG" ostvarujete UŠTEDU glavnog pogonskog goriva od 10 do 30 %!
Vodonik i kiseonik su potpuno BEZOPASNI za čoveka i okolinu. Sprovedeni u usisni sistem vazduha u motoru vozila, zajedno sa glavnim pogonskim gorivom i vazduhom iz atmosfere, potpuno sagorevaju u motoru vozila.
Ugradnjom "HS-VG" smanjujete štetne izduvne gasove do 70%!
"HS-VG" TROŠI DESTILOVANU ili čistu pijaću VODU koju korisnik uređaja doliva u otvor za dolivanje vode na mešaču ili rezervoaru.
Ugradnjom "HS-VG" koristite ENERGIJU VODE i produžavate vek trajanja vašeg motora!
"HS-VG" za rad KORISTI NAPON 12V i 24V JEDNOSMERNE STRUJE sa vozila.
Ugradnjom "HS-VG" dobijate delimično hibridno vozilo, bez rezervoara za vodonik, dodatnih baterija struje, itd., samo sa dosipanjem vode!

KAKO POSTIĆI UŠTEDU GORIVA? - PRIMENA "HHO" GASA NA MOTORIMA SA UNUTRAŠNJIM SAGOREVANJEM
Na svakih 1000 cm3, zapremine motora, potrebna je proizvodnja od 30 do 60 litara "HHO" gasa na sat vremena ili više. Ovaj raspon zavisi od marke, tipa, zapremine i starosti motora kao i odnosa snage alternatora na vozilu prema snazi motora ( KW ili KS ). Šta to znači?
Ugradnjom Vodonik Generatora na vozilo pokrećemo proizvodnju "HHO" gasa. Najbolja početna mera za uštedu glavnog pogonskog goriva dobija se stavljanjem "HS-VG" u poziciju 0,5 l/min (30l/sat) na svaki 1000cm3 zapremine motora zatim postepeno povećavamo proizvodnju "HHO" gasa. Kako?
Posle provere potrošnje goriva (test potrošnje - link ka "pravilan test") i nakon ugradnje "HS-VG" krećemo od početne vrednosti tako što PM-om ( pulsnim modulatorom ) podešavamo "HS-VG" (Vodonik Generator) na 0,5 l/min na svakih 1000 cm3 zapremine motora. Zatim nakon pređenih, minimum, 1000 do 2000 kilometara, sa konstantno uključenim "HS-VG"-om dobijamo preduslov da vozilo počne da štedi glavno pogonsko ( dizel ili benzin ) gorivo. Ovo je potrebno radi toga što vodonik vremenom čisti kompresioni prostor u motoru, kao i ventile i izduvne kanale. Rezultat ovog fenomena je: Motor bolje i brže sagoreva postojeće gorivo, dobijamo povećanje snage motora i kada na sve navedeno dodamo snagu vodonika (kao goriva 142MJ/kg), imamo smanjenu potrošnju glavnog pogonskog goriva.
Primer:
Vozilo koje troši 12,5l/100km, ugradnjom "HHO" gasa, nakon pređenih 1000 do 2000 km, ostvarujemo uštedu od 20% i sada vozilo troši 10l/100km. Zatim isključujemo "HS-VG" i dovod "HHO" gasa, ali vozilo, 200 do 500km, nastavi da štedi gorivo, sada u malom procentu od oko 5-7%. Zašto?
Zato što je, zahvaljujući osobinama vodonika, stanje u kompresionom prostoru motora, toliko dobro da i posle ukidanja "HHO" gasa vozilo određeno vreme i dalje štedi gorivo.
Posle pređenih 1000 do 2000 km izmerimo prosečnu potrošnju, (ne računajući ovih 1000 do 2000 km koje smo već prešli sa "HHO" gasom). Zatim povećamo proizvodnju "HHO" gasa na 0,6 l/min. Sledi vožnja od 1000 km i ponovo test potrošnje (link ka "pravilan test), (sada možemo da računamo svaki pređeni kilometar na povećanoj količinim gasa), pa onda povećamo proizvodnju na 0,7 l/min "HHO" gasa. Opet merimo potrošnju i tako redom sve dok povećanjem proizvodnje "HHO" gasa povećavamo i uštedu goriva na datom vozilu.
Kada dođemo do situacije da povećanjem proizvodnje "HHO" gasa imamo istu ili konačno manju uštedu goriva, onda to znači da smo došli do trenutno maksimalne uštede goriva na datom vozilu. Zadržavamo proizvodnju "HHO" gasa (u l/min) koja je imala najbolji efekat uštede na datom vozilu.
Na vozilima koja imaju senzore protoka vazduha, MAP (merač pritisak u usisnoj grani kod vozila sa turbinom) i MAF (merač vakuum-a u usisnoj grani), kao i kiseonik senzor ili "Lambda sonda" (merač kiseonika u izduvnoj grani), imamo primenu dodatnog uređaja koji presreće signale sa senzora, obrađuje ih i promenjene šalje računaru vozila. Rezultat primene ovih presretača signala senzora je potpuni i bolji učinak "HS-VG" na uštedi glavnog pogonskog goriva.


[You must be registered and logged in to see this link.]


[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]



[img][You must be registered and logged in to see this link.] [/img]



[You must be registered and logged in to see this link.]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Elektra

Broj poruka : 4392
Datum upisa : 23.12.2011
Godina : 36
Vozilo: : Renault Clio Energy 1.2 - Citroen Visa 11 RE 1.1
Raspolozenje : Sve je relativno

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Petrucci taj Pet Nov 23, 2012 12:52 pm

[You must be registered and logged in to see this link.]


Ovaj sistem je na donjoj 405-ici doveo do drasticnog pada potrosnje goriva
[You must be registered and logged in to see this link.]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15297
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Peđa taj Sub Nov 24, 2012 11:26 am

Isti auto sa drugim uređajem. Bez iskustva vlasnika nekog auta lično, ne bih se upuštao u ugradnju

[You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
Peđa

Broj poruka : 337
Datum upisa : 21.12.2011
Godina : 47
Vozilo: : Citroen BX 1.9 lubeničar

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Petrucci taj Sub Nov 24, 2012 12:35 pm

I ja bih voleo da upoznam nekoga ko koristi ovo sokoćalo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15297
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Djurica taj Sub Nov 24, 2012 1:02 pm

Stvarno bi neko mogao prvi da se oproba pa da nam javi iskustva Very Happy

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne govori osim ako je ono što hoćeš da kažeš vrednije od ćutanja.
avatar
Djurica

Broj poruka : 1735
Datum upisa : 18.12.2011
Godina : 33
Vozilo: : Marengo 1.9 TD

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od ske taj Pon Nov 26, 2012 10:02 pm

sedeli smo Compact i ja pre neki dan sa vlasnikom ove firme elefantino i svasta je on nma tu napricao i sve to pije vodu, al po meni je za te pare+ 100e bolje ugraditi plin ...E sad, ko vozi dizel onda bi stvarno vredelo razmisliti o ovome...
avatar
ske

Broj poruka : 3347
Datum upisa : 15.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od compact taj Uto Nov 27, 2012 12:56 am

bili smo na sastanku
avatar
compact

Broj poruka : 5735
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 21
Raspolozenje : mrzim strumfove

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od ske taj Uto Nov 27, 2012 8:21 am

Razz

nemoj da se smejes klipane
el si cuo da je samo on u razvoj projekta ulozio oko 150 000 e, a gde su tu jos i oni njegovi saradnici...

to je bre ozbiljna stvar.... Very Happy
avatar
ske

Broj poruka : 3347
Datum upisa : 15.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Petrucci taj Uto Nov 27, 2012 10:29 am

A nisam bas ukapirao, ovo moze da se ugradi i na motore koji vec imaju adaptaciju na LPG? I ima li uopste smisla, u tom slucaju, to raditi?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15297
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od ske taj Uto Nov 27, 2012 12:46 pm

ma moze da se ugradi na bilo koje pogonsko gorivo. HHO se mesa sa vazduhom i tako pojacava eksploziju smese,nebitno koja je u pitanju, dizel, benzin, plin.Smanjuje potrosnju za 20-30%, satro u nekim slucajevima i do 50%,ima bolji odziv na gas, ako je to nekom uopste potrebno,povecava obrtni momenat (?) i povecava snagu motora 10- 20%(?)

avatar
ske

Broj poruka : 3347
Datum upisa : 15.12.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Petrucci taj Uto Nov 27, 2012 1:16 pm

Pu majku mu, pa to je revolucionarna stvar, ukoliko ne skenja motor. Mislim na ono da gas vec ugrozava siceve zbog vece temperature sagorevanja, pa jos i to sokocalo...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
Petrucci
Globalni moderator
Globalni moderator

Broj poruka : 15297
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 52
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v automatic
Raspolozenje : Nije loše, vi?

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od compact taj Uto Nov 27, 2012 2:34 pm

150 000 je 150 000 evra a vi se cesite.... i to u razvooooooj
avatar
compact

Broj poruka : 5735
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 21
Raspolozenje : mrzim strumfove

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Ryan taj Uto Nov 27, 2012 2:39 pm

Za te pare mogao ga je mnogo bolje razviti...
avatar
Ryan

Broj poruka : 9264
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 48
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od compact taj Uto Nov 27, 2012 2:41 pm

eeee , on je nas pokusao da laze i hvata na zvaku a nije ni svestan sa kim je otisao na "sastanak" ..... pa mi bi smo ga zednog preko vode preneli a on ulozio 150 000 evra u razvoj....

dodji juce
avatar
compact

Broj poruka : 5735
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 21
Raspolozenje : mrzim strumfove

Nazad na vrh Ići dole

Re: HS-VG 60 Vodonik generator

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu