Forum francuskih automobila
Dobrodosli na forum www.francuskiautomobili.com

Da bi ste videli ceo forum morate biti registrovani.

Zamolio bih vas da se registrujete i svoj profil popunite u celini!

Uzivajte!

Renault Latitude

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Renault Latitude

Počalji od Ryan taj Sub Dec 17, 2011 3:27 pm

avatar
Ryan

Broj poruka : 9032
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 47
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Latitude

Počalji od Ryan taj Sub Dec 17, 2011 4:28 pm

avatar
Ryan

Broj poruka : 9032
Datum upisa : 12.12.2011
Godina : 47
Vozilo: : Peugeot 306 1.6 SexWagon

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Latitude

Počalji od Petar023 taj Ned Dec 18, 2011 10:05 pm

Kompanija Renault ovim modelom demonstrira sposobnost da svoj proizvod prilagodi nezgodnoj ekonomskoj situaciji u kojoj se nalazimo.

Renault 25, Safrane i Vel Satis, svi su preispitivali koncept limuzine sa ciljem da ponude što udobniju vožnju i što veću količinu prostora. Ispostavilo se da je kupcima vozila te klase ipak važnije da njihov automobil izgleda opasno ili moćno nego razumo i porodično.

Prave razmere ovog automobila shvatićete tek kada mu se približite. Prostire se od crte do crte parking mesta u beogradskoj zoni. Laguna pored njega izgleda kao kompaktni hečbek.
Prednjim delom dominira ogromna hromirana maska koja ne prati stil ostalih Renaultovih modela.
Lepe felne u kombinaciji sa bojom auta i pomenutim aplikacijama stvaraju utisak elegancije.

Renault ima jedan od najbolje rešenih sistema za koriščenje automobila bez ključa. Ključ-karticu možete držati u torbi ili u džepu i čim dodirnete bilo koju bravu na autu, on će se otključati.
Kod većine proizvođača ovaj sistem radi samo na prednjim vratima i na poklopcu prtljažnika.

Latitude možete otključati dodirom bilo kojih vrata, a to će ceniti ljudi koji žele da prvo ubace svoju tašnu na zadnje sedište a da tek onda sednu za upravljač.
Vrata su prilično velika, posebno zadnja čime je ulazak u auto olakšan.



Pokretanje motora dešava se pritiskom na start-stop dugme a ako nešto od sigurnosnih procedura niste obavili (pritisnuli kvačilo ili kočnicu) informacija o tome pojaviće se na displeju a motor neće biti startovan.
Po završetku vožnje, dovoljno je samo da se udaljite od auta i on će se sam zaključati i saviti spoljne retrovizore. Kao potvrda da je proces uspešno okončan dobićete zvučni signal.

Vozačko sedište opremljeno je i zanimljivim sistemom za podešavanje naslona i masažu vozačevih leđa. Površinu na koju će vaša leđa biti naslonjena možete podešavati čak u tri zone – ramena, srednji i donji deo leđa.

Ovako fino podešavanje dodatno vam pomaže u pronalaženju idealne pozicije za upravljačem. Sve ove opcije zahtevaju par minuta dok ih podesite, ali svakako prijaju kasnije, tokom vožnje.
Da biste ostali sveži i posle višečasovne vožnje, na raspolaganju vam je masažer koji naizmenično upotrebljava elemente sistema za podešavanje naslona.
Položaj sedišta možete memorisati a zajedno sa njim i položaj spoljnih retorvizora.



Upravljač je nalik onome iz Lagune a preko dugmića smeštenih na njemu možete kontrolisati tempomat. Kontrole audio, navigacionog uređaja i mobilnog telefona nalaze se na panelu iza upravljača.



Kontrole su odlično postavljene tako da prilikom upotrebe u vožnji ne morate pomerati ruku sa upravljača.
Kod većine automobila, ove kontrole su u obliku tastera smešteni na prednjoj strani upravljača i prilikom upotrebe zahtevaju skidanje ruke sa upravljača ali i skretanje pogleda sa puta.

Pošto na Renaultu ove kontrole ne vidite , to znači da tokom upotrebe nećete skretati pogled sa puta na njih. Svaki taster drugačijeg je oblika pa kada, posle nekoliko dana savladate koji čemu služi, postaje vam sastavni deo vožnje.

Stavke sa putnog računara prikazuju se na novom displeju u boji, smeštenom na tabli sa instrumentima. Podatke listate pomoću dva tastera postavljena na vrh ručice za brisače.
Osim standarnih podataka o prosečnoj brzini, potrošnji i kilometraži koju možete preći sa preostalom količinom goriva u rezervoaru (uzimajući u obzir stil i uslove vožnje) imate i podatak o tome koliko ste litara goriva potrošili od poslednjeg poništavanja.
Ovaj podatak jako je koristan ljudima koji službeni automobil koriste i u privatne svrhe pa na kraju dana moraju da dodaju gorivo iz svog novčanika.



Novi dispej između instrumenata je visoke rezolucije a meniji se na njemu smenjuju kao na nekom Android telefonu što izgleda jako lepo.
Na njemu se takođe projektuje i slika okruženje koju beleže parking senzori a izgleda kao da je snimljena termalnom kamerom. Zelena boja znači da prolazite a crvena da treba da stanete pa da ponovo manevrišete. Rad parking senzora, naravno, praćen je i zvučnim signalima.

Na mestima u kabini koja su najizloženija pogledima i dodirima korišćeni su kvalitetni i prijatni materijali. Centralna konzola jako je masivna i naglašava prostor koji je u ponudi putnicima.
Na njenom vrhu nalazi se dugme za startovanje motora, prostor za jonizator vazduha i raspršivač parfema(dodatna oprema) pa ispod su audio i klima uređaj.



3D Sound by Arkamys audio uređaj, iako nije najbolji koji možete da ugradite u Latitude, odličan je.
Telefon se inače jako lako povezuje sa autom, u svega nekoliko koraka i automatski povlači imenik i listu poziva na displej.

Ako želite da slušate muziku koja se nalazi na vašem telefonu, potrebno je da aktivirate plejer na njemu i da na automobilu izaberete BT AUX opciju. Telefon možete da vratite u džep jer ga u potpunosti kontrolište preko komandi u automobilu.
Kada završite vožnju, i ugasite auto, uređaj i dalje nastavlja sa radom, sve dok ne otvorite vrata. Još jedna biznis funkcija jer nema puno smisla gasiti audio uređaj kada se ugasi motor, šta ako je u toku telefonski razgovor preko handsfree sistema na automobilu.
Tek kada se otvore vozačeva vrata Latitude tada šalje komandu i pauzira plejer na vašem telefonu. Kod većine automobila, posle gašenja motora završili biste sa mobilnom telefonom sa kojeg trešti muzika.
Kada ponovo sednete u Latitude, muzika će krenutu tačno sa onog mesta na kojem je pauzirana kada ste izašli iz auta.

Još jedan set komandi nalazi se na prostoru između prednjih sedišta. To je Renaultov sistem za upravljanje navigacionim uređajem ali i još jedan način da lako podešavate audio uređaj.
Prilično je jednostavno za upotrebu tokom vožnje jer centralno dugme pruža otpor priliokm okretanja pa je svaki klik koji napravi ujedno i prelazak na novu opciju koju potvrđujete pritiskom na dole.

Putnici se na zadnju klupu smeštaju veoma lako. Prostora ima u izobilju i za glavu i za noge putnika. Naslon zadnje klupe prilično je zavaljen pa će vam duga putovanja biti još udobnija.
Osim ventilacionih otvora i 12V utičnice, putnici pozadi imaju i svoje lampe za čitanje čija upotreba noću ne smeta vozaču.

Da biste pokrenuli motor, dovoljno je samo da pritisnete i pustite dugme na centralnoj konzoli. Zvuk motora fantastično je zadržan van kabine od samog starta. Ta karakteristika se zadržava u svim režimima rada.
Iako je reč o prilično velikom automobilu, on ostaje jednostavan za upotrebu u svim uslovima. Sve komande jako su mekane i pružaju vam prostor da ih precizno dozirate i tokom vožnje i tokom parkiranja kada mekan, dug hod papučice kvačila olakšava dosadan posao.
Kočnica je kao i kod Lagune izuzetno mekana i pri samom vrhu hoda zaustavlja auto. Vozačima koji prvi put voze ovakav auto potreban period privikavanja kako bi uvežbali nežno kočenje.

Prosečna potrošnja u gradu nikada nije prešla 8,5 litara sa uključenom klimom.

Ako vozite u skladu sa uslovima saobraćaja, savetnik za ekonomičnu potrošnju signaliziraće vam promenu prenosa na 2000 obrataja. Ako ga slušate i vozite ravnomernom brzinom, susrećete se sa prosečnom potrošnjom od 4,5 litara na 100 km.
Tokom vožnje kroz krivine do izražaja dolazi čvrstina karoserije a prilično direktan upravljač čini da pravac menjate sa jako malo pokreta.
Odlična zvučna izolacija može uticati na vašu subjektivnu ocenu brzine kretanja, posebno van grada, pa je dobro da često kokntrolišete brzinomer. Nemojte da vozite na sluh. Upotreba tempomata rešava ovu vrstu problema.
Moćni bi-ksenonski farovi odlično osvetljavaju put i prate zaokrete upravljača kako bi osvetleli onaj deo puta koji vozač posmatra tokom skretanja.

Na autoputu Latitude ne postaje zahtevniji za vožnju. Efikasan je, uvek ubrzava i jako, jako je tih.
Prosečna potrošnja na autoputu je oko 7 litara na 100 km što vam daje oko 1000 kilometara dometa samo na autoputu.

Treba da znate da Latitude nije napravljen u potpunosti prema meri evropskog kupca. To je globalni proizvod koji štedi budžete širom sveta, i u Rusiji i u Aziji i u Australiji.

Latitude 2.0 Bussines košta 28 623 evra. Osnovna cena je 25 599 evra i na nju treba dodati 2315 evra za kožna sedišta i 709 evra za metalik boju.
Najpribližniji Superb Elegance košta oko 600 evra manje od Renaulta Latitude, ima 5ks manje. U odnosu na Latitude ima roletne za zaštitu od sunca na zadnjim staklima, grejače zadnjih sedišta i zanimljivo rešenje poklopca prtljažnika koji se može otvarati i kao na hečbeku i kao na limuzini.
avatar
Petar023
Moderator
Moderator

Broj poruka : 1447
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 26
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v
Raspolozenje : Nije loše, nije loše

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Latitude

Počalji od Petar023 taj Uto Dec 20, 2011 9:02 pm

Renault Latitude 2.0 16v

Dužina: 4897 mm
Širina: 1832 mm
Težina: 1500 kg
Motor: 1997 kubika
Cilindara: 4
Jačina motora: 139.9 PS / 138 bhp / 102.9 kW @ 6000 rpm
Maksimalna brzina: 195 km/h
Potrošnja: 6.3
0-100 km/h za 9.30sec

Renault Latitude V6 dCi

Dužina: 4897 mm
Širina: 1832 mm
Težina: 1730 kg
Motor: 2993 kubika
Cilindara: V6
Jačina motora: 240.8 PS / 237.5 bhp / 177.1 kW @ 3750 rpm
Maksimalna brzina: 234 km/h
Potrošnja: 5.7 na otvorenom
0-100 km/h za 7.60sec


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ
avatar
Petar023
Moderator
Moderator

Broj poruka : 1447
Datum upisa : 13.12.2011
Godina : 26
Vozilo: : Peugeot 406 2.0 16v
Raspolozenje : Nije loše, nije loše

Nazad na vrh Ići dole

Re: Renault Latitude

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu